1. #1
    Offline

    Reacties
    483
    01-11-2009

    Van giga drukte naar rust.. zen...

    Wat moet ik met al die vrije tijd?

    People tell me, wat doen jullie in je vrije tijd?
    Gone with the wind. The sea took me. Because it's the only place nobody owns.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    15.745
    10-03-2010

    Neuspeuteren en verhalen schrijven
    ☾ґε@☂ї√ї⊥ε☤т is ʞɾıןǝʇʇǝɯsǝq ⓖⓔⓔⓕ ⓗⓔⓣ ⓓⓞⓞⓡ

  3. #3
    Andromeda

    Reacties
    627
    07-05-2015

    Zometeen even poolen. Beetje mensen oplichten.

    Of eten en anders trainen.

  4. #4
    Bon bon

    Reacties
    8.169
    08-10-2013

    Eten en films kijken

    Valt sowiesow weinig te doen. Ga je de deur uit met vriendinnen kom je 100 euro lichter thuis... Laat mij lekker maar thuis op de bank hangen hoor.

    Ow ja, vind het ook wel leuk om zo nu en dan een nieuw recept uit te proberen. Bakken en koken is wel leuk soms.

    Verder ja doe ik echt weinig familie opzoeken maar da is niet echt iets speciaals hè.
    Umm Hurairah.

  5. #5
    Offline

    Reacties
    483
    01-11-2009

    Citaat Geplaatst door CreativeMind Bekijk reactie
    Neuspeuteren en verhalen schrijven
    Jij hebt vast hele grote neusgaten
    Citaat Geplaatst door Titan. Bekijk reactie
    Zometeen even poolen. Beetje mensen oplichten.

    Of eten en anders trainen.
    Pff, oplichter

    Eten en trainen, goede combi, bij mij stopt het na eten
    Gone with the wind. The sea took me. Because it's the only place nobody owns.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    15.745
    10-03-2010

    Citaat Geplaatst door Meisje_Ikke Bekijk reactie
    Jij hebt vast hele grote neusgaten


    Pff, oplichter

    Eten en trainen, goede combi, bij mij stopt het na eten
    Precies de omtrek van mijn wijsvinger
    ☾ґε@☂ї√ї⊥ε☤т is ʞɾıןǝʇʇǝɯsǝq ⓖⓔⓔⓕ ⓗⓔⓣ ⓓⓞⓞⓡ

  7. #7
    Offline

    Reacties
    483
    01-11-2009

    Citaat Geplaatst door romais Bekijk reactie
    Eten en films kijken

    Valt sowiesow weinig te doen. Ga je de deur uit met vriendinnen kom je 100 euro lichter thuis... Laat mij lekker maar thuis op de bank hangen hoor.

    Ow ja, vind het ook wel leuk om zo nu en dan een nieuw recept uit te proberen. Bakken en koken is wel leuk soms.

    Verder ja doe ik echt weinig familie opzoeken maar da is niet echt iets speciaals hè.
    Hoe vaak zie je vriendinnen?

    Ik spreek meestal elke vrijdag af, of met vriendinnen of met mijn zussen. Meestal thuis (scheelt je teveel geld uitgeven). Vriendinnen die ook nog thuis wonen ga ik dan mee lunchen of iets.

    Ik wil graag het sporten weer oppakken, maar hier is het niet gescheiden.. dus ik twijfel een beetje wat wijsheid is.. thuis sport schema opzetten? Ik denk dat ik dan op de bank eindig met netflix en een zak chips
    Ik wil van dat niks doen en hangen af.

    Ik kom elke dag half 5 thuis, dan ga ik direct koken. eet ik om 6 uur en dan heb ik nog een hele avond te gaan...
    Citaat Geplaatst door CreativeMind Bekijk reactie
    Precies de omtrek van mijn wijsvinger
    En jouw wijsvinger is dik van al dat verhalen tikken. Dus... bij jou is een loopneus een waterval
    Gone with the wind. The sea took me. Because it's the only place nobody owns.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    15.745
    10-03-2010

    Citaat Geplaatst door Meisje_Ikke Bekijk reactie
    Hoe vaak zie je vriendinnen?

    Ik spreek meestal elke vrijdag af, of met vriendinnen of met mijn zussen. Meestal thuis (scheelt je teveel geld uitgeven). Vriendinnen die ook nog thuis wonen ga ik dan mee lunchen of iets.

    Ik wil graag het sporten weer oppakken, maar hier is het niet gescheiden.. dus ik twijfel een beetje wat wijsheid is.. thuis sport schema opzetten? Ik denk dat ik dan op de bank eindig met netflix en een zak chips
    Ik wil van dat niks doen en hangen af.

    Ik kom elke dag half 5 thuis, dan ga ik direct koken. eet ik om 6 uur en dan heb ik nog een hele avond te gaan...

    En jouw wijsvinger is dik van al dat verhalen tikken. Dus... bij jou is een loopneus een waterval
    Ik ben linkshandig
    ☾ґε@☂ї√ї⊥ε☤т is ʞɾıןǝʇʇǝɯsǝq ⓖⓔⓔⓕ ⓗⓔⓣ ⓓⓞⓞⓡ

  9. #9
    Offline

    Reacties
    483
    01-11-2009

    Citaat Geplaatst door CreativeMind Bekijk reactie
    Ik ben linkshandig
    Typ jij amaar met 1hand?
    Citaat Geplaatst door Big5Personality Bekijk reactie
    Ik heb een boekje met verschillende tabbladen voor mijn gezin en mezelf.

    De eerste is geloof (dus in hoeverre ik mijn imaan versterk en hoe ik dat doe en Koran reciteren per maand bijhouden e.d.), ook een tabblad over een cursus/studie die ik op dat moment volg, en tabblad gezin/social life (hierin houd ik voor mijn kind dan bij hoe het gaat met alles, moskee, school, sport enz.), ook tabblad werk (in hoeverre ik mijzelf daar in ontwikkel, wat voor feedback ik krijg, hoe ik dat heb opgepakt) en nog een paar verschillende tabbladen zoals rust en persoonlijke groei (echt over mezelf, mijn gedrag/karakter) en sport (met specifieke doelen welke resultaten ik behaal en dan steeds evalueren).

    Maar goed, het werkt wel, want als ik er doorheen blader zie ik steeds in hoeverre mijn gezin en ik zijn gegroeid per onderwerp en ikzelf vind dat wel belangrijk.
    Dat is echt slim en motiverend ook. Hoelang doe je dit al? Mindset ook om dat te blijven bijhouden, ik rapporteer al heel wat voor mijn werk... Ben bang dat ik er LAKS in ga worden, maar als ik dit zo lees denk ik echt wat stoer en direct een stok achter de deur om het niet te laten wegzakken!
    Gone with the wind. The sea took me. Because it's the only place nobody owns.

  10. #10
    Bon bon

    Reacties
    8.169
    08-10-2013

    Citaat Geplaatst door Meisje_Ikke Bekijk reactie
    Hoe vaak zie je vriendinnen?

    Ik spreek meestal elke vrijdag af, of met vriendinnen of met mijn zussen. Meestal thuis (scheelt je teveel geld uitgeven). Vriendinnen die ook nog thuis wonen ga ik dan mee lunchen of iets.

    Ik wil graag het sporten weer oppakken, maar hier is het niet gescheiden.. dus ik twijfel een beetje wat wijsheid is.. thuis sport schema opzetten? Ik denk dat ik dan op de bank eindig met netflix en een zak chips
    Ik wil van dat niks doen en hangen af.

    Ik kom elke dag half 5 thuis, dan ga ik direct koken. eet ik om 6 uur en dan heb ik nog een hele avond te gaan...

    En jouw wijsvinger is dik van al dat verhalen tikken. Dus... bij jou is een loopneus een waterval
    Afgelopen jaar zie ik ze veels te weinig dat wel wonen ook allemaal verspreid door heel Nederland. En sommige verhuisd naar Parijs en London. Maar heb hier nu waar ik woon ook wat nieuwe vriendinnen gemaakt maar is toch anders ken ze ook nog niet zo goed om ze thuis uitgenodigen zeg maar. (woon op mijzelf dus dat vind ik nogal best eng om mijn veilige domein te delen)

    Haha lol jezelf gewoon dwingen om het te doen. Ik sport ook gewoon thuis via YouTube maar laatste tijd veels te weinig!
    Misschien een idee een topic te openen en kijken of andere virtueel willen mee doen en elkaar aan te moedigen

    Ja ik ken wat je bedoelt heb dat ook.. Vooral nu met het koude weer wil je alleen maar lekker onder een dekentje voor de buis hangen.
    Umm Hurairah.

  11. #11
    Bon bon

    Reacties
    8.169
    08-10-2013

    Citaat Geplaatst door Big5Personality Bekijk reactie
    Ik heb een boekje met verschillende tabbladen voor mijn gezin en mezelf.

    De eerste is geloof (dus in hoeverre ik mijn imaan versterk en hoe ik dat doe en Koran reciteren per maand bijhouden e.d.), ook een tabblad over een cursus/studie die ik op dat moment volg, en tabblad gezin/social life (hierin houd ik voor mijn kind dan bij hoe het gaat met alles, moskee, school, sport enz.), ook tabblad werk (in hoeverre ik mijzelf daar in ontwikkel, wat voor feedback ik krijg, hoe ik dat heb opgepakt) en nog een paar verschillende tabbladen zoals rust en persoonlijke groei (echt over mezelf, mijn gedrag/karakter) en sport (met specifieke doelen welke resultaten ik behaal en dan steeds evalueren).

    Maar goed, het werkt wel, want als ik er doorheen blader zie ik steeds in hoeverre mijn gezin en ik zijn gegroeid per onderwerp en ikzelf vind dat wel belangrijk.
    Goed bezig ma sha Allah! Moge Allah jullie rijkelijk belonen en zegenen ameen.
    Umm Hurairah.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    15.745
    10-03-2010

    Citaat Geplaatst door Meisje_Ikke Bekijk reactie
    Typ jij amaar met 1hand?


    Dat is echt slim en motiverend ook. Hoelang doe je dit al? Mindset ook om dat te blijven bijhouden, ik rapporteer al heel wat voor mijn werk... Ben bang dat ik er LAKS in ga worden, maar als ik dit zo lees denk ik echt wat stoer en direct een stok achter de deur om het niet te laten wegzakken!
    Nee met beide handen, maar zonder de wijsvinger
    ☾ґε@☂ї√ї⊥ε☤т is ʞɾıןǝʇʇǝɯsǝq ⓖⓔⓔⓕ ⓗⓔⓣ ⓓⓞⓞⓡ

  13. #13
    Verbannen

    Reacties
    5.587
    02-07-2012

    Citaat Geplaatst door Big5Personality Bekijk reactie
    Ik heb een boekje met verschillende tabbladen voor mijn gezin en mezelf.

    De eerste is geloof (dus in hoeverre ik mijn imaan versterk en hoe ik dat doe en Koran reciteren per maand bijhouden e.d.), ook een tabblad over een cursus/studie die ik op dat moment volg, en tabblad gezin/social life (hierin houd ik voor mijn kind dan bij hoe het gaat met alles, moskee, school, sport enz.), ook tabblad werk (in hoeverre ik mijzelf daar in ontwikkel, wat voor feedback ik krijg, hoe ik dat heb opgepakt) en nog een paar verschillende tabbladen zoals rust en persoonlijke groei (echt over mezelf, mijn gedrag/karakter) en sport (met specifieke doelen welke resultaten ik behaal en dan steeds evalueren).

    Maar goed, het werkt wel, want als ik er doorheen blader zie ik steeds in hoeverre mijn gezin en ik zijn gegroeid per onderwerp en ikzelf vind dat wel belangrijk.
    Wauw jij bent georganiseerd!
    Maar het helpt wel...het is net als een POP