1. #1
    zuivere liefde

    Reacties
    201
    24-01-2003

    MVC Premium MVC Premium

    Ideale partner bestaat niet!! of toch wel??

    Het is maar net wat je van het leven maakt. En wat je mektab is natuurlijk.
    Ik denk zelf dat er maar weinig zijn die met DE WARE PRINS OF PRINSES SAMEN ZIJN.
    Ik zeg niet dat het niet bestaat maar het is geen vet pot. Er zijn meer mensen ongelukkig in hun relatie dan gelukkig. ( als ik zo om mee heen kijk nou nou )

    Maar dat is mijn mening ; )


  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    453
    06-10-2006

    je hebt gelijk die gedachte heb k ook...

    "Het Uur zal niet komen totdat de tijd zo snel zal passeren, dat een jaar
    (voorbijgaat alsof het) een maand is, en een maand als een week, en een week als een dag,
    en een dag als een uur en een uur als de tijd die men nodigt heeft om een palmblad te verbranden."


  3. #3
    Kom maar op!!!!!!!

    Reacties
    489
    25-01-2006

    Ik denk .dat je gelijk hebt maar er zijn heus wel mensen die gelukig getrouwd zijn
    Je moet gewoon geven en nemen in een relatie en vooral op tijd je problemen oplossen dat is heel belangrijk.

  4. #4
    MVC Premium

    Reacties
    882
    14-02-2006

    MVC Premium MVC Premium
    ik denk ook id dat er in een relatie best veel mashakiel kunnen ontstaan...

    Ik zou persoonlijk liever willen trouwen ipv een relatie te beginnen....

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    14.550
    02-11-2003

    Judi heeft mooi gesproken.

    Ik zal zijn tekst even opzoeken.

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    14.550
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door Judi
    Wie houden we nu voor de gek?
    Ide·aal1 (het ~, -alen) 1 voorstelling van iets in de toestand van volkomenheid Bovenstaande definitie geeft de Dikke Van Dale ons van het woordje ideaal. Je maakt je dus een voorstelling van iets wat perfect is. En daar gaan we de mist in. Last time I checked, was niemand perfect. Natuurlijk streeft iedereen naar het meest ideale en het best mogelijke voor zichzelf. Oh! Wat zeg ik nu? Voor zichzelf? Néé! En dat daar zit 'm nou net de crux. Mensen kiezen een partner niet voor zichzelf, maar voor de buitenwereld. De partner moet slim en aantrekkelijk zijn én moet goed te presenteren zijn. "Ja, ik ben verloofd met Hassan. Hele aardige jongen. Hij heeft medicijnen gesturdeerd ja. Ja, het is een knappe gozer, hij is ook model. Ja fantastisch he!" Of, "hoi, ja ik ben gelukkig. Ze is echt heel mooi, maatje 34 vriend en daarnaast heeft ze ook nog eens een HBO-diploma. Het beste van alles is dat ze full-time huisvrouw wil zijn en niet wil werken." Kom op he! Wees nou niet zo oppervlakkig, wees nou dapper genoeg om je eigen idealen na te streven. Wat geeft het nou dat zij misschien twintig kilo te zwaar is, of net die ene ontbrekende voortand heeft. Wat maakt het nou uit dat hij geen academicus is, maar gewoon een hardwerkende heftruckchauffeur. Kies gewoon voor diegene die wat in je losmaakt en durf te staan voor je keuze. Zodra wij stoppen met ons te schamen voor onze niet-ideale partners, zullen de scheidingscijfers kelderen.

    22-01-2007 19:58


  7. #7

    Reacties
    8.105
    24-10-2003

    Ideaal staat gelijk aan perfect, en perfect bestaat niet.
    De ideale partner dus ook niet.

  8. #8
    .....Bezet.....

    Reacties
    8.365
    24-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    je ideale partner is je mektab


    klaar

    punt
    Vrede begint bij jezelf....Vrede is vertrouwen...Het ontstaat alleen als je bereidt bent om zelf een voorbeeld te zijn.... Werk zo aan vrede en wees daardoor een bouwer en levensgeluk..... Schep ruimte voor vrede, vrede met en in je leven........ Elk moment elk dag weer opnieuw


    http://www.youtube.com/watch?v=d7ZEnHmOiOM [stuk land dat je hartje doet beven......herinneringen doet ophalen......die je nooit zal vergeten