1. #1
    Allah oe Akbar

    Reacties
    213
    01-10-2004

    MVC Premium MVC Premium

    Alles kan met de wil v. Allah

    Ideale, perfecte man of vrouw,

    wij mensen denken te veel, wij denken dat we weten wat we willen.
    Maar ik hoe vaak heb ik een meisje zien trouwen met een man,
    die absoluut niet voldoet aan de criteria die ze al die jaren voor dat ze hem kende uitschreeuwde!
    Andersom gebeurt dit net zo vaak.

    Ik denk dat we niet zoveel moeten nadenken over dingen, die wij niet kunnen veranderen.
    Het lot is het lot, Allah weet het best wie bij mij past. En ik denk dat als we geduld hebben
    en het elmekteb is, dat we allemaal de perfecte partner voor onszelf vinden.

    Perfect wil niet zeggen dat hij/ zij perfect is in ieders ogen, maar in die van jou en uiteindelijk is dat hetgeen dat telt.
    Streven naar perfectie is geen misdaad, maar weet wanneer je je doelen niet kunt bereiken.

    Gr.



  2. #2
    Gelukkig..

    Reacties
    6.819
    19-12-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Het woord Insha Allah zegt genoeg..

    Met de wil van Allah anders kun je hoog of laag springen, het gebeurd toch niet

    “Wie ook kwaad doet, hij zal met het gelijke daarvan vergolden worden; en wie ook goed doet, hetzij een man of een vrouw, en hij is een gelovige, deze zullen de Tuinen ingaan, om daarin onderhoud zonder maat te ontvangen.” (40:40)


  3. #3
    .....Bezet.....

    Reacties
    8.365
    24-05-2006

    MVC Premium MVC Premium


    alles ligt in handen van Allah swt. Wij hebben 1 doel hier in dit leven...Allah raad volgen zijn weg Soenna volgen en meer niet. Geloven in Allah swt en Zijn boodschapper Mohammed vzmh
    Vrede begint bij jezelf....Vrede is vertrouwen...Het ontstaat alleen als je bereidt bent om zelf een voorbeeld te zijn.... Werk zo aan vrede en wees daardoor een bouwer en levensgeluk..... Schep ruimte voor vrede, vrede met en in je leven........ Elk moment elk dag weer opnieuw


    http://www.youtube.com/watch?v=d7ZEnHmOiOM [stuk land dat je hartje doet beven......herinneringen doet ophalen......die je nooit zal vergeten

  4. #4
    MVC Premium

    Reacties
    4.985
    25-11-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Noa_Woman Bekijk reactie


    alles ligt in handen van Allah swt. Wij hebben 1 doel hier in dit leven...Allah raad volgen zijn weg Soenna volgen en meer niet. Geloven in Allah swt en Zijn boodschapper Mohammed vzmh
    Je moet er wat voor doen komt niet uit de lucht vallen (sebeb) voor alles!

  5. #5
    Much praised..!

    Reacties
    9.629
    15-11-2004

    Goed gezegd!

  6. #6
    dagilia

    Reacties
    226
    11-10-2006

    [QUOTE=m_*********;29115148]Ideale, perfecte man of vrouw,

    wij mensen denken te veel, wij denken dat we weten wat we willen.
    Maar ik hoe vaak heb ik een meisje zien trouwen met een man,
    die absoluut niet voldoet aan de criteria die ze al die jaren voor dat ze hem kende uitschreeuwde!
    Andersom gebeurt dit net zo vaak.

    Ik denk dat we niet zoveel moeten nadenken over dingen, die wij niet kunnen veranderen.
    Het lot is het lot, Allah weet het best wie bij mij past. En ik denk dat als we geduld hebben
    en het elmekteb is, dat we allemaal de perfecte partner voor onszelf vinden.
    Perfect wil niet zeggen dat hij/ zij perfect is in ieders ogen, maar in die van jou en uiteindelijk is dat hetgeen dat telt.
    Streven naar perfectie is geen misdaad, maar weet wanneer je je doelen niet kunt bereiken.

    Gr.






    Insha'Allah

    Niemand is perfect...sommige mensen hebben vaak te hoge eisen / verwachtingen. Maar wat 't belangrijkst is, is dat je man goed voor je is en goed is voor zijn kinderen. Dat je elkaar begrijpt, waardeert, respecteert en vertrouwd. Dit geldt uiteraard ook andersom....als deze punten er zijn, zit je wel goed.

  7. #7
    .....Bezet.....

    Reacties
    8.365
    24-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door yusuf1981 Bekijk reactie
    Je moet er wat voor doen komt niet uit de lucht vallen (sebeb) voor alles!
    sebab hoe Allah heeft voorgeschreven

    als je diep van binnen wil........is voldoende........Allah zal je iemand schenken. Dus geen sebab door haraam relatie aan te gaan etc...dat is geen sebab.
    Vrede begint bij jezelf....Vrede is vertrouwen...Het ontstaat alleen als je bereidt bent om zelf een voorbeeld te zijn.... Werk zo aan vrede en wees daardoor een bouwer en levensgeluk..... Schep ruimte voor vrede, vrede met en in je leven........ Elk moment elk dag weer opnieuw


    http://www.youtube.com/watch?v=d7ZEnHmOiOM [stuk land dat je hartje doet beven......herinneringen doet ophalen......die je nooit zal vergeten

  8. #8
    MVC Premium

    Reacties
    4.985
    25-11-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Noa_Woman Bekijk reactie
    sebab hoe Allah heeft voorgeschreven

    als je diep van binnen wil........is voldoende........Allah zal je iemand schenken. Dus geen sebab door haraam relatie aan te gaan etc...dat is geen sebab.

    Wie heeft het daarover
    maar ik heb liever een haramrelatie(s) en en en......
    ik kom er nog op terug ben het vergeten voor nu

  9. #9
    .....Bezet.....

    Reacties
    8.365
    24-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door yusuf1981 Bekijk reactie
    Wie heeft het daarover
    maar ik heb liever een haramrelatie(s) en en en......
    ik kom er nog op terug ben het vergeten voor nu

    doe wat je niet laten kunt
    Vrede begint bij jezelf....Vrede is vertrouwen...Het ontstaat alleen als je bereidt bent om zelf een voorbeeld te zijn.... Werk zo aan vrede en wees daardoor een bouwer en levensgeluk..... Schep ruimte voor vrede, vrede met en in je leven........ Elk moment elk dag weer opnieuw


    http://www.youtube.com/watch?v=d7ZEnHmOiOM [stuk land dat je hartje doet beven......herinneringen doet ophalen......die je nooit zal vergeten

  10. #10
    1000000000% Tabdarst

    Reacties
    1.121
    18-05-2005

    [QUOTE=yousrraa;29117759]
    Citaat Geplaatst door m_********* Bekijk reactie
    Ideale, perfecte man of vrouw,

    wij mensen denken te veel, wij denken dat we weten wat we willen.
    Maar ik hoe vaak heb ik een meisje zien trouwen met een man,
    die absoluut niet voldoet aan de criteria die ze al die jaren voor dat ze hem kende uitschreeuwde!
    Andersom gebeurt dit net zo vaak.

    Ik denk dat we niet zoveel moeten nadenken over dingen, die wij niet kunnen veranderen.
    Het lot is het lot, Allah weet het best wie bij mij past. En ik denk dat als we geduld hebben
    en het elmekteb is, dat we allemaal de perfecte partner voor onszelf vinden.
    Perfect wil niet zeggen dat hij/ zij perfect is in ieders ogen, maar in die van jou en uiteindelijk is dat hetgeen dat telt.
    Streven naar perfectie is geen misdaad, maar weet wanneer je je doelen niet kunt bereiken.

    Gr.






    Insha'Allah

    Niemand is perfect...sommige mensen hebben vaak te hoge eisen / verwachtingen. Maar wat 't belangrijkst is, is dat je man goed voor je is en goed is voor zijn kinderen. Dat je elkaar begrijpt, waardeert, respecteert en vertrouwd. Dit geldt uiteraard ook andersom....als deze punten er zijn, zit je wel goed.


    precies

    insha-allah komt alles goed...
    Mijn hart is mijn geloof.
    Het enige waar ik mij voor uitsloof.
    Allah swt is degene waar ik voor leef.
    Allah swt is degene aan wie ik mijn ziel geef.

  11. #11
    dagilia

    Reacties
    226
    11-10-2006

    [QUOTE=rifiaroosje;29121939]
    Citaat Geplaatst door yousrraa Bekijk reactie
    [/B]

    precies

    insha-allah komt alles goed...


    Insha'allah ogti

  12. #12
    MVC Premium

    Reacties
    4.985
    25-11-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Noa_Woman Bekijk reactie
    doe wat je niet laten kunt
    hahahaha is dat geen haat
    ik ben aan het dollen als ik serieus ben merk je het wel

  13. #13
    .....Bezet.....

    Reacties
    8.365
    24-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door yusuf1981 Bekijk reactie
    hahahaha is dat geen haat
    ik ben aan het dollen als ik serieus ben merk je het wel
    jij en serieus gaat dat wel samen
    Vrede begint bij jezelf....Vrede is vertrouwen...Het ontstaat alleen als je bereidt bent om zelf een voorbeeld te zijn.... Werk zo aan vrede en wees daardoor een bouwer en levensgeluk..... Schep ruimte voor vrede, vrede met en in je leven........ Elk moment elk dag weer opnieuw


    http://www.youtube.com/watch?v=d7ZEnHmOiOM [stuk land dat je hartje doet beven......herinneringen doet ophalen......die je nooit zal vergeten

  14. #14
    MVC Premium

    Reacties
    4.985
    25-11-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Noa_Woman Bekijk reactie
    jij en serieus gaat dat wel samen

    Af en toe als ik niet dronken ben maar vandaag lekkere fles wijn
    als jij serieus met mij wilt zijn ben ik het zeker

  15. #15
    .....Bezet.....

    Reacties
    8.365
    24-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door yusuf1981 Bekijk reactie
    Af en toe als ik niet dronken ben maar vandaag lekkere fles wijn
    als jij serieus met mij wilt zijn ben ik het zeker
    toe maar

    ik mag met de eer vandoor


    oh stoer wijn
    Vrede begint bij jezelf....Vrede is vertrouwen...Het ontstaat alleen als je bereidt bent om zelf een voorbeeld te zijn.... Werk zo aan vrede en wees daardoor een bouwer en levensgeluk..... Schep ruimte voor vrede, vrede met en in je leven........ Elk moment elk dag weer opnieuw


    http://www.youtube.com/watch?v=d7ZEnHmOiOM [stuk land dat je hartje doet beven......herinneringen doet ophalen......die je nooit zal vergeten