1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    6.151
    12-01-2008

    Vier mensen neergestoken tijdens Gay Pride Jeruzalem

    Tijdens de Gay Pride in de Israëlische hoofdstad Jeruzalem zijn zeker vier mensen neergestoken.
    Dat meldt Reuters.

    Ze zijn gewond, maar het is niet duidelijk of hun verwondingen ernstig zijn.

    Een ultraorthodox Joodse Israëli zou de deelnemers aan de parade voor homoseksuelen en transgenders hebben neergestoken.

    De parade is al langere tijd een onderwerp van spanningen tussen seculiere Israëli's, orthodoxe Joden en moslims.


    bron: http://www.nu.nl/buitenland/4098185/...jeruzalem.html
    Disclaimer: Dit bericht is niet bedoeld ter belediging of provocatie van wie dan ook. Ook is het bericht niet racistisch bedoeld, elk ras, volk, religie enz, zijn in de berichten inwisselbaar gelang het voorbeeld. Reactie is een mening en geen feit.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    3.907
    04-03-2014

    Tering.

    Wat een schoft.

    Ik hoop dat ze hem heel lang opsluiten.
    I've been things and seen places.

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    6.278
    04-10-2014

    Wat een idioot.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    925
    11-03-2015

    Iemand neersteken is ongehoord, maar hoe kom je erbij een gaypride te houden in zo'n heilige stad?

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    29.741
    21-07-2005

    Wat een smeerlappen die ultraorthodoxe gelovigen (welk geloof ook) die altijd denken dat zij jury, rechter en beul zijn van JHWH/God/Allah.
    Wat een idiotie, maar ook arrogantie.

  6. #6
    denk in kleuren

    Reacties
    8.579
    07-08-2006

    Jodenterreur
    Vooroordelen zijn de argumenten van dwazen. (Voltaire)

    Met een Nederlander valt niet te discussiëren. Hij heeft tot het einde toe gelijk en daalt met deze zekerheid opgewekt het graf in. (Godfried Bomans)

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    5.454
    13-06-2013

    Citaat Geplaatst door Noorderlicht Bekijk reactie
    Jodenterreur
    Kijk uit dat je niet wordt verbannen, het woord terreur mag je hier alleen verbinden aan de islam of moslims.


    On topic, dit zal het NOS vast niet halen schat ik zo in.

  8. #8
    Verbannen

    Reacties
    7.595
    10-07-2014

    Citaat Geplaatst door Ras-Al-Ghul Bekijk reactie
    Kijk uit dat je niet wordt verbannen, het woord terreur mag je hier alleen verbinden aan de islam of moslims.


    On topic, dit zal het NOS vast niet halen schat ik zo in.
    http://nos.nl/artikel/2049625-deelne...rgestoken.html

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    5.454
    13-06-2013

    Als ik zeg NOS dan heb ik het over het nieuws. Was dit in Turkije dan was het breaking news.

  10. #10
    888888

    Reacties
    28.391
    18-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Lichtpuntje van democratie in een golf van terrorisme ofzo

    ‘One reason is that intelligence is expensive—the brain devours about 20% of our daily calories, though it accounts for just 2% of our body weight—and what better way to find the enormous array of fats, amino acids, vitamins and minerals these fastidious organs require, than by feasting on animals which have already painstakingly collected or made them.


  11. #11
    Verbannen

    Reacties
    7.595
    10-07-2014

    Citaat Geplaatst door Ras-Al-Ghul Bekijk reactie
    Als ik zeg NOS dan heb ik het over het nieuws. Was dit in Turkije dan was het breaking news.
    Ja, de ene NOS is een heel andere NOS dan de andere.

    Over brainwashen: dat idee dat de hele buitenwereld boos en slecht is en anti-ons, is iets dat wel erg op bepaalde forums wordt gekweekt, denk ik wel eens.

    Geloven wat het internet zegt: het internet is magie, en magie bestaat.
    Citaat Geplaatst door Vakidioot Bekijk reactie
    Het is een vorm van bedriegen en misleiden en mensen onware dingen laten geloven daarom haram.
    Maar iedereen mag geloven wat hij of zij wil.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    3.907
    04-03-2014

    Citaat Geplaatst door Broulare Bekijk reactie
    Iemand neersteken is ongehoord, maar hoe kom je erbij een gaypride te houden in zo'n heilige stad?
    Niks mis mee.

    En er was toestemming, het was een gewoon een keurig georganiseerd evenement.
    I've been things and seen places.

  13. #13

  14. #14
    Verbannen

    Reacties
    7.632
    17-03-2013



    Recidivist.

  15. #15
    Verbannen

    Reacties
    7.632
    17-03-2013

    Man steekt voor tweede keer mensen neer tijdens Jeruzalemse Gay Pride

    In Jeruzalem zijn donderdag zeker zes mensen neergestoken tijdens de Gay Pride-optocht in de Israëlische hoofdstad. De politie hield een Israëlische orthodoxe Jood aan als verdachte, zo maakte een woordvoerster bekend. Het gaat om een man die tien jaar geleden ook al drie mensen neerstak tijdens de parade en daarvoor werd veroordeeld.