1. #54316
    Valar Morghulis

    Reacties
    2.911
    15-11-2009

    Wat een vrouw. B, als u dit leest: ik ben een grote fan.


    https://www.ad.nl/buitenland/unieke-...eid~vabb1ed7a/
    Saïdjah's vader had een buffel, waarmede hy zyn veld bewerkte.

  2. #54317
    MVC Lid

    Reacties
    5.829
    30-09-2013

    Koekje van eigen deeg krijgen en dan nog niet de memo ontvangen. Haha
    If you 'don't know', Allah knows.

  3. #54318
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Morgen zie ik hem weer en dan ga ik denken ik wil ook!
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  4. #54319
    MVC Lid

    Reacties
    18.146
    22-03-2009

    Citaat Geplaatst door Honnete Bekijk reactie
    Ik weet dat ze het niet zouden aanmoedigen en begrijp ook precies in welke context ze het zouden toelaten. (:

    Klopt, ik zou ook niet anders aanraden dan alles met elkaar te bespreken. Gisteren ging het meer om een ''eerste'' ontmoeting. Daarin verschilden we een beetje van visie, maar dat is voor iedereen anders en geeft verder ook niet. Zoals je zelf zegt, kun je elkaar pas echt leren kennen als je samen bent. En zelfs dan weet je nog niet alles over elkaar.. Wij mensen zijn complexe wezens..




    Het risico dat iemand niet helemaal eerlijk is of zichzelf sociaal wenselijk voordoet loop je altijd. Dat heb ik ook eerder zelf gezegd in een reactie aan Gezocht1. Maar tijdens zo'n kennismakingsgesprek vind ik het persoonlijk logisch dat je een ''social talk'' hebt en je richt op elkaars persoon. Die vragen die ik opsomde zou ik dan natuurlijk niet letterlijk op zo'n geforceerde manier stellen, maar wel een beetje subtiel en op een natuurlijke manier aan bod kunnen laten komen..

    Ik begrijp dat een voordracht handig kan zijn, maar ash ghan goul... niet elke dame of heer zit in de luxepositie om door zijn siblings gekoppeld te worden aan zijn/haar ''ideale'' partner. In veel gevallen is een man genoodzaakt om zelf de markt te gaan verkennen en een vrouw om open te staan voor aanzoeken die rechtstreeks gebeuren zonder tussenpersoon. Ghair..
    Daarvoor zie je elkaar.

    From al-Mugheerah ibn Shu’bah: “I proposed marriage to a woman, and the Messenger of Allaah (peace and blessings of Allaah be upon him) said: ‘Have you seen her?’ I said, ‘No.’ He said, ‘Look at her, because it is more fitting that love and compatibility be established between you.’” According to another report: “So he did that, and he married her and mentioned that they got along.” (Reported by al-Daaraqutni, 3/252 (31, 32); Ibn Maajah, 1/574)

    Je zult daar actiever in moeten zijn. Trouwen via een bekende is het beste en dan heb ik het over broers of neven. Niet een tante die de klaploper van haar zoon aan jou wil slijten.

  5. #54320

    Reacties
    6.670
    11-05-2010

    Citaat Geplaatst door DeRegeerder Bekijk reactie
    Daarvoor zie je elkaar.

    From al-Mugheerah ibn Shu’bah: “I proposed marriage to a woman, and the Messenger of Allaah (peace and blessings of Allaah be upon him) said: ‘Have you seen her?’ I said, ‘No.’ He said, ‘Look at her, because it is more fitting that love and compatibility be established between you.’” According to another report: “So he did that, and he married her and mentioned that they got along.” (Reported by al-Daaraqutni, 3/252 (31, 32); Ibn Maajah, 1/574)

    Je zult daar actiever in moeten zijn. Trouwen via een bekende is het beste en dan heb ik het over broers of neven. Niet een tante die de klaploper van haar zoon aan jou wil slijten.
    Jep..

    Dat kan goed zijn als die mogelijkheid er is. Je kunt het niet forceren als je siblings geen geschikte kandidaat voor je kennen, toch? Haha.. misschien is die zoon wel heel goed. Mafiha walou.

  6. #54321
    Bijna Lid

    Reacties
    4.193
    20-10-2015

    Citaat Geplaatst door Noenie. Bekijk reactie
    Ik heb een nieuwe telefoon nodig. Batterij is zo snel leeg. Constant aan het infuus. :/
    Vervang gewoon de batterij.

  7. #54322
    Valar Morghulis

    Reacties
    2.911
    15-11-2009

    Zullen we asheblief met z'n allen weer normaal doen in 2018?
    Saïdjah's vader had een buffel, waarmede hy zyn veld bewerkte.

  8. #54323
    MVC Lid

    Reacties
    2.190
    15-09-2013

    Citaat Geplaatst door _Lovely_ Bekijk reactie
    Is dat erg dan? Wat maakt het nou uit dat het de vrienden van je broers zijn. Als het maar een goeie man is
    Rabi i3tiek ly ket tmana!
    Haha niet erg, maar wel raar.
    Ameen in shaa allah, hetzelfde geldt voor jou! In de tussentijd lekker genieten van je ouders.

  9. #54324
    Valar Morghulis

    Reacties
    2.911
    15-11-2009

    Citaat Geplaatst door Sarcasm Bekijk reactie
    Wat is volgens jou normaal?
    Dat ik dat moet uitleggen baart mij al zorgen.
    Saïdjah's vader had een buffel, waarmede hy zyn veld bewerkte.

  10. #54325
    Bijna Lid

    Reacties
    4.193
    20-10-2015

    Citaat Geplaatst door Pythagoras Bekijk reactie
    Zullen we asheblief met z'n allen weer normaal doen in 2018?
    Nee.

    Vraag: Wat zijn, naast m.nl, jullie meest bezochte sites/social media groepen/platforms?

  11. #54326
    Valar Morghulis

    Reacties
    2.911
    15-11-2009

    Citaat Geplaatst door PresAlen3. Bekijk reactie
    Nee.

    Vraag: Wat zijn, naast m.nl, jullie meest bezochte sites/social media groepen/platforms?
    Oké.

    http://www.moetiknaarbuiten.nl/

    Werkt goed en je krijgt handige tips.
    Saïdjah's vader had een buffel, waarmede hy zyn veld bewerkte.

  12. #54327

    Reacties
    6.670
    11-05-2010

    Youtube, Netflix.
    Wat is dat eigenlijk, social media?

  13. #54328
    Bijna Lid

    Reacties
    4.193
    20-10-2015

    Citaat Geplaatst door Pythagoras Bekijk reactie
    Oké.

    http://www.moetiknaarbuiten.nl/

    Werkt goed en je krijgt handige tips.
    Klaar. Je hebt me geruïneerd. Ik ga m'n huis niet meer uit.

  14. #54329
    MVC Lid

    Reacties
    2.190
    15-09-2013

    Citaat Geplaatst door Pythagoras Bekijk reactie
    Dat ik dat moet uitleggen baart mij al zorgen.
    Ik let niet meer op wat anderen zeggen of doen. Mijn leven is hamdouliliah goed, de mensen om mijn heen zijn normaal.
    Ik lees alleen gekke dingen op deze website of als mensen screenshots sturen van verhalen op fb.

    Zolang iets mijn leven niet beinvloedt, boeit het mij vrij weinig. Vroeger maakte ik mij druk en wou ik de wereld veranderen. Nu ben ik veel simpeler gaan denken, zolang ik zelf een positieve en goed persoon ben, dan is dat voldoende.

    Je kan toch niet de wereld veranderen, dus waarom al die zorgen op je schouders dragen?

    Citaat Geplaatst door PresAlen3. Bekijk reactie
    Nee.

    Vraag: Wat zijn, naast m.nl, jullie meest bezochte sites/social media groepen/platforms?
    Alleen linkedin eigenlijk, neem dagelijks even een kijkje.
    Of tellen netflix en youtube mee?

  15. #54330
    Bijna Lid

    Reacties
    4.193
    20-10-2015

    Citaat Geplaatst door Honnete Bekijk reactie
    Youtube, Netflix.
    Wat is dat eigenlijk, social media?
    Deze link legt het heel goed uit:
    https://youtu.be/sIRBCV_-cUE?t=4m5s

    Ik ben zojuist tot de ontdekking gekomen dat er Marokkanen bestaat die vloggen. Er gaat een (donkere) wereld voor me open.