1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    116
    09-01-2016

    Marokkaanse meiden

    Zie ze steeds meer domineren binnen de legal en finance wereld. Om trots van te worden!

  2. #2
    Lekker belangrijk.

    Reacties
    9.254
    23-01-2008

    M.n. in de finance zie ik een opmars.
    Legum omnes servi sumus ut liberi esse possimus.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    116
    09-01-2016

    Ja, zowat de grootste groep allochtonen werknemers bij PWC en KPMG?

  4. #4
    Lekker belangrijk.

    Reacties
    9.254
    23-01-2008

    Ook. Veel Marokkaanse jongens (net afgestudeerden) doen snel hun intrede bij KPMG en niet te vergeten EY (wel iets minder dan KPMG en PWC).

    Mooi om te zien! Marokkaanse meisjes maken een groei in vooral de legal wereld. Grote groep aanstaande Marokkaanse vrouwelijke juristen.
    Legum omnes servi sumus ut liberi esse possimus.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    116
    09-01-2016

    Je hebt bij EY idd Marokkaanse mannen vooral in de audit rollen maar dat is vooralsnog beperkt.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    1.718
    16-02-2017

    Inderdaad. Ook bij defensie en binnenlandse zaken zijn ze aan het rollen. Ze doen het echt beter dan de gemiddelde Nederlandse.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    116
    09-01-2016

    Defensie en Binnenlandse Zaken???

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    1.718
    16-02-2017

    Waarom zo verrast?

  9. #9
    Verbannen

    Reacties
    3.238
    25-03-2015

    en hoe is hun imaan?

    let me guess...dat is iets tussen hun en Allah

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    2.176
    16-04-2009

    Trots zeker! Maar of je als vrouw gelukkig bent met zo'n baan.. Ik in ieder geval niet. Had me al heel snel teruggetrokken.

    Citaat Geplaatst door xMtalsia Bekijk reactie
    ".. La Takoen 3aaliman 7ata Takoen Bi 3ilmika 3aamilan.."


  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    517
    14-09-2016

    Citaat Geplaatst door xMtalsia Bekijk reactie
    Trots zeker! Maar of je als vrouw gelukkig bent met zo'n baan.. Ik in ieder geval niet. Had me al heel snel teruggetrokken.
    Nou ik kan je wel melden, dat wij vrouwen er zeerrr gelukkig mee kunnen zijn. Dus maak je vooral niet druk. Ik bedoel die vrouwen en ik, hebben zelf een bewuste en weloverwogen studiekeuze gemaakt. Het is niet dat ze verplicht een baantje hebben bij de AH omdat ze dat geld nodig hebben. Niet dat daar iets mis mee is. Louter een voorbeeld om duidelijk te maken dat het ons juist gelukkig maakt en we er ook daarom voor kiezen. Waarom anders zoveel jaren studeren, studeren, terwijl we ook andere opties hebben. Meiden ik ben teots op jullie, inshaallah zullen jullie nog veel bereiken.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    517
    14-09-2016

    Citaat Geplaatst door Sinister Bekijk reactie
    en hoe is hun imaan?

    let me guess...dat is iets tussen hun en Allah
    Why?? Ooit op een uni geweest? Er zijn daar heel veel meiden met hoofddoek en vele ervan zijn ook echt nette meiden wiens imaan mashaallah goed zit.

  13. #13
    Verbannen

    Reacties
    3.238
    25-03-2015

    Citaat Geplaatst door Zohra0 Bekijk reactie
    Why?? Ooit op een uni geweest? Er zijn daar heel veel meiden met hoofddoek en vele ervan zijn ook echt nette meiden wiens imaan mashaallah goed zit.

    in het bedrijfsleven hebben ze ook gewoon een reputatie, vergeet hun kleuterschooltijd

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    116
    09-01-2016

    Citaat Geplaatst door Cecil Bekijk reactie
    Waarom zo verrast?
    Niet verrast, heb er gewoon nooit wat van meegekregen.
    J'ai appris à chuter, j'ai appris à perdre

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    116
    09-01-2016

    Citaat Geplaatst door Sinister Bekijk reactie
    in het bedrijfsleven hebben ze ook gewoon een reputatie, vergeet hun kleuterschooltijd
    Komt omdat wij mannen te druk bezig zijn om opsporing verzocht te domineren ipv het goede voorbeeld te geven en onze zusjes in het bedrijfsleven voort te trekken. Kneus, ga is op andere volken schijten.
    J'ai appris à chuter, j'ai appris à perdre