1. #61
    MVC Lid

    Reacties
    465
    27-03-2015

    Dames, hoe bewaren jullie je beddengoed en extra handdoeken? Hebben jullie speciaal een linnenkast hiervoor? Kijk op http://organizedhappyhome.blogspot.c...innenkast.html voor foto's met de inhoud van mijn linnenkast.

  2. #62
    MVC Lid

    Reacties
    813
    19-12-2002

    Citaat Geplaatst door Noursine Bekijk reactie
    Ik heb een probleem met mijn badkamer tegels. Ik wil geen dasty gebruiken omdat ik bang ben voor de gele vlekken. Heb ookal azijn met water geprobeerd, heeft ook niet geholpen.
    Er is een ander spul waar ik heel blij mee ben van de action het heet washcat schimmel en aanslagreiniger. Er zit chloor in dus je moet uitkijken voor je kleding maar geweldig spul. Eerst op alles spuiten dan laten intrekken voor een half uur ofzo je kan eventueel met een sponsje overheen maar vaak hoeft niet eens gewoon afspoelen en je tegels blinken weer vooral die voegen.

  3. #63
    MVC Lid

    Reacties
    1.508
    01-09-2013

    Dames wat kan ik doen tegen mijn wasmachine die stinkt. Ik heb azijn geprobeerd en een vaatwastablet. Maar ruik die vieze geur nog steeds.

  4. #64
    MVC Lid

    Reacties
    175
    23-10-2012

    Noursine
    Gewoon bleekmiddel of dikke chloor en een afwasborseltje. Handschoenen aan, nat maken gewoon met de douche en lkkr schrobben. Werkt altyd by my, en ruikt heerlyk fris erna.

  5. #65
    Mr & Mrs❤️

    Reacties
    9.825
    15-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Flower_ Bekijk reactie
    Frietpan schoonmaken:

    Olie eruit, de Frietpan vullen met water tot het maximale streepje.
    een vaatwastablet erin leggen en laten koken op 110 graden.
    Tot de vaatwastablet is opgelost, en dan de zijkanten met een afwasborstel schoonmaken met het hete water.

    Ready
    Deze ga ik straks proberen.



  6. #66
    all eyes on me

    Reacties
    8.204
    05-03-2009

    Citaat Geplaatst door vrouwtjuh81 Bekijk reactie
    Mijn ervaring met dasty is dat het gele vlekken achterlaat als je het niet meteen wast/spoelt.
    Worden de voegingen van de tegels niet geel? Ik heb nieuwe douche en wil geen risico lopen dat het dadelijk geel word.

    Dasty is ontvetter en een wonder spul gebruik t overal voor maar niet voor badkamer.
    Hg is super spul voor vieze voegen. Zijn je voegen schoon gwn met een douche ontkalker en wonderspins.
    I wish that i could have this feeling for life.

  7. #67
    all eyes on me

    Reacties
    8.204
    05-03-2009

    Citaat Geplaatst door Noursine Bekijk reactie
    Ik heb een probleem met mijn badkamer tegels. Ik wil geen dasty gebruiken omdat ik bang ben voor de gele vlekken. Heb ookal azijn met water geprobeerd, heeft ook niet geholpen.
    Hg werkt!


    Half u intrekken. Daarna met wonderspons over heen en dan koude straal water over heen.
    I wish that i could have this feeling for life.

  8. #68

  9. #69

  10. #70
    MVC Lid

    Reacties
    465
    27-03-2015

    Is het tijd voor de grote voorjaarsschoonmaak maar weet je niet waar je moet beginnen? Ik heb een checklist gemaakt die je gratis kunt downloaden,
    met deze checklist help ik je op weg om alle ruimtes in huis aan te pakken.

    http://www.happyorganizedhome.nl/voo...aak-checklist/



    Heel veel succes inshaa Allah!