1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    503
    15-04-2012

    Een handicap.... een taboe of een zegen?

    Een beperking hebben is vaak al een beperking op zich. In de islamitische gemeenschap wordt je vaak niet begrepen. Mensen denken dat je niets kan. Zien het als taboe en moskeeën zijn vaak niet toegankelijk. Laten we het al niet hebben over de omgeving waarin de persoon met beperking leeft.

    In de Nederlandse maatschappij begrijpen ze vaak de problemen niet. Ze weten niet hoe om te gaan met de islamitische normen en waarden waardoor de gene met beperking niet gericht geholpen kan worden.

    Je ziet problemen vanuit 2 kanten waardoor de persoon zich niet gehoord of geholpen voelt. Ik ervaar deze problemen ook. Ik ben ernstig visueel beperkt en merk van beide wereld tegenstand. Ik mag nu gaan praten met Sedat van de SP. Zij is 2de kamerlid sociale zaken. Bij haar kan ik dit probleem aankaarten maar niet zonder jullie hulp! Dus heb je ook problemen? Voel jij je ook niet begrepen? Of wil jij je verhaal gewoon kwijt? Het kan ook anoniem! Stuur mij een pm sturen.

    Het gesprek met de SP vind op 6 april plaats om 12 uur in Den haag. Voor bewijs kan je me ook een pm sturen als je twijfelt!

    Om zoveel mogelijk mensen te bereiken vraag ik jullie dit te delen! Echt mensen nu hebben we de kans om onze stem te laten horen! Draag je steentje bij en help mij.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    2.089
    24-01-2017

    ik snap deze topic niet


    Insta Kersen_taart

    Twitter @kersen_taart


  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    503
    15-04-2012

    Citaat Geplaatst door KERSEN_TAART Bekijk reactie
    ik snap deze topic niet
    Wat snap je niet?