1. #61
    MVC Lid

    Reacties
    343
    25-02-2017

    Citaat Geplaatst door Sami_ Bekijk reactie


    .................

    *HOU van jou *papa.
    Deze begrijp ik niet echt.of moet ik er neits achter denken?
    Citaat Geplaatst door mieter Bekijk reactie
    Li3ta zako lehla yfakoe


    De beste quote die er is. Zo denk je 2x na voordat je iets stoms doet.
    kan je het in het arabisch typen?

    Citaat Geplaatst door Cecil Bekijk reactie
    Everything that starts with loyalty, ends with betrayal.
    Waarom dat? leg is uit

  2. #62
    MVC Lid

    Reacties
    343
    25-02-2017

    Citaat Geplaatst door JKHC Bekijk reactie
    Wat betekent het volgens jou? En waarom vind je het niet zo?
    Het is een beetje de focus die de huidige samenleving plaatst bij ''het individu'' alles draait om wat ''ik'' wil en ik ben de kracht achter alles los van God. Als jij er anders naar kijkt, open mijn ogen dan gerust.
    Citaat Geplaatst door LadyLuck10 Bekijk reactie
    Een poging tot naleven of opperen v 1?
    Een poging tot naleven totdat je dat geluk ontvangt in dit leven voor de tweede.

    Citaat Geplaatst door Penitentes Bekijk reactie
    Death is not the greatest loss in life. The greatest loss is what dies inside us while we live.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    mooi, het hart de ziel, kan allang al gestorven zijn of ''van steen'' geworden zijn voordat het lichaam dat is.

    ofniet?

  3. #63
    Spoiler: we all die.

    Reacties
    2.081
    05-02-2017

    Citaat Geplaatst door adviserend Bekijk reactie
    Het is een beetje de focus die de huidige samenleving plaatst bij ''het individu'' alles draait om wat ''ik'' wil en ik ben de kracht achter alles los van God. Als jij er anders naar kijkt, open mijn ogen dan gerust.


    Een poging tot naleven totdat je dat geluk ontvangt in dit leven voor de tweede.



    mooi, het hart de ziel, kan allang al gestorven zijn of ''van steen'' geworden zijn voordat het lichaam dat is.

    ofniet?
    Het gaat over jezelf weer opbouwen, jezelf herpakken

  4. #64
    MVC Lid

    Reacties
    974
    14-06-2014

    Citaat Geplaatst door adviserend Bekijk reactie
    Het is een beetje de focus die de huidige samenleving plaatst bij ''het individu'' alles draait om wat ''ik'' wil en ik ben de kracht achter alles los van God. Als jij er anders naar kijkt, open mijn ogen dan gerust.


    Een poging tot naleven totdat je dat geluk ontvangt in dit leven voor de tweede.



    mooi, het hart de ziel, kan allang al gestorven zijn of ''van steen'' geworden zijn voordat het lichaam dat is.

    ofniet?
    Dat is zo! Dat wens je niemand toe. Ik in ieder geval niet. Het is moeilijk om jezelf in het licht te trekken als het eenmaal zo ver is, maar niet onmogelijk.
    ;

  5. #65
    ZelfVerzekerd

    Reacties
    1.163
    29-03-2017

    Citaat Geplaatst door adviserend Bekijk reactie


    Een poging tot naleven totdat je dat geluk ontvangt in dit leven voor de tweede.
    Het is inshaAllah wel een continue streven.

    Heb eens bewust geduld (grootmoedigheid) getoond in moeilijke en zeer zware zaken. Dit is een geweldig geluk omdat eenmaal na de storm het je zoveel kracht geeft van binnenuit.Je moet daarvoor boven je ego durven uitstijgen, waarvoor je diep zult gaan (waar leef ik voor en waar kies ik voor hier of hierna) en het is zeker niet makkelijk noch krijg je er iets tastbaars voor terug maar indd mensen zullen wel anders naar je kijken of je zult worden behoed voor zaken omdat AllahSWT zorgt voor een schild rondom je ziel.

    Dit is de beloning die sommigen niet begrijpen, zij denken wat heb ik ervoor teruggekregen? maar wat je hebt is een standvastige ziel die zelfs van je vijand je vriend kan maken van je ongeluk je geluk en dat je zelfs van degene met wie je niet matcht respectabele woorden zult horen.

    Bijzondere ervaring, maar zeker niet makkelijk als je m niet in het juiste kader weet te plaatsen (eer van AllahSWT ipv mens en beloning in t hierna)

  6. #66
    MVC Lid

    Reacties
    1.328
    09-07-2015

    Citaat Geplaatst door adviserend Bekijk reactie
    Deze begrijp ik niet echt.of moet ik er neits achter denken?
    t
    Als mijn kind zegt ( ik hou van je ).

    Dat blijft ook altijd in mn hoofd. .....uitspraken die je zijn bijgebleven hoeven niet altijd van wetenschappers te zijn haha
    blijf in elkaar geloven

  7. #67
    MVC Lid

    Reacties
    1.328
    09-07-2015

    (Een wijse zal met een vrouw van (10 op 10)in ellende kunnen leven terwijl een onwetende met een vrouw van (1op10) in redelijk gemoedsrust kunnen leven. )
    PS is niet van mezelf.
    blijf in elkaar geloven

  8. #68
    MVC Lid

    Reacties
    1.718
    16-02-2017

    Citaat Geplaatst door adviserend Bekijk reactie



    Waarom dat? leg is uit
    Omdat wij mensen van nature onstabiel zijn. Al gedragen we ons hetzelfde elke dag, uiteindelijk verandert ons gedrag afhankelijk van factoren die niet altijd te maken hebben met onze wil of factoren die we niet eens kunnen realiseren.

  9. #69
    MVC Lid

    Reacties
    343
    25-02-2017

    Citaat Geplaatst door Beterwetende Bekijk reactie
    Gezond verstand zal zegevieren.
    Zeker maar wanneer kom je erachter dat je verstand toch niet zo gezond is als je denkt, maar misschien zelfs ziek is.

  10. #70
    MVC Lid

    Reacties
    343
    25-02-2017

    Citaat Geplaatst door JKHC Bekijk reactie
    Het gaat over jezelf weer opbouwen, jezelf herpakken
    oke dat kan wel. Nog een?

  11. #71
    Spoiler: we all die.

    Reacties
    2.081
    05-02-2017

    Citaat Geplaatst door adviserend Bekijk reactie
    oke dat kan wel. Nog een?
    Some words when spoken can't be taken back

  12. #72
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    Doe anderen niet aan wat je zelf niet aangedaan wilt worden.
    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

  13. #73
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt ze wel.
    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

  14. #74
    niet18♥

    Reacties
    2.924
    09-04-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Life is cruel in a beautiful way.


    Don't make something more beautiful than it already is.

    One day your life will flash before your eyes.
    Make sure it's worth watching...


  15. #75
    MVC Lid

    Reacties
    562
    26-01-2014

    Citaat Geplaatst door adviserend Bekijk reactie
    het is belangrijk om door het leven te gaan terwijl je de dingen doet die Allah belangrijk vind, zodat je uiteindelijk met een gezond en zuiver hart voor Allah zal staan. Wanneer je je leven laten leiden door wat de mensen om je heen belangrijk vinden zoals :
    in Maleisie liggen op het strand met je man,



    door de ramen kijken van al-burj



    enz

    dan zul je niet het succes boeken die je denkt te boeken.
    zeg dat maar tegen de maroc vrouw.
    tfoeeeeeee