1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    1.290
    19-03-2016

    David Rockefeller dood


  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    1.426
    15-12-2016

    Moet kunnen, doodgaan is democratie volgens leonidas

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    5.345
    09-02-2015

    Citaat Geplaatst door F40 Bekijk reactie
    Moet kunnen, doodgaan is democratie volgens leonidas
    Dikke BS, die vent was 101 jaar. Dat ga jij never nooit halen!

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    7.118
    27-01-2005

    Citaat Geplaatst door Pieter-Baan Bekijk reactie
    Dikke BS, die vent was 101 jaar. Dat ga jij never nooit halen!
    Al zouden we je dat natuurlijk wel toewensen...


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    2.536
    22-06-2014

    Citaat Geplaatst door Pieter-Baan Bekijk reactie
    Dikke BS, die vent was 101 jaar. Dat ga jij never nooit halen!
    Marokkanen kunnen heel oud worden. Vergis je niet.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Maakt weinig uit wie er van hen doodgaat.
    Agenda zal blijven doorgaan NWO is veel groter dan hun.

    Maar Allah is de grootste planner, ieder ziel zal dood proeven.
    Naar Hem is waar wij zullen terugkeren.
    Heavy

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    1.553
    07-09-2015

    Door de gigantische successen in zijn leven een inspiratiebron voor velen. R.I.P

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Ranonkel Bekijk reactie
    Heb je ook enig onweerlegbaar bewijs voor dit soort bizare uitspraken? Of kom je niet verder dan de complottheorieën waarmee deze familie besmeurd word.
    Ik zal het wel overdrijven of misschien ook weer niet.
    Laten we zeggen dat er rond heel veel onzin theorieën.
    Een kern van waarheid in verborgen ligt. Wat het precies is tja dat weet alleen mijn schepper. Waar die btw op dit moment mee te maken heeft.
    Heavy

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Er is iets waar alle compleetzoekers het over eens kunnen zijn.
    Dat een religie waar mensen de duivel aanbidden bestaat.
    Dat je mensen hebt in verschillende stromingen die zelfs tot in zijn extreem kan gaan.

    Wat mensen al helemaal niet moeten ontkennen is dat het soort mensen. Die zich bezig houden met deze religie kunnen variëren van hoge tot lage klasse mensen. Gescheiden of verenigd er zijn zelfs mensen met invloed die zich bezig houden met duivel aanbidding.

    Serieus Satanisten zijn gewoon een feit net zoals de Christenen, Joden, Moslims enzovoort.
    Heavy

  10. #10
    Fact checker

    Reacties
    33.063
    13-08-2003

    Citaat Geplaatst door Adyghe Bekijk reactie
    De hel is naar mijn mening een verzinsel. Maar goed, als jij je lekker voelt bij het idee mag je er van mij in blijven geloven hoor.
    Geweld lost niks op! Vrede is de weg!

    Iedere dode is er één teveel!

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Peej Bekijk reactie
    De hel is naar mijn mening een verzinsel. Maar goed, als jij je lekker voelt bij het idee...
    Zeg ik weet niet of hel bestaat dat lijkt me rationeler in jou positie.
    Heavy

  12. #12
    Fact checker

    Reacties
    33.063
    13-08-2003

    Ik kan je denk ik teleurstellen. Deze mijnheer had alle middelen om goede gezondheidszorg te betalen. Dus daar zijn ook wel een paar dollars geweest voor eventuele zorgvuldige palliatieve zorg en pijnbestrijding als dat nodig zou zijn geweest.
    Geweld lost niks op! Vrede is de weg!

    Iedere dode is er één teveel!

  13. #13
    Onironisch Fascist

    Reacties
    957
    12-03-2017

    Wat voor theorieën kleven er allemaal vast aan deze persoon? Wel eens gehoord van die Rockefeller illuminatie onzin maar vond het niveau te laag om serieus een in elkaar geknutseld stuk vmbo vuilnis zoals ''the arrivals'' te gaan zitten kijken.

    En voor de duidelijkheid, onze Hollandse burgerwacht die de tijd besteedt op een forum waarvan ze de doelgroep niet eens zijn hoeft niet te reageren. Bedankt.
    Doei.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    1.553
    07-09-2015

    Citaat Geplaatst door Anti-mushrikeen Bekijk reactie
    De gatekeepers die met de woord complottheorieen smijten om de discusie monddood te maken leuk geprobeerd.
    Ah! Jij hebt dus het tot nu toe ontbrekende bewijs. Kan eindelijk deze familie worden veroordeeld! Of snap je het woordje complottheorie gewoon niet zo goed?

  15. #15
    Fact checker

    Reacties
    33.063
    13-08-2003

    Deze man, maar ook zijn familie voor hem heeft honderden miljoenen dollars weggegeven aan goede doelen. Om minder bedeelden te helpen. Zijn rijke voorvaderen deden hetzelfde.

    Dat is weer eens wat anders dan al die smerige sjeiks in het midden oosten. Die vooral voor zichzelf zorgen met absurd veel dure auto's, belachelijk grote onzinnige jachten, en zomervakanties in Spanje met de familie die makkelijk 100 miljoen kostten.

    Als er al een hemel of hel zouden zijn, dan maakt deze man meer kans om in de hemel te komen dan alle haatzuchtige figuren hier die hem het aller slechtste toewensen. Die kunnen blij zijn dat er geen hel is.

    Ik ga de Rockefellers niet op een voetstuk zetten. Maar ik ga ze ook zeker niet afbranden zoals sommigen dat hier wel doen.
    Geweld lost niks op! Vrede is de weg!

    Iedere dode is er één teveel!