1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    1
    07-01-2018

    Unhappy Radeloos

    Lieve leden ik zou graag mijn verhaal doen en hoop dat jullie mij advies kunnen geven.
    Ik ben vier jaar geleden getrouwd met de liefde van mijn leven. We hebben samen een prachtige zoon elhamdoullilah. Ik leerde mijn man 10 jaar geleden kennen. om verschillende redenen konden wij op dat moment niet trouwen. We hebben uiteindelijk 6 jaar moeten wachten vooraleer we het huwelijk konden instappen. Mijn man heeft een goed hart en hij is een goede vader voor onze zoon. Maar als partner schiet hij jammer genoeg te kort. Hij heeft in de jaren dat ik hem leerde kennen heel wat tegenslagen gehad. Dat resulteerde zich in agressief gedrag/ drugs en alcohol gebruik/gokken/ niet communiceren. ik heb hem nooit in de steek gelaten en heb alles geprobeerd om hem te helpen. Ik weet dat hij nadien altijd spijt heeft van zijn daden maar telkens wanneer ik denk dat het voorbij is gaat hij weer in de mist. Ik ben helemaal radeloos en heb niet meer de kracht om te vechten voor hem. hij zegt dat er iets mis is met hem en denkt aan si7r. Ik ben op dat vlak heel sceptisch en vind dat mensen dit t vaak gebruiken als excuus. Maar uitsluiten wil ik het ook niet omdat ik weet dat er in zijn familie mensen zijn die zich daarmee bezig houden. Ik heb schrik dat als er niets veranderd ik in een depressie zal geraken. Ik probeer mij nu vooral te focussen op mijn zoon en job maar het blijft knagen. Hij vraagt mij om hem te helpen maar ik weet niet meer hoe? Scheiden is voor mij geen oplossing. graag enkel serieuze reacties aub. Alvast bedankt voor het lezen van dit bericht

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    527
    02-06-2014

    Wil je hem niet helpen ofzo want zo kom je wel over. Hij vraagt je om hulp (sommige Marokkaanse mannen zouden ontkennen dat er wat mis is met ze). Wees blij dat hij toegeeft dat hij hulp nodig heeft meid, ga die hulp zoeken voor hem dan. Ik begrijp echt niet waar je op wacht hoor.

  3. #3
    Abekoy

    Reacties
    673
    01-12-2011

    Dat zegt ze toch ook? Ze wil hem helpen alleem weet ze niet hoe.

    Succes topicstarter, moge allah swt je man genezen/ op t rechte pad brengen

  4. #4
    Bijna Lid

    Reacties
    1
    05-04-2018

    Een afspraak bij de imaam doet wonderen!

  5. #5
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Verricht rouqya voor hem thuis. Moge Allah swt hem genezing schenken mocht er sihr in het spel zijn.

    Moge Allah swt hem van zijn verslaving afhelpen.zoek professioneel hulp (verslavingszorg)

    Moge Allah swt jou de kracht en geduld schenken om deze beproeving te doorstaan. Ameen


    Blijf vol houden khti doe het voor jullie zoontje .

    Allah irzak lék sbar.
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    7.563
    31-12-2014

    Salaam alaykum

    Hij vraagt om hulp/oplossing toch ?Dan moet hij daar ook naar toe werken .
    Het alleen zeggen en niks doen is inderdaad alleen excuuses.
    Dat jij er niet goed van wordt begrijp Ik heel goed.
    Lijdt hij aan mentale problemen of ?
    Hij moet zijn slechte gewoontes bannen uit zijn leven en plaats maken voor goede dingen.
    Door als eerst berouw te tonen aan Allah SWT en om leiding te vragen en heel hard werken .

    Moge Allah SWT jullie bijstaan en helpen Allahoema Ameen.

    Fi amaani Allah
    قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللّهُ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿٣١﴾

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    7.563
    31-12-2014

    Salaam alaykum

    Beginnen met de vijf gebeden op tijd te bidden.

    Fi amaani Allah
    قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللّهُ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿٣١﴾

  8. #8
    Verbannen

    Reacties
    7.631
    24-05-2017

    Volg een paar maanden Marokkaanse Islamitische zender Asadissa.

  9. #9
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Hoe gaat het noredad?
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna