1. #76
    MVC Lid

    Reacties
    16.984
    17-02-2016

    Citaat Geplaatst door goodbet Bekijk reactie
    Vergeleken met die van Realblood slaat deze helemaal nergens op.
    Het ontbreekt jou aan creativiteit.
    Jij vind alles niks. Het wordt tijd dat jij jezelf gaat laten onderzoeken en schakel je wifi uit!
    Zie die foto van C Ronaldo en onderaan foto van Messi. Zo reageren baby's als jij en Realblood.
    Creativiteit a steen.

  2. #77
    MVC Lid

    Reacties
    2.625
    25-12-2017

    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Jij vind alles niks. Het wordt tijd dat jij jezelf gaat laten onderzoeken en schakel je wifi uit!
    Zie die foto van C Ronaldo en onderaan foto van Messi. Zo reageren baby's als jij en Realblood.
    Creativiteit a steen.
    Het ontbreekt jou echt aan creativiteit bro. Is niet erg. Ik ben ook niet zo creatief als Realblood.

    Realblood heeft dat plaatje zelf gemaakt.

    Jou plaatjes is kopieerwerk van Barca troll forum. Of de ik vind Messi geweldig forum.
    quote van het jaar
    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Heel de wereld zag dat Ramos Salah expres ging blesseren omdat Ramos moslims haat.

  3. #78
    MVC Lid

    Reacties
    1
    03-01-2018

    Citaat Geplaatst door goodbet Bekijk reactie
    Het ontbreekt jou echt aan creativiteit bro. Is niet erg. Ik ben ook niet zo creatief als Realblood.

    Realblood heeft dat plaatje zelf gemaakt.

    Jou plaatjes is kopieerwerk van Barca troll forum. Of de ik vind Messi geweldig forum.
    Maar het plaatje zegt wel wat over C Ronaldo en onderaan Messi hoe Realfans daarover reageren.
    Barca troll forum toch? Maar wel bewerkt. Goeie creativiteit he?
    Ik ga ook zo plaatje maken.

  4. #79
    MVC Lid

    Reacties
    16.984
    17-02-2016

    Citaat Geplaatst door goodbet Bekijk reactie
    Het ontbreekt jou echt aan creativiteit bro. Is niet erg. Ik ben ook niet zo creatief als Realblood.

    Realblood heeft dat plaatje zelf gemaakt.

    Jou plaatjes is kopieerwerk van Barca troll forum. Of de ik vind Messi geweldig forum.
    Oh. Dus alles wat een Realfan doet is creativiteit. Maar wanneer een Barcafan dit doet is het niks komt het uit een Barca troll forum.
    Blijkbaar ben jij een troll daarom.

  5. #80
    MVC Lid

    Reacties
    2.625
    25-12-2017

    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Oh. Dus alles wat een Realfan doet is creativiteit. Maar wanneer een Barcafan dit doet is het niks komt het uit een Barca troll forum.
    Blijkbaar ben jij een troll daarom.
    Zelfs een Barca fan moest lachen om de creativiteit van Realblood.

    wees is even sportief en geef eerlijk toe dat het plaatje van Realblood mooier is dan jou in elkaar geflanste en geflopte creativiteit.
    quote van het jaar
    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Heel de wereld zag dat Ramos Salah expres ging blesseren omdat Ramos moslims haat.

  6. #81
    MVC Lid

    Reacties
    16.984
    17-02-2016

    Citaat Geplaatst door goodbet Bekijk reactie
    Zelfs een Barca fan moest lachen om de creativiteit van Realblood.

    wees is even sportief en geef eerlijk toe dat het plaatje van Realblood mooier is dan jou in elkaar geflanste en geflopte creativiteit.
    Het gaat niet om die foto, het gaat om jou reacties.
    Hoe bedoel je geflopte? Huil je weer dat ik een foto plaatste van C Ronaldo onderaan Messi? Kan je daar niet tegen vernietigt door Messi?
    Zo huil gezicht krijg je dan te zien van een huilende Realfan zoals jij.
    Binnenkort wordt je wifi uitschakelt en dan hebben we rust van jou.

  7. #82
    MVC Lid

    Reacties
    2.625
    25-12-2017

    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Het gaat niet om die foto, het gaat om jou reacties.
    Hoe bedoel je geflopte? Huil je weer dat ik een foto plaatste van C Ronaldo onderaan Messi? Kan je daar niet tegen vernietigt door Messi?
    Zo huil gezicht krijg je dan te zien van een huilende Realfan zoals jij.
    Binnenkort wordt je wifi uitschakelt en dan hebben we rust van jou.
    ajoh dat valt wel mee. Ik kan ook genieten van Messi. Alleen de manier hoe jij geniet gaat mij wat te ver. Lijkt wel op een orgasme.

    Messi is een dodelijke speler en in staat om elke club ter wereld met gemaakt kapot te spelen.

    Dat ik een liefhebber ben van Real Madrid hoeft niet te betekenen dat ik wil dat Messi allang al voor een carriere moet gaan als filmster.

    ik vind de rivaliteit tussen Real Madrid en Barcelona juist een positieve iets. Indirect is er ook rivaliteit tussen Ronaldo en Messi. Ze halen het beste in elkaar naar boven

    De rivaliteit tussen beide clubs is ook de reden dat de afgelopen 11 jaar in de Champions League, zijn 7 titels naar Barca en Real gegaan.

    Maar jij slaat er werkelijk in door. Jij wil de ene ophemelen en de andere lijk jij wel dood te willen hebben.
    quote van het jaar
    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Heel de wereld zag dat Ramos Salah expres ging blesseren omdat Ramos moslims haat.

  8. #83
    MVC Lid

    Reacties
    16.984
    17-02-2016

    Citaat Geplaatst door goodbet Bekijk reactie
    ajoh dat valt wel mee. Ik kan ook genieten van Messi. Alleen de manier hoe jij geniet gaat mij wat te ver. Lijkt wel op een orgasme.

    Messi is een dodelijke speler en in staat om elke club ter wereld met gemaakt kapot te spelen.

    Dat ik een liefhebber ben van Real Madrid hoeft niet te betekenen dat ik wil dat Messi allang al voor een carriere moet gaan als filmster.

    ik vind de rivaliteit tussen Real Madrid en Barcelona juist een positieve iets. Indirect is er ook rivaliteit tussen Ronaldo en Messi. Ze halen het beste in elkaar naar boven

    De rivaliteit tussen beide clubs is ook de reden dat de afgelopen 11 jaar in de Champions League, zijn 7 titels naar Barca en Real gegaan.

    Maar jij slaat er werkelijk in door. Jij wil de ene ophemelen en de andere lijk jij wel dood te willen hebben.
    Daarom open jij dagelijks topic over C Ronaldo. Lijkt wel of jij klaarkomt. Orgasme man!
    Jij moet nooit mensen aanspreken, als jij zelf topics opent over C Ronaldo. Je spreekt je zelf tegen!

  9. #84
    MVC Lid

    Reacties
    2.625
    25-12-2017

    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Daarom open jij dagelijks topic over C Ronaldo. Lijkt wel of jij klaarkomt. Orgasme man!
    Jij moet nooit mensen aanspreken, als jij zelf topics opent over C Ronaldo. Je spreekt je zelf tegen!
    Maar ik zie positiviteit in de rivaliteit. Je mag best wel voor Messi zijn, of voor Barcelona.
    Een ander mag best wel voor Ronaldo of Real Madrid zijn.

    Maar je moet niet willen dat de een of de ander niet had moeten bestaan.
    Ze maken elkaar zo groot. Dankzij de een is de ander zo sterk.

    7 Champions Leagues in 11 jaar. best positief.
    6 WK clubs. best positief.

    Zelfs chinezen houden er van om Camp nou in Barcelona te bezoeken.
    Deze fans zijn er iedere week welkom. Brengen geld zat in het laatje.

    Alleen maar positiviteit. Barcelona heeft de afgelopen jaren het meest geprofiteerd van de rivaliteit met Real Madrid.
    Barcelona was vroeger een streekclubje. in 1992 wonen ze de eerste europa cup finale.

    Tijdens johan Cruyf is die club omhoog gegaan. Daarna begon de rivaliteit een rol te spelen.

    Dus de rivaliteit heeft Barcelona veel gebracht en daar moet je dus blij mee zijn.
    quote van het jaar
    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Heel de wereld zag dat Ramos Salah expres ging blesseren omdat Ramos moslims haat.