1. #234091
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door Dilara. Bekijk reactie
    Amien .. vreselijk wel Allah y 7sen el3awn.

    Ah wat goed van haar haha. Ja die van mij slaapt nog in haar bedje dus ik dacht zolang ze niet klaagt ga ik dat ook nie doen

    Wil haar wel tegen de zomer zeker in een peuterbedje hebben gestopt want dan gaat dit bedje echt te klein worden vrees ik.

    Ik vraag me af hoe zij gaat doen wanneer t zover is.. zij heeft namelijk 2 kanten.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
    nee zij lag op zich ook prima, maar wil zsm van de babydingen af kwam echt uit onszelf gewoon haha. Vind het wel makkelijker want als ik haar dus roep komt ze gewoon zelf, ook als ik in de middag beneden ben. In dat bedje moest ik altijd haar eruit halen. Ben toen ook meteen van de slaapzak af gegaan. Ik hoorde haar wel al vaak stoten enzo hoor.. met ronddraaien. Zijn best krap.

    Ik appte mijn man net en hoe gaat het hij had vannacht gewerkt en nu is hij met de kids thuis haha, zoontje heeft studiedag.. hij appte terug: een hel layla is de duivel

    de ene week is ze heel relaxt en gaat ze haar gangetje en de andere week is echt NIKS goed

  2. #234092
    MVC Lid

    Reacties
    5.008
    25-10-2015

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    nee zij lag op zich ook prima, maar wil zsm van de babydingen af [emoji14] kwam echt uit onszelf gewoon haha. Vind het wel makkelijker want als ik haar dus roep komt ze gewoon zelf, ook als ik in de middag beneden ben. In dat bedje moest ik altijd haar eruit halen. Ben toen ook meteen van de slaapzak af gegaan. Ik hoorde haar wel al vaak stoten enzo hoor.. met ronddraaien. Zijn best krap.

    Ik appte mijn man net en hoe gaat het hij had vannacht gewerkt en nu is hij met de kids thuis haha, zoontje heeft studiedag.. hij appte terug: een hel layla is de duivel
    [emoji38]
    de ene week is ze heel relaxt en gaat ze haar gangetje en de andere week is echt NIKS goed
    Ah echt ? Hahaha ik ben dus niet zo he.. wil altijd blijven vasthouden aan die babydingen. Gaat allemaal al zo snel haha. Slaapzak heb ik weggedaan.. daar had ze echt last van. Ze rolde erin en dan zat ze vast .. Als een snoepje zo

    Maar meskin je man.. die heeft t zwaar haha.



    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

  3. #234093
    Test: 1-2-3

    Reacties
    5.038
    05-10-2008

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    nee zij lag op zich ook prima, maar wil zsm van de babydingen af kwam echt uit onszelf gewoon haha. Vind het wel makkelijker want als ik haar dus roep komt ze gewoon zelf, ook als ik in de middag beneden ben. In dat bedje moest ik altijd haar eruit halen. Ben toen ook meteen van de slaapzak af gegaan. Ik hoorde haar wel al vaak stoten enzo hoor.. met ronddraaien. Zijn best krap.

    Ik appte mijn man net en hoe gaat het hij had vannacht gewerkt en nu is hij met de kids thuis haha, zoontje heeft studiedag.. hij appte terug: een hel layla is de duivel

    de ene week is ze heel relaxt en gaat ze haar gangetje en de andere week is echt NIKS goed
    Ik heb hier echt om gelachen....
    De Profeet zei: "Als je geen schaamte kent, doe dan wat je wilt.

  4. #234094
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door Dilara. Bekijk reactie
    Ah echt ? Hahaha ik ben dus niet zo he.. wil altijd blijven vasthouden aan die babydingen. Gaat allemaal al zo snel haha. Slaapzak heb ik weggedaan.. daar had ze echt last van. Ze rolde erin en dan zat ze vast .. Als een snoepje zo

    Maar meskin je man.. die heeft t zwaar haha.



    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
    ja zo snel mogelijk van de luiers af al ben ik daar al een tijd vanaf, behalve in de nacht, wil daar ook vanaf maar daar is ze nog echt niet klaar voor aangezien dr luiers altijd bomvol zitten. Hahaha zie t helemaal voor me idd.

    Ja als ze haar mood heeft dan haalt ze het bloed onder je nagels vandaan vanochtend werd ze weer heel vrolijk wakker haha, maar ze is vandaag naar de opvang. Dat vindt ze ook leuk.

  5. #234095
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door innoe Bekijk reactie
    Ik heb hier echt om gelachen....

    soms noemt hij haar terrorist, zegt ze neeee layla niet tejjojist, Jalil tejjojist heks altijd naar haar broer wijzen hahaha. Ook als ze een scheetje laat, gaat ze ontkennen neeee layla niet scheetje, Jalil scheet

    onze donderstraal en zonneschijn tegelijkertijd

    je hebt geen snap he? plaats wel grappige filmpjes van haar

  6. #234096
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    ze is dus als de doooood op alles wat op een spin lijkt en wat niet eens op een spin lijkt



    ik had dit gehaald, nou ze wordt helemaal gek, het lijkt niet eens op een spin ze gaat echt keihard gillen/bijna janken als je het op haar neer legt. Of laatst liep ze door de kamer, opeens keihard gillen SPIIIIIN, was er echt een mini wit pluisje dat gewoon van haar kleren kwam

  7. #234097
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    ze is dus als de doooood op alles wat op een spin lijkt en wat niet eens op een spin lijkt



    ik had dit gehaald, nou ze wordt helemaal gek, het lijkt niet eens op een spin ze gaat echt keihard gillen/bijna janken als je het op haar neer legt. Of laatst liep ze door de kamer, opeens keihard gillen SPIIIIIN, was er echt een mini wit pluisje dat gewoon van haar kleren kwam
    Ewa ra7ma toch zo een nepspin die je nu en dan kan inzetten.
    Kinderen moet je gewoon aanpakken, wou dat mijn uk zo een fobie had.

    Ben stront chaggo vandaag, is wel te merken denk ik

  8. #234098
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Ewa ra7ma toch zo een nepspin die je nu en dan kan inzetten.
    Kinderen moet je gewoon aanpakken, wou dat mijn uk zo een fobie had.

    Ben stront chaggo vandaag, is wel te merken denk ik
    Jalil gaat haar dan ook pesten en dan gooit hij het op haar etc en zij maar gillen en wegrennen meskina hahaha.
    Ze haalt ook elke dag voor het slapengaan haar pluisjes tussen haar tenen vandaan lol

    Ah waarom?? Ik ben vandaag juist wel in een aardige mood alhamdolilah

  9. #234099
    Test: 1-2-3

    Reacties
    5.038
    05-10-2008

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    soms noemt hij haar terrorist, zegt ze neeee layla niet tejjojist, Jalil tejjojist heks altijd naar haar broer wijzen hahaha. Ook als ze een scheetje laat, gaat ze ontkennen neeee layla niet scheetje, Jalil scheet

    onze donderstraal en zonneschijn tegelijkertijd

    je hebt geen snap he? plaats wel grappige filmpjes van haar
    Oh echt ik lig dubbel om je verhalen omdat ik het zo erg herken van onze jongste...echt ook een donderstraal. Hij pest de andere constant. Als hij bijvoorbeeld ergens door moet en zij staan een beetje in de weg, je kan er makkelijk langs...roep hij "ik kan er niet door!" en maait de anderen met z'n ellebogen weg . Of hij wil met de oudste spelen, maar die zit iets anders te doen, gamen of tv kijken of zo, Hij gaat er gewoon bovenop zitten en duwt zijn gezicht in zijn gezicht en zegt kommmm spelen! haha echt jonguh, je moet er wel in de mood voor zijn om hier om te lachen..

    Nee man ik heb (nog) geen snap...ik ben al weken in dubio of ik het moet downloaden ja of nee...weer een app die je moet bekijken, snap je...
    De Profeet zei: "Als je geen schaamte kent, doe dan wat je wilt.

  10. #234100
    MVC Lid

    Reacties
    17.629
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door innoe Bekijk reactie
    Oh echt ik lig dubbel om je verhalen omdat ik het zo erg herken van onze jongste...echt ook een donderstraal. Hij pest de andere constant. Als hij bijvoorbeeld ergens door moet en zij staan een beetje in de weg, je kan er makkelijk langs...roep hij "ik kan er niet door!" en maait de anderen met z'n ellebogen weg . Of hij wil met de oudste spelen, maar die zit iets anders te doen, gamen of tv kijken of zo, Hij gaat er gewoon bovenop zitten en duwt zijn gezicht in zijn gezicht en zegt kommmm spelen! haha echt jonguh, je moet er wel in de mood voor zijn om hier om te lachen..

    Nee man ik heb (nog) geen snap...ik ben al weken in dubio of ik het moet downloaden ja of nee...weer een app die je moet bekijken, snap je...
    Hahahaha jaaa zij doet idd precies hetzelfde their way or the highway haha

    Ja ik ben eind vorig jaar toch over stag gegaan tis wel leuk, kijk ook echt niet alle verhalen of de hele dag door. Maar veel gebeurd nu gewoon daarop haha. Je kan m altijd weer verwijderen

  11. #234101
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Jalil gaat haar dan ook pesten en dan gooit hij het op haar etc en zij maar gillen en wegrennen meskina hahaha.
    Ze haalt ook elke dag voor het slapengaan haar pluisjes tussen haar tenen vandaan lol

    Ah waarom?? Ik ben vandaag juist wel in een aardige mood alhamdolilah
    Haha meskina, is wel zielig. SubhanAllah dan heeft ze gewoon dikke fobie, mijn uk heeft dat trouwens met water en viezigheid.
    Haar kleren mogen niet nat of vies worden en zijzelf ook niet.Als ze iets morst dan begint ze gelijk te spartelen en moet het ter plekke schoongemaakt/verwisseld worden.

    Alhamdulilah! Heb ff scream moment gehad in de ochtend. Had een belangrijke presentatie staan voor vandaag, uk was gisteren al ziekjes, vanochtend doorgezet naar koorts dus ja wilde haar niet naar de opvang brengen zo.
    Dus alles moeten cancelen. Had er best hard voor gewerkt, maar ga het hem doorsturen en dan maar hopen dat ie mijn afwezigheid vandaag toelaat.
    Maar heb me alweer herpakt en mn doelen in beeld. Qualitytime met uk geeft mij altijd weer rust op de een of andere manier.

    What makes you so in the mood

  12. #234102
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Heb gisteren 'Toen ik je zag' van Isa Hoes uitgelezen.
    Echt een aanrader (vind ik).

    Ze was meskina zo bezig met hem bij zich te houden dat ze over het hoofd zag dat ze hem allang kwijt was, dat het helemaal niks te maken had met haar of hun huwelijk.

  13. #234103
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Juno
    Allah r7am oewese3 hla je oma en de tante van je man.
    Allah rzek sbar, het is idd pijnlijk om de laatste van een generatie te begraven, ongeacht leeftijd. Voor je gevoel is er dan ineens niets meer.

  14. #234104
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    November nieuwe telefoon gekregen en nu net gevallen helemaal onder de barsten, hele diepe barsten ook. Waarom ben ik zo
    Happiness is an inside job


  15. #234105
    MVC Lid

    Reacties
    5.714
    11-03-2010

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    November nieuwe telefoon gekregen en nu net gevallen helemaal onder de barsten, hele diepe barsten ook. Waarom ben ik zo
    heb je er geen beschermglas op en een hoesje omheen? hahaha heb de vriendin van jeweet wel wie gesproken ik zie die H. hier overigens nietmeer waar is ze?