1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    298
    14-04-2012

    Citaat Geplaatst door Tranquila Bekijk reactie
    Hahaha subhanAllah zo toevallig!!! Maimi is idd niet ideaal ik draag zelf geen hijaab maar ik zou het ook niet fijn vinden we zijn tenslotte wel moslim elhamdoulilah. Dan maar liever een rustige bestemming..

    Plekken waar ik niet heen zou willen gaan zijn: Thailand, Maleisië, Vietnam, Indonesië. Deze plekken trekken me totaaal niet aan gelukkig is mn verloofde het met me eens..
    Sinds ik een reportage heb gezien ip tv over Thailand en die mannen die vrouwen zijn, walg ik ervan en heb ik echt nachtmerries


  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    39
    11-08-2011

    Ik ben naar Egypte geweest

  3. #18
    sweetygirl20

    Reacties
    226
    21-02-2007

    Ik trouw inschallah 6 oktober, mijn man en ik willen heel graag naar Maleisie. Maar ik heb helaas maar 10 dagen vakantie in oktober. Mensen in mijn omgeving die er zijn geweest raden ons minimaal 2 weken aan. En aangezien ik meer plaatsten wil zien, zelfs 3 weken. Als het Maleisie niet wordt door het tekort aan dagen dan wordt het inschallah Dominicaans Republiek.

  4. #19
    Tetouania

    Reacties
    3.034
    17-10-2005

    Citaat Geplaatst door Indila Bekijk reactie
    Sinds ik een reportage heb gezien ip tv over Thailand en die mannen die vrouwen zijn, walg ik ervan en heb ik echt nachtmerries
    Zeker over die ladyman of hoe ze die walgelijke manvrouwen noemen

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    298
    14-04-2012

    http://www.standaard.be/artikel/deta...35391#photoset
    check die prachtige verlaten stranden!

    Idd TRanquila: tfoe tfoe tfoe die ladymen !


  6. #21
    jatoch

    Reacties
    65
    03-12-2007

    Ik ben naar de fiji eilanden geweest met fox vakanties, ik kan je zeggen DAT is pas paradijs en echt je geld waard!

    Ik wilde niet meer weg en mijn man ook niet, we zijn met tegenzin terug gegaan naar nederland

    Het is wel even diep in de buidel tasten maar je krijgt echt geen spijt!

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    564
    04-12-2006

    Citaat Geplaatst door magico Bekijk reactie
    Ik ben naar de fiji eilanden geweest met fox vakanties, ik kan je zeggen DAT is pas paradijs en echt je geld waard!Ik wilde niet meer weg en mijn man ook niet, we zijn met tegenzin terug gegaan naar nederland

    Het is wel even diep in de buidel tasten maar je krijgt echt geen spijt!
    Prachtig inderdaad! Ik heb het alleen niet zo met eilanden. Ben bang dat ik er dan nooit meer wegkom. hahaha. Maar ik denk dat als je er zelf daadwerkelijk bent, je niet eens in de gaten hebt dat je omringd bent door de stille oceaan, al is dat wel het geval. :hihi
    < Hasbiya Allah wa ni`ma al-Wakil. > < Allah is voldoende voor mij en Hij is de beste Vertrouweling. >

  8. #23
    jatoch

    Reacties
    65
    03-12-2007

    Citaat Geplaatst door joualia Bekijk reactie
    Prachtig inderdaad! Ik heb het alleen niet zo met eilanden. Ben bang dat ik er dan nooit meer wegkom. hahaha. Maar ik denk dat als je er zelf daadwerkelijk bent, je niet eens in de gaten hebt dat je omringd bent door de stille oceaan, al is dat wel het geval. :hihi
    Haha je moet juist bang zijn dat je niet meer weg wilt, haha het is echt een aanrader, heel rustgevende omgeving maar ook echt adembenemende natuur.

  9. #24
    aanbiedster

    Reacties
    310
    26-02-2005

    We willen naar istanbul, hebben jullie aanradders qua hotel en bezienswaardigheden?

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    68
    26-07-2012

    Wij zijn op huwelijksreis naar Bali geweest, echt een aanrader.

  11. #26
    Romance wedding

    Reacties
    16
    16-08-2009

    Sanntorini aqua vista hotels dikke vette aanrader!!

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    564
    04-12-2006

    Citaat Geplaatst door Indila Bekijk reactie
    Upppp!
    Tnxx
    < Hasbiya Allah wa ni`ma al-Wakil. > < Allah is voldoende voor mij en Hij is de beste Vertrouweling. >

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    1.901
    08-10-2009

    Mijn zus is naar Ile de la Reunion geweest, een Frans eilandje naast Madagascar. Die foto's waren net uit één of ander vakantieboekje! ZO mooi! Maar verdomd duur. Ik zou het niet over mijn hart krijgen om zo veel uit te geven aan 1 week. Bijna 2000 euro
    Dying is an art, like everything else.
    - Sylvia Plath

    Le temps ne semble pas gommer tes fautes.


  14. #29
    Wandering Soul

    Reacties
    432
    20-01-2017

    Citaat Geplaatst door Tranquila Bekijk reactie
    Ik wil naar de malidiven maar dat is erg duur had ik begrepen.. Mn verloofde wil naar maimi maar dat is echt een uitgangsplek. Dus ben benieuwd!
    Miami is niet perse wat je op TV ziet hoor. Mijn vriendin is er met haar man en twee kindjes geweest (moslims) en ze zei ook dat het er totaal anders uitziet dan je zou denken.
    Uitgangsplekken heb je overal en in elk land, zelfs de Arabische-Islamitische landen.
    Don't fall in love with words.

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    562
    26-01-2014

    Citaat Geplaatst door Sarouchee Bekijk reactie
    Mijn zus is naar Ile de la Reunion geweest, een Frans eilandje naast Madagascar. Die foto's waren net uit één of ander vakantieboekje! ZO mooi! Maar verdomd duur. Ik zou het niet over mijn hart krijgen om zo veel uit te geven aan 1 week. Bijna 2000 euro
    ik haat zulke wijven. alleen dealers kunnen dat soort vakanties betalen. voor 2000 pp wil ik miminaal 4 weken verblijf