1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    1.088
    07-03-2011

    Citaat Geplaatst door thuglifesoldaat Bekijk reactie
    k merk deze tijde juist goeie meide trouwe nie en snolletjes trouwe snel
    Boys houden van afgetrapte wijven met veel km's op hun teller.

    Honesty is a very expensive gift. Don't expect it from cheap people. - Warren Buffett


  2. #17
    Kerr

    Reacties
    17.508
    25-02-2005

    Citaat Geplaatst door thuglifesoldaat Bekijk reactie
    k merk deze tijde juist goeie meide trouwe nie en snolletjes trouwe snel
    Wallah precies deze

  3. #18
    Kerr

    Reacties
    17.508
    25-02-2005

    Citaat Geplaatst door PinguAirlines Bekijk reactie
    Jawel, hij leert ook snel, hij is echt een prima gozer, en wij worden familie!!
    hahahaha zo leuk
    Citaat Geplaatst door MootjeWilMamita Bekijk reactie
    Beter zoeken, kelliezet... er is genoeg vis in de zee.
    Waren ze maar net zoals jij (L)
    Citaat Geplaatst door toonberouw Bekijk reactie
    Ghair in sha allah
    In sha Allah
    Citaat Geplaatst door Querétaro Bekijk reactie
    Hoe oud ben je?
    25 :/

  4. #19
    Alhamdulilaah

    Reacties
    21
    17-05-2011

    Komt goedd karima! Als ik nou eens fatsoenlijke mensen kenden had ik je gekoppeld.

    Hoe wil je hem hebben?
    De eerste van zijn daden waar de mens op de Dag der Opstanding verantwoording over moet afleggen, is zijn gebed. Wanneer die helemaal in orde is, slaagt hij en heeft hij succes; wanneer die niet in orde is, heeft hij gefaald en verloren.”
    -------
    Deze overlevering werd overgeleverd door Abu Hurayrah (moge Allah tevreden met hem zijn) van de Profeet (vrede en zegeningen zij met hem) en staat vermeld in Muslim.

  5. #20
    Kerr

    Reacties
    17.508
    25-02-2005

    Citaat Geplaatst door PuurNatuur. Bekijk reactie
    Komt goedd karima! Als ik nou eens fatsoenlijke mensen kenden had ik je gekoppeld.

    Hoe wil je hem hebben?
    Heb je geen leuke neef of buurjongen?

  6. #21
    Alhamdulilaah

    Reacties
    21
    17-05-2011

    Geen ongetrouwde neef. En andere ongetrouwde gun ik je niet. Je bent te goed voor ze. Buurjongen is 10, wel echt een schatje. Wil je hem?
    De eerste van zijn daden waar de mens op de Dag der Opstanding verantwoording over moet afleggen, is zijn gebed. Wanneer die helemaal in orde is, slaagt hij en heeft hij succes; wanneer die niet in orde is, heeft hij gefaald en verloren.”
    -------
    Deze overlevering werd overgeleverd door Abu Hurayrah (moge Allah tevreden met hem zijn) van de Profeet (vrede en zegeningen zij met hem) en staat vermeld in Muslim.

  7. #22
    Kerr

    Reacties
    17.508
    25-02-2005

    Lolll nee das te jong

  8. #23
    Alhamdulilaah

    Reacties
    21
    17-05-2011

    Nu serieus, wat moet hij allemaal hebben? Wat zijn je eisen?
    De eerste van zijn daden waar de mens op de Dag der Opstanding verantwoording over moet afleggen, is zijn gebed. Wanneer die helemaal in orde is, slaagt hij en heeft hij succes; wanneer die niet in orde is, heeft hij gefaald en verloren.”
    -------
    Deze overlevering werd overgeleverd door Abu Hurayrah (moge Allah tevreden met hem zijn) van de Profeet (vrede en zegeningen zij met hem) en staat vermeld in Muslim.

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    133
    02-10-2010

    Ik heb wel een oom van 29 jaar.
    Oud lid.

  10. #25
    Kerr

    Reacties
    17.508
    25-02-2005

    Citaat Geplaatst door PuurNatuur. Bekijk reactie
    Nu serieus, wat moet hij allemaal hebben? Wat zijn je eisen?
    Niet veel eisen eigenlijk.
    we moeten elkaar kunnen begrijpen. Hij moet geen vent zijn die elke avond in koffiehuis zit. Wil samen op de bank zitten met thee erbij.
    Hij moet zijn gebed verrichten en kennis van islam hebben.
    Humor is altijd goed, serieus zijn wanneer het moet. Beetje gek is altijd leuk. Hij mag niet koppig zijn want dat ben ik al
    Zolang hij en ik op een lijn zitten ga ik voor hem door het vuur. Ja en als hij er leuk uit ziet is al helemaal mooi meegenomen

  11. #26
    Alhamdulilaah

    Reacties
    21
    17-05-2011

    Aaawgh je hebt inderdaad geeneens veel eisen. Ik ga effe nadenken hoor of ik er eentje ken.
    De eerste van zijn daden waar de mens op de Dag der Opstanding verantwoording over moet afleggen, is zijn gebed. Wanneer die helemaal in orde is, slaagt hij en heeft hij succes; wanneer die niet in orde is, heeft hij gefaald en verloren.”
    -------
    Deze overlevering werd overgeleverd door Abu Hurayrah (moge Allah tevreden met hem zijn) van de Profeet (vrede en zegeningen zij met hem) en staat vermeld in Muslim.

  12. #27
    Kerr

    Reacties
    17.508
    25-02-2005

    Citaat Geplaatst door HIPPIE. Bekijk reactie
    hmmm is thuglifesoldaat geen optie?

    ik weet dat hij ook al een tijdje op zoek is naar een vrouw en jullie kunne het goed vinden met elkaar dus wrm niet
    Hahahaha denk dat hij jonger is dan ik ben
    Citaat Geplaatst door PuurNatuur. Bekijk reactie
    Aaawgh je hebt inderdaad geeneens veel eisen. Ik ga effe nadenken hoor of ik er eentje ken.
    Hahaha super lief ben jij

  13. #28
    Kerr

    Reacties
    17.508
    25-02-2005

    Citaat Geplaatst door thuglifesoldaat Bekijk reactie
    kk hippie kk op
    Ben je serieus op zoek?

  14. #29
    MVC Premium

    Reacties
    16.210
    22-07-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door karima_z Bekijk reactie
    Ben je serieus op zoek?

  15. #30
    Kerr

    Reacties
    17.508
    25-02-2005

    Citaat Geplaatst door smooth_a Bekijk reactie
    Waarom lach jij
    Citaat Geplaatst door thuglifesoldaat Bekijk reactie
    neeh die mafkees maakt domme grappe, k ga nog laaaaaaaaaaaaaannggg niet trouwe als k behda ooit ga trouwe
    ik weet