1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    173
    31-05-2012

    Hema


  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    2.444
    28-11-2014

    Was dit in B...?

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    173
    31-05-2012

    nee

    een dorpje in noord holland

    ik moest mijn verhaal even kwijt,

    de hele weg naar huis dacht ik waaarooommm heb ik betaald en ben weggegaan.. waarom heb ik niets anders kunnen zeggen tegen die aap.

    ik voelde me zoo zwaar beledigd, en al die lanten die keken en dachten vast weer zo een dief

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    121
    15-06-2015

    Welkom in nl

  5. #5
    MVC Premium

    Reacties
    12.409
    08-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Gewoon terug happen. Je moet je nooit zo laten behandelen door een varken. Als ik dit soort dingen lees/hoor dan krijg ik jeuk hier kan ik zo niet tegen bah.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    853
    04-01-2015

    Ik vind wel dat je het wat zakelijker had kunnen aanpakken. Het is nu alsof je het aan je vriendin verteld...
    Op deze manier wordt je niet echt serieus genomen ben ik bang.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    173
    31-05-2012

    Citaat Geplaatst door Appelwangetje- Bekijk reactie
    Gewoon terug happen. Je moet je nooit zo laten behandelen door een varken. Als ik dit soort dingen lees/hoor dan krijg ik jeuk hier kan ik zo niet tegen bah.
    ik kom uit een dorpje normaal gesproken maak ik dit soort dingen nooooit mee, dus nu het gebeurde wis t ik gewoon even niet hoe te reageren.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    173
    31-05-2012

    Citaat Geplaatst door Lifestyliste Bekijk reactie
    Ik vind wel dat je het wat zakelijker had kunnen aanpakken. Het is nu alsof je het aan je vriendin verteld...
    Op deze manier wordt je niet echt serieus genomen ben ik bang.

    ma3lis het ging mij er om dat ik het even kwijt kon, en ik hoop dat meneer dit te lezen krijgt zodat hij weet hoe ik me voelde, verder wil ik er niets mee met mijn bericht, was gewoon even me hartje luchten

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    173
    31-05-2012

    Citaat Geplaatst door Kikikate Bekijk reactie
    Welkom in nl


    7mdulilah is niet iedereen zo,, wel heel erg jammer dat er een paar van die varkens rondlopen die denken dat ze heel wat meer zijn.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    1.100
    11-06-2012

    Voor het vervolg; de verleden tijd van zeg is "zei" niet "zij" leest een beetje verwarrend.. Ik begrijp dat je je heel rot erover voelt!

  11. #11
    Be heppie!

    Reacties
    1.108
    20-07-2015

    In elk geval goed dat je het er niet bij laat zitten! Zijn ze gek.
    ´ De bitterheid van geduld zal zoet worden en de pijn van geduld zal vreugde worden ´

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    4.908
    30-11-2011

    poep brief sorry
    jip en janneke taal met grove fouten. wat die meneer 'zij' ipv zei etc
    had even overlegd ofzo, had men je kunnen helpen met de brief

    en ja je moet een mandje pakken. een hand mandje een hand maxi cosi. t is niet anders

  13. #13
    Palestina & Libanon

    Reacties
    1.953
    25-04-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Hoe kom je erbij dat je hoofddoek ermee te maken heeft?

    Mama van 3 engeltjes

    Be3rou2y biejry dammain. Flisteeny wel Lebnani. Lebnan b2alby. Wel 3ayn 3aleiki 3al mail el tany. Lebnany ard el abtal. Wel 7elm b3aynain rjal. Faw2 7dodo sehrany. Lebnan shu b7ibbak ana. Ya jbein 3aly o ma n7ana. O bmoot kermalak ana. Law da2 3a babak 5atar

  14. #14
    MVC Premium

    Reacties
    12.409
    08-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Nadija Bekijk reactie
    ik kom uit een dorpje normaal gesproken maak ik dit soort dingen nooooit mee, dus nu het gebeurde wis t ik gewoon even niet hoe te reageren.
    Ik kom ook uit een dorp en ik heb dit ook nooit mee gemaakt maar wel in grote steden. Maar toch moet je van je af kunnen bijten bij zulke personen. Ik weet zeker dat die man het zeker niet had zien aankomen.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    304
    18-06-2007

    Heb je dit serieus gemaild? Ze zullen daar bij de Hema wel even moeten gniffelen om je mail...