1. #91
    Niet lullen maar aan

    Reacties
    2.537
    06-06-2004

    Citaat Geplaatst door KLETSKOUS Bekijk reactie
    Ik heb het dan anders opgevat. Ik heb misschien ook ander nieuws gelezen en gehoord.
    Nee jij hebt het goed opgevat!
    Die TrumpDump likt graag alles wat met Frankrijk te maken heeft in zijn ogen is De Franse bondscoach van Marokko een god die niks fout heeft gedaan.
    he niet lullen!! maar aanvallen!!!!!

  2. #92
    Niet lullen maar aan

    Reacties
    2.537
    06-06-2004

    Citaat Geplaatst door TrumpDump Bekijk reactie
    Renard was duidelijk dat hij tegen Ivoorkust met Belhanda zou starten,en dat was de reden dat Ziyech boos werd,hij wilde in basis en fakte een blesure bij Ajax waar renard zn doktors hem niet eens hebben onderzocht,terwijl het de regels zijn voor interland wedstrijden,ze kregen alleen een brief van Ajax na zoveel dagen,frmf arts heeft Ziyech niet gezien
    FOUT!!
    REGELS VAN FRMF NIET VAN DE FIFA!
    De FIFA stelt dat als een speler geblesseerd is het voldoende is om een medisch dossier te sturen maar omdat VOORAL SPELERS VAN MAROKKO VOORNAMELIJK DIE UIT FRANKRIJK ZICH TE PAS EN TE ONPAS AFMELDEN MET ZIELIGE BLESSURES HEEFT DE MAROKKAANSE BOND ER EEN VOORWAARDE BIJ TOEGEVOEGD JE MELDEN BIJ DE BONDSARTS IN MAROKKO!
    Belhanda zeg je welke blinde kip stelt Belhanda op hij die nooit maar dan ook echt nooit wat voor Marokko betekent heeft hoeveel doelpunten heeft Belhanda gescoord voor Marokko?
    Welke goede wedstrijden die echt i je geheugen zijn blijven hangen heeft Belhanda gespeeld voor Marokko geen das je antwoord!
    he niet lullen!! maar aanvallen!!!!!

  3. #93
    MVC Lid

    Reacties
    150
    10-10-2005

    Citaat Geplaatst door TrumpDump Bekijk reactie
    Ziyech bla bla bla,je moet weten dat Botola en Franse mocros onze succes was

    https://youtu.be/nQFeN1ul3k0
    Heb jij familie wonen in Frankrijk? Ziyech heeft groot gelijk dat hij niet mee doet onder deze trainer punt. Renard heeft hem slecht behandeld en al die tijd niet opgeroepen. Zijn excuses klopten ook niet. Zelfs toen amrabat, belhanda, bouafal geblesseerd raakte riep hij hem niet op. Nu de omgeving druk op hem zet roept die hem op. Dit bewijst maar weer dat Ziyech niets fout heeft gedaan, maar dat het een persoonlijke kwestie is van Renard. Laten we zeggen dat Ziyech arrogant is of whatever dan nog had een goeie trainer het landsbelang voor zijn eigen belang moeten dienen. Zyech wordt beter en beter. Iedere speler zou graag tegen NL willen spelen en zeker ook Ziyech. Maar hij is een echte vent met eer en principes. Zolang hij trainer is speel ik niet voor MA punt. Ik moet er wel bij zeggen Renard is op dit moment wel de perfecte trainer voor marokko, maar hij heeft Ziyech slecht behandeld. Persoonlijk denk ik dat er bepaalde spelers in de selectie zijn die hier mee te maken hebbeb. Misschien wel een Boussofa. Een tijd geleden was Ziyech teleurgesteld dat hij steeds reserve was, dit had hij geuit bij Boussofa, boussofa greep zijn kans en ging doorvertellen naar Hadji volgens mij.

  4. #94
    Worldfamous

    Reacties
    25.417
    15-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Enige juiste keuze. Corrupte trainers die samenspannen met makelaars en niet eens de moeite nemen om met spelers persoonlijk te communiceren, moet je niet voor willen spelen. Ziyech moest via de media horen dat ie niet meeging naar Afrika Cup en nu weer via de media moet horen dat ie moet opdraven. Kowed met die shmetta, wij zijn moslims en het minste wat je mag verwachten is een beschaafde omgang.

    Benatia is wat diplomatieker en die zegt gewoon ik concentreer me op mijn club. Ik heb altijd gezegd dat de enige die wat kunnen veranderen aan die puinhoop van de Marokkaanse bond, zijn de bepalende spelers. Maar die weigeren tot nu toe hun mond open te trekken, totdat ze stoppen met hun actieve carrriere. Maar dan worden ze weggezet als geldwolven die azen op een baantje.

  5. #95
    MVC Lid

    Reacties
    5.557
    31-12-2010

    Die klote Franse homo heeft een contract tot 2019, dus we zien Ziyech pas over 2 jaar, dan weten we of hij succesvol is ook buiten de eredivisie

  6. #96
    MVC Lid

    Reacties
    2.119
    10-06-2002

    Citaat Geplaatst door BONDSCOACH Bekijk reactie
    FOUT!!
    REGELS VAN FRMF NIET VAN DE FIFA!
    De FIFA stelt dat als een speler geblesseerd is het voldoende is om een medisch dossier te sturen maar omdat VOORAL SPELERS VAN MAROKKO VOORNAMELIJK DIE UIT FRANKRIJK ZICH TE PAS EN TE ONPAS AFMELDEN MET ZIELIGE BLESSURES HEEFT DE MAROKKAANSE BOND ER EEN VOORWAARDE BIJ TOEGEVOEGD JE MELDEN BIJ DE BONDSARTS IN MAROKKO!
    Belhanda zeg je welke blinde kip stelt Belhanda op hij die nooit maar dan ook echt nooit wat voor Marokko betekent heeft hoeveel doelpunten heeft Belhanda gescoord voor Marokko?
    Welke goede wedstrijden die echt i je geheugen zijn blijven hangen heeft Belhanda gespeeld voor Marokko geen das je antwoord!
    Belhanda speelt wel in de top van de Franse competitie en niet in een Mickey Mouse competitie. Trouwens Ziyech heeft ook nog niets betekent voor Marokko als jij over Belhanda begint. Ziyech had het op de Afrika cup kunnen laten zien maar hij is disciplinair niet opgeroepen omdat hij en Ajax met hun jodestreken korte tijd daarvoor een blessure fakte en de Marokkaanse bond heeft het volste recht om spelers zich te laten melden bij de bondsarts, anders doen de spelers wat ze willen en is er geen discipline meer

  7. #97
    MVC Lid

    Reacties
    2.083
    28-10-2015

    Citaat Geplaatst door Handig Bekijk reactie
    Enige juiste keuze. Corrupte trainers die samenspannen met makelaars en niet eens de moeite nemen om met spelers persoonlijk te communiceren, moet je niet voor willen spelen. Ziyech moest via de media horen dat ie niet meeging naar Afrika Cup en nu weer via de media moet horen dat ie moet opdraven. Kowed met die shmetta, wij zijn moslims en het minste wat je mag verwachten is een beschaafde omgang.

    Benatia is wat diplomatieker en die zegt gewoon ik concentreer me op mijn club. Ik heb altijd gezegd dat de enige die wat kunnen veranderen aan die puinhoop van de Marokkaanse bond, zijn de bepalende spelers. Maar die weigeren tot nu toe hun mond open te trekken, totdat ze stoppen met hun actieve carrriere. Maar dan worden ze weggezet als geldwolven die azen op een baantje.
    Hehe eindelijk zeg je wat nuttigs.

  8. #98
    MVC Lid

    Reacties
    2.083
    28-10-2015

    Citaat Geplaatst door ********* Bekijk reactie
    Belhanda speelt wel in de top van de Franse competitie en niet in een Mickey Mouse competitie. Trouwens Ziyech heeft ook nog niets betekent voor Marokko als jij over Belhanda begint. Ziyech had het op de Afrika cup kunnen laten zien maar hij is disciplinair niet opgeroepen omdat hij en Ajax met hun jodestreken korte tijd daarvoor een blessure fakte en de Marokkaanse bond heeft het volste recht om spelers zich te laten melden bij de bondsarts, anders doen de spelers wat ze willen en is er geen discipline meer
    Belhanda speelt al jaren bij de Marokkaanse elftal maar heeft niks laten zien.

  9. #99
    Worldfamous

    Reacties
    25.417
    15-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door NBDC Bekijk reactie
    Hehe eindelijk zeg je wat nuttigs.
    Je bedoelt je leest je eigen mening en dat vind je nuttig. Je vindt vooral jezelf nuttig a narcist.

  10. #100
    MVC Lid

    Reacties
    7
    18-05-2017

    Jammer dat Ziyech niet mee doet. Als ik hem was zou ik ontzettend goed spelen om die trainer een dikke vinger te geven.

  11. #101
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    gaat ziyech nou wel of niet ?

  12. #102
    MVC Lid

    Reacties
    2.119
    10-06-2002

    Citaat Geplaatst door NBDC Bekijk reactie
    Belhanda speelt al jaren bij de Marokkaanse elftal maar heeft niks laten zien.
    ik heb toch niet gezegd of Belhanda iets heeft betekent?? Geen enkele speler heeft de laatste jaren iets betekent voor Marokko.