1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    1.208
    18-04-2014

    Ja hoor, weer een autochtoon vs allochtoon topic.

  2. #32
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door WildeBertram Bekijk reactie
    Natuurlijk!
    Als een vrouw een onbedekte enkel laat zien lokt zij al bij een man een onbedwingbare seksuele reactie uit. Wat denk jij van een zwembad waar vrouwen en meisjes in badpak of bikini rondlopen? De hormonen slaan op tilt! Je verwacht toch niet in een dergelijke situatie fatsoenlijk gedrag van en MAN? Laat staan een islamitische MAN!

    Laten we wel zijn. Het duurt nog wel even voordat dit soort dierlijke reflexen uit hun brein verdwenen is.
    dus vandaar dat een bepaalde type volk geen boerka maar vrouwelijke delen wil zien..
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  3. #33
    breaking the waves

    Reacties
    18.565
    22-06-2009

    Citaat Geplaatst door WildeBertram Bekijk reactie
    "Als kinderen wat luidruchtig zijn"

    Tja, zo kun je het ook omschrijven....
    Mensen hebben het niet over kinderen die wat luidruchtig zijn. Mensen hebben het over bedreiging, intimidatie, spugen, aanranding, vernielingen... Geen kinderen die wat "luidruchtig" zijn!

    Het zijn "kinderen" die onze vrije normen met betrekking tot zwemmen om zeep helpen.
    Volgens velen (ook op deze site!) een verrijking van onze samenleving.

    Onze wetten voorzien wel in de vrijheid van burgers, ook als die vrijheid leidt tot geweld tegen burgers. Onze wetten zeggen niets over fatsoenlijk gedrag.
    Een vrijbrief voor mensen die onze normen en waarden om zeep willen helpen? En we verstoppen dat? Maken er geen melding van?

    Natuurlijk!
    Als we zeggen: "Allochtonen doen zus of zo" dan zijn we racisten... fascisten... Nazi's...xenofoben... En we willen toch geen racist, fascist, nazi of xenofoob zijn?
    Deze berichtgeving IS rascistisch en generaliserend geschreven maar eerlijk.. als ik een medewerker van dat zwembad zou zijn, zou ik het denk ik ook niet anders doen. Voor nu zou ik er niet gelijk over vallen omdat het ook gewoon zo is. Maar wat lul jij over ONZE normen, onze wetten, vrijheid etc? Die zijn universeel hoor. Dit zijn jongens die hier wonen en ze komen uit landen waar ONZE normen ook belangrijk zijn.
    ongelukkig vrijgezel, gelieve zoveel mogelijk pm's van mannelijke leden

  4. #34
    Verbannen

    Reacties
    802
    20-03-2017


  5. #35
    Verbannen

    Reacties
    4.028
    26-07-2016

    Citaat Geplaatst door SidiOmar Bekijk reactie
    Wat een domme poeppraat!
    Waar ben je het niet mee eens?

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    9.754
    15-04-2016

    Ik zag dit onlangs ook voorbij komen, maar heb het niet gepost omdat het nauwelijks nieuws is.
    Dit gebeurt al jaren zo niet decennia.

    Dit soort jochies denken blijkbaar dat ze dit moeten kunnen doen.
    Ik weet ook niet zo goed wat je hier aan kunt doen.
    Je kunt niet etnisch profileren en overigens kunnen kampers er ook wat van in deze situatie.

    Ik geef de islam niet de schuld, wel de ouders van die mannetjes.
    Blijkbaar niet in staat hun kids een beetje fatsoen aan te leren.

    Wel kan ik niet anders dan een verband zien tussen de verschillen in seksuele mores van die mannetjes en hun omgeving en die van een groot deel van Nederland.
    Ik weet best dat ze eigenlijk niet eens zouden mogen zwemmen met vrouwen volgens de Islam, maar die mannetjes denken dus omdat zij geleerd hebben dat een vrouw meer bedekt zou moeten zijn, ze vrouwen die dat niet doen, maar kankerhoer moeten noemen.
    Wat kunnen we daar aan doen mensen?

  7. #37
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Wie laat deze jongens dan elke dag weer binnen?
    Beetje raar als dit echt zo is, dat deze kinderen worden toegelaten keer op keer.
    Bij aanranding hoort er toch ook aangifte gedaan te worden of politie erbij halen lijkt mij.
    Geen camera beelden van al die incidenten?

  8. #38
    Verbannen

    Reacties
    802
    20-03-2017

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Ik zag dit onlangs ook voorbij komen, maar heb het niet gepost omdat het nauwelijks nieuws is.
    Dit gebeurt al jaren zo niet decennia.

    Dit soort jochies denken blijkbaar dat ze dit moeten kunnen doen.
    Ik weet ook niet zo goed wat je hier aan kunt doen.
    Je kunt niet etnisch profileren en overigens kunnen kampers er ook wat van in deze situatie.

    Ik geef de islam niet de schuld, wel de ouders van die mannetjes.
    Blijkbaar niet in staat hun kids een beetje fatsoen aan te leren.

    Wel kan ik niet anders dan een verband zien tussen de verschillen in seksuele mores van die mannetjes en hun omgeving en die van een groot deel van Nederland.
    Ik weet best dat ze eigenlijk niet eens zouden mogen zwemmen met vrouwen volgens de Islam, maar die mannetjes denken dus omdat zij geleerd hebben dat een vrouw meer bedekt zou moeten zijn, ze vrouwen die dat niet doen, maar kankerhoer moeten noemen.
    Wat kunnen we daar aan doen mensen?
    Kankerhoer noemen is nog het meest zedelijke stuk van dit verhaal.
    Ze randen ze aan...

  9. #39
    Verbannen

    Reacties
    4.028
    26-07-2016

    Citaat Geplaatst door Surfster Bekijk reactie
    Deze berichtgeving IS rascistisch en generaliserend geschreven maar eerlijk.. als ik een medewerker van dat zwembad zou zijn, zou ik het denk ik ook niet anders doen. Voor nu zou ik er niet gelijk over vallen omdat het ook gewoon zo is. Maar wat lul jij over ONZE normen, onze wetten, vrijheid etc? Die zijn universeel hoor. Dit zijn jongens die hier wonen en ze komen uit landen waar ONZE normen ook belangrijk zijn.
    Is het in die landen waar je het over hebt de norm om meisjes en vrouwen in het zwembad (die geen hoofddoekje in het zwembad dragen) lastig te vallen?
    Wat heb ik in godsnaam te maken met normen die in jouw land van herkomst gelden?
    Ik wil dat mijn dochter of zoon leuk en prettig naar het zwembad kan gaan. Dat is hier de norm!

    En vertel jij me nou eens wat daar racistisch of generaliserend aan is!
    Gewoon dat je niet wilt dat een pedofiele allochtoon aan je dochter zit....

  10. #40
    Verbannen

    Reacties
    4.028
    26-07-2016

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Wie laat deze jongens dan elke dag weer binnen?
    Beetje raar als dit echt zo is, dat deze kinderen worden toegelaten keer op keer.
    Bij aanranding hoort er toch ook aangifte gedaan te worden of politie erbij halen lijkt mij.
    Geen camera beelden van al die incidenten?
    Lagebrug, er is geen wettelijke basis om dit soort tuig de toegang te ontzeggen. Raar maar waar.
    Wat betreft de aangiftes: verschillende nieuwsberichten maken duidelijk dat hier expres niets mee gedaan werd. Om bepaalde bevolkingsgroepen niet negatief in het nieuws te brengen.

  11. #41
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door WildeBertram Bekijk reactie
    Lagebrug, er is geen wettelijke basis om dit soort tuig de toegang te ontzeggen. Raar maar waar.
    Wat betreft de aangiftes: verschillende nieuwsberichten maken duidelijk dat hier expres niets mee gedaan werd. Om bepaalde bevolkingsgroepen niet negatief in het nieuws te brengen.
    hoezo geen wettelijke basis!! er zijn genoeg horeca gelegenheden die Marokkanen de toegang weigeren.
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  12. #42
    Verbannen

    Reacties
    4.028
    26-07-2016

    Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie
    hoezo geen wettelijke basis!! er zijn genoeg horeca gelegenheden die Marokkanen de toegang weigeren.
    Op een wettelijke basis? "Vol is vol", of wat voor reden dan ook, staat niet in de wet.
    Iets anders: waarom zou een horecatent mensen, die in principe geld in het laadje brengen willen weigeren...

    Weet je wat het is? Ik, als Horeca-mannetje, kan een portier voor de deur zetten die op gepaste momenten zegt "vol is vol". Om zodoende vervelende mannetjes buiten te houden.

    Een publieke voorziening als een zwembad, museum, bibliotheek, noem maar op, kan dat niet. Mag dat niet. Raar maar waar!

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    9.754
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie
    hoezo geen wettelijke basis!! er zijn genoeg horeca gelegenheden die Marokkanen de toegang weigeren.
    Zijn zwembaden niet veelal een stichting?
    Een horecaonderneming mag weigeren wie het wil.
    Een verlengstuk van de overheid niet.

    Maar als het wel zou mogen, moet je elk jong marokkaans uitziend menneke weigeren.
    Dat wil je ook niet.

  14. #44
    Verbannen

    Reacties
    4.028
    26-07-2016

    Citaat Geplaatst door monk_i Bekijk reactie
    Met "een islamitische achtergrond". Yeah, right! Van de Islam mag je niet gemixt zwemmen, dus je mag daar niet eens zijn. En laten we het niet eens over het gedrag hebben. Deze jongens zijn hier opgegroeid en bezitten westerse waarden en normen. Jongeren met Islamitische normen vind je in de moskee. Laat de Islam erbuiten.
    Ja, mooi. Jongeren die luidkeels "Allah Akbar" roepen. Heeft niks met de islam te maken. En hoezo is het een "westerse norm" dat je meisjes in een zwembad lastig kunt vallen?
    Jongeren met islamitische normen vindt je niet in de moskee maar in het zwembad!

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    3.427
    27-04-2015

    Citaat Geplaatst door WildeBertram Bekijk reactie
    Ja, mooi. Jongeren die luidkeels "Allah Akbar" roepen. Heeft niks met de islam te maken. En hoezo is het een "westerse norm" dat je meisjes in een zwembad lastig kunt vallen?
    Jongeren met islamitische normen vindt je niet in de moskee maar in het zwembad!
    Was in het Amsterdamse De Mirandabad niet anders.

    http://www.telegraaf.nl/binnenland/2...andabad__.html