1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    Citaat Geplaatst door Fijnejongen Bekijk reactie
    Deze gozer is letterlijk zwaar ziek in zijn hoofd dit doet hij sinds 8 jaar geleden met zn hele fantasie wereld..hij is echt zielig ik vraag mij ook af of die echt zo is in de echte wereld
    ewa heb je haar nog te pakken die kleine meid uit leiden

  2. #17
    Verbannen

    Reacties
    69
    22-04-2016

    Citaat Geplaatst door TrumpDump Bekijk reactie
    ewa heb je haar nog te pakken die kleine meid uit leiden
    jaah en het is een dame van 25 jaar maar vertel is eens ff schizofreen waarom maak jij elke keer onzin topic"s in deze sportrepubriek?

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    Citaat Geplaatst door Fijnejongen Bekijk reactie
    jaah en het is een dame van 25 jaar maar vertel is eens ff schizofreen waarom maak jij elke keer onzin topic"s in deze sportrepubriek?
    ik ken haar ,nog iets heb haar genomen,wil je bewijs?sterker nog ze viel me lastig,ooh je bent zo knap Taoufik hhhh,geloof mij pik ze is niet te vertrouwen,ze heeft bekant heel rofa gehad

  4. #19
    Verbannen

    Reacties
    69
    22-04-2016

    ga niet van onderwerp veranderen schizofreen ben je ook zo in het echt? waarom plaats je eigenlijk zulke onzin verhalen elke keer op keer wat wil je hiermee bereiken

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    1.688
    18-10-2005

    Citaat Geplaatst door TrumpDump Bekijk reactie
    ik ken haar ,nog iets heb haar genomen,wil je bewijs?sterker nog ze viel me lastig,ooh je bent zo knap Taoufik hhhh,geloof mij pik ze is niet te vertrouwen,ze heeft bekant heel rofa gehad
    Plaats je nou echt je naam hier

  6. #21
    Verbannen

    Reacties
    69
    22-04-2016

    is goed wij gaan een keer afspreken man two man ik wil graag jou een keer in het echt ontmoeten ik heb nog nooit in mi leven zo een aparte marokkaan gezien

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    99
    13-05-2009

    Marokko is na huissesssssss jammer genoeg
    Ok

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    9.932
    11-06-2018

    Citaat Geplaatst door liefstemeid Bekijk reactie
    Marokko is na huissesssssss jammer genoeg
    Nog niet,we hebben Adil Rami nog in de finale