1. #226
    Happy

    Reacties
    2.663
    13-02-2017

    Citaat Geplaatst door AmmatoelAziz Bekijk reactie
    Alhamdulilah true! <3
    Het is wel stil hier. Ben nog steeds sora Al Insaan aan het memoriseren. Inscha Allah volgende week klaar

    Up

  2. #227

  3. #228
    Happy

    Reacties
    2.663
    13-02-2017

    Ik heb echt een probleem met ز en ج In Sora Al insaan aya nummer ٥, kom het woord مزاجها. Ik moet me continu hierop concentreren. En elke keer spreek ik die onbewust fout.

  4. #229
    Dienares van Allah

    Reacties
    6.475
    16-12-2003

    Citaat Geplaatst door Taktubu Bekijk reactie
    Ik heb echt een probleem met ز en ج In Sora Al insaan aya nummer ٥, kom het woord مزاجها. Ik moet me continu hierop concentreren. En elke keer spreek ik die onbewust fout.
    Veel blijven oefenen en Allaah om succes vragen. Belangrijk is dat een bekwaam persoon jou de juiste uitspraak leert en jou corrigeert.

    Islaam – It just makes…. sense!



  5. #230
    Happy

    Reacties
    2.663
    13-02-2017

    Citaat Geplaatst door AmmatoelAziz Bekijk reactie
    Veel blijven oefenen en Allaah om succes vragen. Belangrijk is dat een bekwaam persoon jou de juiste uitspraak leert en jou corrigeert.
    Moge Allah jou belonen Ameen!

  6. #231
    Dienares van Allah

    Reacties
    6.475
    16-12-2003

    Citaat Geplaatst door Taktubu Bekijk reactie
    Het is wel stil hier. Ben nog steeds sora Al Insaan aan het memoriseren. Inscha Allah volgende week klaar

    Up

    I know. Moge Allaah je bijstaan en het voor je vergemakkelijken ameen.

    You might find this interessant en leerzaam:

    https://www.facebook.com/alyaqeenweb...6204381418499/

    https://www.facebook.com/Sakeenah.In...1929061321953/

    Islaam – It just makes…. sense!



  7. #232
    Happy

    Reacties
    2.663
    13-02-2017

    Citaat Geplaatst door AmmatoelAziz Bekijk reactie

    I know. Moge Allaah je bijstaan en het voor je vergemakkelijken ameen.

    You might find this interessant en leerzaam:

    https://www.facebook.com/alyaqeenweb...6204381418499/

    https://www.facebook.com/Sakeenah.In...1929061321953/
    Ameen!

    Ik ga het inscha Allah bekijken

  8. #233
    Dienares van Allah

    Reacties
    6.475
    16-12-2003

    [QUOTE=Taktubu;133312839]Ameen!

    Ik ga het inscha Allah bekijken[/QUOTE

    In sha Allaah lieve sis, leer er veel van. Het is ook handig om voor jezelf aantekeningen te maken bij de eerste les. Herhaling en je leert altijd bij in sha Allaah.

    Islaam – It just makes…. sense!



  9. #234
    Happy

    Reacties
    2.663
    13-02-2017

    Salam Alaikoem,

    Het is wel stilletjes weer
    Ik ben nog steeds aan het memoriseren, dat gaat prima!

    https://www.facebook.com/Sualruhaily...5420471077397/

    Mooi uitgelegd

  10. #235
    Dienares van Allah

    Reacties
    6.475
    16-12-2003

    Citaat Geplaatst door Taktubu Bekijk reactie
    Salam Alaikoem,

    Het is wel stilletjes weer
    Ik ben nog steeds aan het memoriseren, dat gaat prima!

    https://www.facebook.com/Sualruhaily...5420471077397/

    Mooi uitgelegd

    Wa aleykoem assalaam meis,

    Ik dacht gisteren soubhana Allaah aan je. Supergoed dat je blijft memoriseren. Ben momenteel bezig met herhalen. Je merkt toch hier en daar nieuwe fouten.

    Baarak Allaahoe feekie voor de link en moge Allaah ons succes schenken ameen!

    Islaam – It just makes…. sense!



  11. #236
    Dienares van Allah

    Reacties
    6.475
    16-12-2003

    Ibn Abi Dunya related from one of the masters of the Qoraan that he slept one night without doing his hizb and in his sleep he saw as if someone was saying to him:

    I am amazed at bodyvand health, and one who sleeps untill dawn, while there is death, from which none is safe from it sudden snatch in the darkness of night, when its due time comes.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

    Islaam – It just makes…. sense!



  12. #237
    Happy

    Reacties
    2.663
    13-02-2017

    Citaat Geplaatst door AmmatoelAziz Bekijk reactie

    Wa aleykoem assalaam meis,

    Ik dacht gisteren soubhana Allaah aan je. Supergoed dat je blijft memoriseren. Ben momenteel bezig met herhalen. Je merkt toch hier en daar nieuwe fouten.

    Baarak Allaahoe feekie voor de link en moge Allaah ons succes schenken ameen!
    Salam alaikoem, kapot lief van je!

    Het herhalen doe ik nu ook soms na Fadjr. Wat een stilte in de ochtend hahaha. Dank je voor je advies

  13. #238
    Dienares van Allah

    Reacties
    6.475
    16-12-2003

    Citaat Geplaatst door Taktubu Bekijk reactie
    Salam alaikoem, kapot lief van je!

    Het herhalen doe ik nu ook soms na Fadjr. Wat een stilte in de ochtend hahaha. Dank je voor je advies
    Wa aleykoem assalaam sis,

    Hihi af en toe kan ik best lief zijn : D

    Heel goed Allaahoema baarek. Indd de stilte is ook goed voor jouw concentratie.

    Graag gedaan. Jij ook dank voor jouw motivatie. Zo houden we elkaar scherp en gefocust in sha Allaah.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

    Islaam – It just makes…. sense!



  14. #239
    Happy

    Reacties
    2.663
    13-02-2017

    Citaat Geplaatst door AmmatoelAziz Bekijk reactie
    Wa aleykoem assalaam sis,

    Hihi af en toe kan ik best lief zijn : D

    Heel goed Allaahoema baarek. Indd de stilte is ook goed voor jouw concentratie.

    Graag gedaan. Jij ook dank voor jouw motivatie. Zo houden we elkaar scherp en gefocust in sha Allaah.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
    Allahoema barik zuster. Moge Allah jou het hoogste paradijs geven Ameen. Ik hou zo erg van de Quraan, dat ik die elke dag herhaal en memoriseer. Jouw topic heeft mij ook enorm geholpen. Nu ik ook thuis aan het memoriseren ben, zijn andere gaan volgen.

  15. #240
    Dienares van Allah

    Reacties
    6.475
    16-12-2003

    Citaat Geplaatst door Taktubu Bekijk reactie
    Allahoema barik zuster. Moge Allah jou het hoogste paradijs geven Ameen. Ik hou zo erg van de Quraan, dat ik die elke dag herhaal en memoriseer. Jouw topic heeft mij ook enorm geholpen. Nu ik ook thuis aan het memoriseren ben, zijn andere gaan volgen.
    Ameen lieve sis. Wa ijaakie.
    Ja een dag geen Qoraan te hebben gelezen is een leegte en gemis. Heel goed dat je blijft reciteren en memoriseren.
    Dat was en is mijn uitgangspunt middels deze topic. Mezelf en anderen inspireren en motiveren.
    Ook jij hebt mij en anderen (I guess) enorm geholpen. Als ik weer een dipje had, denkende ik bak er niks van, was en is jouw enthousiasme er weer om mij te motiveren.

    Moge Allaah ons blijven leiden en helpen om onze doelstellingen te bereiken, Ameen ya Rabb [emoji873]

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

    Islaam – It just makes…. sense!