1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.318
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    Soundos El Ahmadi finalist in Expeditie Robinson

    Soundos El Ahmadi is een van de finalisten van het achttiende seizoen van Expeditie Robinson.



    Soundos El Ahmad, Kaj Gorgels en Carlos Platier Luna zijn de finalisten van het achttiende seizoen van Expeditie Robinson. In de halve finale vielen Niels Gomperts en Shelly Sterk als laatste af.

    De drie overgebleven kandidaten strijden volgende week met elkaar om de titel Robinson 2017. Vorig jaar won boerin Bertie Steur het programma, dat dit jaar voor de derde keer genomineerd was voor de Gouden Televizier-Ring. Dit jaar deed behalve een groep BN'ers ook een aantal onbekende Nederlanders mee.

    De finale van het RTL 5-programma wordt dit jaar niet alleen op televisie uitgezonden. De show is ook eenmalig in een aantal bioscopen in Utrecht, Amsterdam, Rotterdam, Breda en Groningen te zien. In de zalen is ook steeds een finalist of één van de presentatoren aanwezig. Welke finalist en presentator in welke bios zit, blijft geheim.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    820
    03-11-2004

    Goed van Soundos hoop dat zij wint , echt een sterke vrouw.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    137
    26-06-2014

    Ik twijfel alleen of het wel een vrouw is... Misschien toch een travestiet? Wat een Hork zeg, met haar hollandse knaapje...

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    247
    11-10-2014

    Respect voor haar kan niet ander zeggen

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    3.769
    14-02-2011

    Wat leuk dat het in de bios komt! En helemaal leuk,dat ze zelf ook aanwezig zijn!

    Alleen maar liefde voor Soundos,lekker zichzelf.
    Being a Muslim is about changing yourself, Not changing Islam.
    Dubai gebouwd op Slaven.https://m.youtube.com/watch?v=gMh-vlQwrmU

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    253
    16-11-2015

    Wie zijn kontjes weggeeft, zal heel ver komen.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    1.061
    29-04-2005

    Ik heb me gisteren kapot gelachen, vooral toen ze zich had bevrijd van de touwen en ging "rennen"... Alleen jammer van haar outfit tijdens het hele programma dat topje deed geen goed voor haar ..wel knap tot de finale

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    11.651
    20-04-2015

    Nog zon marokkaanse clown die zichzelf voorschut bij de blanken voor wat geld .
    Als je besluit om te gaan dansen met de duivel in het bleke maanlicht. Let wel dat de duivel beslist wanneer de dans stopt en niet jij

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    3.769
    14-02-2011

    Citaat Geplaatst door stresskip Bekijk reactie
    Ik heb me gisteren kapot gelachen, vooral toen ze zich had bevrijd van de touwen en ging "rennen"... Alleen jammer van haar outfit tijdens het hele programma dat topje deed geen goed voor haar ..wel knap tot de finale
    +
    Being a Muslim is about changing yourself, Not changing Islam.
    Dubai gebouwd op Slaven.https://m.youtube.com/watch?v=gMh-vlQwrmU

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    309
    24-01-2014

    Normaal reageer ik niet eens op zulke topics, maar als ik dit soort reacties lees, dan kan ik me niet inhouden. Wat zijn wij weer zo goed in het oordelen van mensen. De een zegt moge Allah met haar afrekenen, de ander heeft het over een travestiet en ga zo maar door. In plaats van haar te beledigen, zouden we moeten zeggen Allah yahdiha. In plaats van het goede voorbeeld te geven gaan we andere mensen verder zwart maken en ik denk niet dat dat het gedrag van een moslim hoort te zijn en zeker niet het voorbeeld van onze vredelievende profeet Mohammed (vzmh). Zij zal net als ieder van jullie voor haar daden verantwoorden bij Allah , dus denk nou niet dat jouw plek in het paradijs gegarandeerd is, zeker met zulke uitlatingen niet.
    Allah yahdina.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    3.769
    14-02-2011

    Citaat Geplaatst door Nordin_broeder Bekijk reactie
    Normaal reageer ik niet eens op zulke topics, maar als ik dit soort reacties lees, dan kan ik me niet inhouden. Wat zijn wij weer zo goed in het oordelen van mensen. De een zegt moge Allah met haar afrekenen, de ander heeft het over een travestiet en ga zo maar door. In plaats van haar te beledigen, zouden we moeten zeggen Allah yahdiha. In plaats van het goede voorbeeld te geven gaan we andere mensen verder zwart maken en ik denk niet dat dat het gedrag van een moslim hoort te zijn en zeker niet het voorbeeld van onze vredelievende profeet Mohammed (vzmh). Zij zal net als ieder van jullie voor haar daden verantwoorden bij Allah , dus denk nou niet dat jouw plek in het paradijs gegarandeerd is, zeker met zulke uitlatingen niet.
    Allah yahdina.
    +
    Being a Muslim is about changing yourself, Not changing Islam.
    Dubai gebouwd op Slaven.https://m.youtube.com/watch?v=gMh-vlQwrmU

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    3.753
    08-02-2016

    Citaat Geplaatst door Nordin_broeder Bekijk reactie
    Normaal reageer ik niet eens op zulke topics, maar als ik dit soort reacties lees, dan kan ik me niet inhouden. Wat zijn wij weer zo goed in het oordelen van mensen. De een zegt moge Allah met haar afrekenen, de ander heeft het over een travestiet en ga zo maar door. In plaats van haar te beledigen, zouden we moeten zeggen Allah yahdiha. In plaats van het goede voorbeeld te geven gaan we andere mensen verder zwart maken en ik denk niet dat dat het gedrag van een moslim hoort te zijn en zeker niet het voorbeeld van onze vredelievende profeet Mohammed (vzmh). Zij zal net als ieder van jullie voor haar daden verantwoorden bij Allah , dus denk nou niet dat jouw plek in het paradijs gegarandeerd is, zeker met zulke uitlatingen niet.
    Allah yahdina.
    wat een slet is dat zeg, haar halve kont staat open

    https://www.youtube.com/watch?v=8yxP1R1i3MQ
    Hala Madrid y nada mas

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    236
    07-04-2004

    Wat een vies wijf zeg tfoeee.. haar vader heeft gelijk dat hij hem gesmeerd is want hij wist al dat hij getrouwd was met een bitch die zijn kinderen toch niet zou opvoeden.
    Bier drinken wijntje hamburgers chappen tfoeee goor mannewijf slet met lelijk hangtieten

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Wat een lelijke gozer die Soundos ,..heb dat programma verder ook nog nooit gezien

    Kijk eigenlijk helemaal geen tv (behalve voetbal ,en een aantal andere sporten)

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    3.769
    14-02-2011

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Wat een lelijke gozer die Soundos ,..heb dat programma verder ook nog nooit gezien

    Kijk eigenlijk helemaal geen tv (behalve voetbal ,en een aantal andere sporten)
    Iedereen is een schepsel van Allah.ik zou maar uitkijken,met mensen lelijk noemen op uiterlijk!
    Being a Muslim is about changing yourself, Not changing Islam.
    Dubai gebouwd op Slaven.https://m.youtube.com/watch?v=gMh-vlQwrmU