1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    51
    08-07-2014

    Citaat Geplaatst door Nissa_Angel Bekijk reactie
    Wow wow wow, ik dacht we maken grappen. Jullie gebruiken dat toch niet echt he?

    Op zijn tijd, zeker.
    wavy

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    51
    08-07-2014

    Citaat Geplaatst door Valentinaaxx Bekijk reactie
    Juist.
    Zonnebril en tandestoker of kauwgom. lit
    wavy

  3. #18
    MVC Premium

    Reacties
    2.423
    09-09-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Hurayra Bekijk reactie
    Op zijn tijd, zeker.
    whyyyyyyy?

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    51
    08-07-2014

    Citaat Geplaatst door Nissa_Angel Bekijk reactie
    whyyyyyyy?

    no judgement?
    wavy

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    51
    08-07-2014

    Klinkt raar, maar sinds ik lsd heb gedaan ben ik zo tevreden met wie ik ben. Ego death, psychologische barriere's omtrent identiteit and whatever. Gone. Gigantisch veel inzicht gekregen, voordat je oordeel velt. Lees erover.
    wavy

  6. #21
    MVC Premium

    Reacties
    2.423
    09-09-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Hurayra Bekijk reactie
    no judgement?
    Nee, maar ik ga je daarna wel adviseren?

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    51
    08-07-2014

    Citaat Geplaatst door Nissa_Angel Bekijk reactie
    Nee, maar ik ga je daarna wel adviseren?
    Je bent vrij om te adviseren, zeker. Sta altijd open voor advies, zolang het respectvol is.
    wavy

  8. #23
    MVC Premium

    Reacties
    2.423
    09-09-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Hurayra Bekijk reactie
    Klinkt raar, maar sinds ik lsd heb gedaan ben ik zo tevreden met wie ik ben. Ego death, psychologische barriere's omtrent identiteit and whatever. Gone. Gigantisch veel inzicht gekregen, voordat je oordeel velt. Lees erover.
    Thnx voor de uitleg en ik zal zonder oordeel proberen te reageren. Mocht ik dat niet doen, zeg het vooral.

    Is dat omdat je het structureel gebruikt of komt dat door een eenmalig iets?

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    51
    08-07-2014

    Citaat Geplaatst door Nissa_Angel Bekijk reactie
    Thnx voor de uitleg en ik zal zonder oordeel proberen te reageren. Mocht ik dat niet doen, zeg het vooral.

    Is dat omdat je het structureel gebruikt of komt dat door een eenmalig iets?

    Nee, nee. Het is niet iets dat je structureel kunt doen. Ik heb het een aantal keer gedaan en alle ervaringen waren totaal anders.
    wavy

  10. #25
    MVC Premium

    Reacties
    2.423
    09-09-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Hurayra Bekijk reactie
    Nee, nee. Het is niet iets dat je structureel kunt doen. Ik heb het een aantal keer gedaan en alle ervaringen waren totaal anders.
    Maar is de ik waar je nu tevreden over bent daadwerkelijk een gevolg van het gebruik ervan?

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    51
    08-07-2014

    Citaat Geplaatst door Nissa_Angel Bekijk reactie
    Maar is de ik waar je nu tevreden over bent daadwerkelijk een gevolg van het gebruik ervan?
    Ik zelf ben het gevolg daarvan, het is geen wondermiddel. Maar met lsd is er veel meer hersensactiviteit. Voorbeeld, je kijkt met je ogen via je primaire visuele cortex achterin je brein. Met lsd gebruik veel meer delen van je hersenen wanneer je kijkt. En dit is alleen kijken, laat staan andere zintuigen. En nogmaals het is geen wonderdrug. Perspectief biedt het wel. Wat je met de inzichten en informatie doet, ligt geheel aan jezelf.
    wavy

  12. #27
    MVC Premium

    Reacties
    2.423
    09-09-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Hurayra Bekijk reactie
    Ik zelf ben het gevolg daarvan, het is geen wondermiddel. Maar met lsd is er veel meer hersensactiviteit. Voorbeeld, je kijkt met je ogen via je primaire visuele cortex achterin je brein. Met lsd gebruik veel meer delen van je hersenen wanneer je kijkt. En dit is alleen kijken, laat staan andere zintuigen. En nogmaals het is geen wonderdrug. Perspectief biedt het wel. Wat je met de inzichten en informatie doet, ligt geheel aan jezelf.
    Ik denk dat ik begrijp wat je bedoelt. Er gaat dan een andere wereld voor je open.

    Ik vraag me wel af wat de nadelen ervan kunnen zijn. Natuurlijk is zo'n product (aan het begin) top, anders raken mensen niet verslaafd aan drugs. De vraag is alleen welke consequenties die uiteindelijk met zich meebrengt. Je zou bijvoorbeeld verslaafd kunnen raken aan de positieve dingen die het met je doet en de ervaringen die je hebt.

    Het doet me denken aan een bepaalde vers. Ben ernaar opzoek.

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    51
    08-07-2014

    Citaat Geplaatst door Nissa_Angel Bekijk reactie
    Ik denk dat ik begrijp wat je bedoelt. Er gaat dan een andere wereld voor je open.

    Ik vraag me wel af wat de nadelen ervan kunnen zijn. Natuurlijk is zo'n product (aan het begin) top, anders raken mensen niet verslaafd aan drugs. De vraag is alleen welke consequenties die uiteindelijk met zich meebrengt. Je zou bijvoorbeeld verslaafd kunnen raken aan de positieve dingen die het met je doet en de ervaringen die je hebt.

    Het doet me denken aan een bepaalde vers. Ben ernaar opzoek.
    Een lsd trip duurt 9 uur. Geloof me je raakt er niet aan verslaafd, is te intensief om verslaafd aan te raken. Het is geen coke of wiet. Het is echt een heftig, intense ervaring. Het zal vast wel nadelen hebben, maar goed wat heeft geen nadelen.

    Als je tegen mij zegt cocaïne of alcohol, geef ik je groot gelijk. Het corrodeert je persoonlijkheid en maakt je hol. Maar omdat te vergelijken met lsd, dmt en ayahuasca is appels met auto's vergelijken.
    wavy

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    51
    08-07-2014

    Ben benieuwd naar je vers, zus.
    wavy

  15. #30
    MVC Premium

    Reacties
    2.423
    09-09-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Hurayra Bekijk reactie
    Een lsd trip duurt 9 uur. Geloof me je raakt er niet aan verslaafd, is te intensief om verslaafd aan te raken. Het is geen coke of wiet. Het is echt een heftig, intense ervaring. Het zal vast wel nadelen hebben, maar goed wat heeft geen nadelen.

    Als je tegen mij zegt cocaïne of alcohol, geef ik je groot gelijk. Het corrodeert je persoonlijkheid en maakt je hol. Maar omdat te vergelijken met lsd, dmt en ayahuasca is appels met auto's vergelijken.
    Alles wat uiteindelijk slecht voor je kan zijn, is het beste om te vermijden. Ook al zit er ergens een bepaalde goedheid in (zoals je ervaren hebt). Ik heb gekeken naar de risico's en deze zijn best heftig.

    Ik ken al het spul niet en weet niet waarin het effectief of juist niet effectief is. Dus kan best zo zijn dat ik auto's met appels vergelijk