1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    Is een gebroken hart echt zo pijnlijk als mensen doen beweren?

    Citaat Geplaatst door PrinsesZaqof
    Ik herinner me vaag dat ik ooit een gebroken hart had, maar het is zo lang geleden dat ik niet meer weet of het wel echt is gebeurd...

    Mijn brein heeft in de loop der jaren dingen lopen herschrijven, denk ik. Ik vertrouw het niet meer.
    .

  2. #2
    Spoiler: we all die.

    Reacties
    2.081
    05-02-2017

    Citaat Geplaatst door PrinsesZaqof Bekijk reactie
    Ik word serieus misselijk van dat laatste plaatje. Echt weak, vind ik dat.
    Ik vind jou weak. Doei.

  3. #3
    breaking the waves

    Reacties
    18.565
    22-06-2009

    Een hele goede vriendin zit er nu midden in. Heeft iemand tips om haar op te beuren? Iets van mooie quotes of zo? is ze gevoelig voor.. Zo sneu.. ze is zelfs bereidt om die narcist terug te nemen.

    Het is zo zielig om te zien.. ze heeft zo'n pijn. Vind het zo triest als mensen praten in termen van zwak en sterk als het om verdriet gaat. Doe je toch ook niet als iemand in een rouwperiode zit?
    Iemand heeft pijn en verdriet! Maakt niet uit waarom! En met liefdesverdriet ga je ook een rouwproces in.


    Heb het ook ooit gehad maar weet ook niet meer hoe het voelt, wat ik me kan herinneren dat het gruwelijk pijn doet.
    ongelukkig vrijgezel, gelieve zoveel mogelijk pm's van mannelijke leden

  4. #4
    Spoiler: we all die.

    Reacties
    2.081
    05-02-2017

    Citaat Geplaatst door PrinsesZaqof Bekijk reactie
    Wat nou weer? Gekwetst? Het is zo. Face it. Je hebt niet voor niets een gebroken hart. Ik heb een hekel aan meiden/jongens die blijven plakken aan iets wat toch niet meer zal werken. Dat sprankeltje hoop waar ze aan vastklampen. LAAT HET LOS!

    Het is WEAK!! Je verlaagt jezelf ermee. Je bent gedumpt/geweigerd, maar je blijft het proberen. Snap je?
    Hmm.. Misschien moet je iets doen aan die opgekropte gevoelens in plaats van ze af te reageren op het internet.

  5. #5
    breaking the waves

    Reacties
    18.565
    22-06-2009

    Citaat Geplaatst door PrinsesZaqof Bekijk reactie
    Wat nou weer? Gekwetst? Het is zo. Face it. Je hebt niet voor niets een gebroken hart. Ik heb een hekel aan meiden/jongens die blijven plakken aan iets wat toch niet meer zal werken. Dat sprankeltje hoop waar ze aan vastklampen. LAAT HET LOS!

    Het is WEAK!! Je verlaagt jezelf ermee. Je bent gedumpt/geweigerd, maar je blijft het proberen. Snap je?
    Liefdesverdriet kan ook andere oorzaken hebben dan gedumpt of geweigerd te zijn. Ook als je er zelf een punt achter zet.
    ongelukkig vrijgezel, gelieve zoveel mogelijk pm's van mannelijke leden

  6. #6
    breaking the waves

    Reacties
    18.565
    22-06-2009

    Citaat Geplaatst door PrinsesZaqof Bekijk reactie
    Dus jij vindt het niet zwak van haar om die 'narcist' terug te nemen?



    Welke?
    Waarom narcist tussen haakjes?

    Nee dat vind ik niet zwak. Vind het enorm knap als ze het niet doet.
    ongelukkig vrijgezel, gelieve zoveel mogelijk pm's van mannelijke leden

  7. #7
    breaking the waves

    Reacties
    18.565
    22-06-2009

    Citaat Geplaatst door PrinsesZaqof Bekijk reactie
    Als jij een punt achter iets zet dan moet je er ook volledig achter staan. Het is klaar. OVER! Gaat niet janken om je beslissing of het betreuren. Je moet het accepteren en doorgaan.
    Moet is moet is.. kijk hoe je schrijft.. heel erg vanuit verstand. Verdriet wordt door gevoel geleidt. Wat snap je niet?
    ongelukkig vrijgezel, gelieve zoveel mogelijk pm's van mannelijke leden

  8. #8
    Spoiler: we all die.

    Reacties
    2.081
    05-02-2017

    Citaat Geplaatst door PrinsesZaqof Bekijk reactie
    Als jij een punt achter iets zet dan moet je er ook volledig achter staan. Het is klaar. OVER! Gaat niet janken om je beslissing of het betreuren. Je moet het accepteren en doorgaan.
    Dat is lekker zwart-wit. Ligt soms toch een stuk genuanceerder hoor.

  9. #9
    breaking the waves

    Reacties
    18.565
    22-06-2009

    Citaat Geplaatst door PrinsesZaqof Bekijk reactie
    Jouw woord. Ik ken 'm niet.

    Het is wel zwak, omdat ze dat overweegt te doen. Waarom denk je dat ze dat wil? Puur om de pijn te verlichten. Als je zo'n zielige uitweg kiest dan ben je gewoon ZWAK!
    Ok dan vind jij het zwak. Ik vind het een moeilijk kwestie. Vind het ook moeilijk te begrijpen waarom sommige vrouwen altijd voor geweldadige mannen kiezen en doe mijn best om niet te oordelen. Het is makkelijk om te roepen: dat snap je toch niet! Hoezo ga je terug naar jouw man die je in elkaar slaat!!
    Maar als je er geen moeite voor doet dan ga je praten en denken zoals jij. En jij bent hoe ik niet zou willen zijn.
    ongelukkig vrijgezel, gelieve zoveel mogelijk pm's van mannelijke leden

  10. #10
    Spoiler: we all die.

    Reacties
    2.081
    05-02-2017

    Citaat Geplaatst door Surfster Bekijk reactie
    Een hele goede vriendin zit er nu midden in. Heeft iemand tips om haar op te beuren? Iets van mooie quotes of zo? is ze gevoelig voor.. Zo sneu.. ze is zelfs bereidt om die narcist terug te nemen.

    Het is zo zielig om te zien.. ze heeft zo'n pijn. Vind het zo triest als mensen praten in termen van zwak en sterk als het om verdriet gaat. Doe je toch ook niet als iemand in een rouwperiode zit?
    Iemand heeft pijn en verdriet! Maakt niet uit waarom! En met liefdesverdriet ga je ook een rouwproces in.

    Heb het ook ooit gehad maar weet ook niet meer hoe het voelt, wat ik me kan herinneren dat het gruwelijk pijn doet.
    Als hij echt een narcist is hoop ik dat ze niet naar hem teruggaat. Dan zal hij toch eerst echt een hoop aan zichzelf moeten werken en zij misschien ook wel.

    Ze moet geduldig zijn, erkennen dat het pijn doet maar dat zij dit ook mag voelen. Verder afleiding zoeken, bewegen, proberen met jezelf bezig te zijn en aan jezelf te werken. Maar mindere dagen horen erbij en dat geeft niet.

  11. #11
    breaking the waves

    Reacties
    18.565
    22-06-2009

    Citaat Geplaatst door PrinsesZaqof Bekijk reactie
    Precies. Op zulke momenten moet je verstandig zijn en niet naar je zielige gevoelens luisteren. Maakt je alleen maar zwak!
    ok, jouw punt is duidelijk.
    ongelukkig vrijgezel, gelieve zoveel mogelijk pm's van mannelijke leden

  12. #12
    Spoiler: we all die.

    Reacties
    2.081
    05-02-2017

    Citaat Geplaatst door Surfster Bekijk reactie
    ok, jouw punt is duidelijk.
    Ik voel liever alles zo intens als ik doe dan zo onverschillig in emotie te staan

  13. #13
    breaking the waves

    Reacties
    18.565
    22-06-2009

    Citaat Geplaatst door PrinsesZaqof Bekijk reactie
    Ik ga richting Lidl. Moet mijn hart luchten, oeff. Jullie maken mij ziek.
    niet op de caissière afreageren
    ongelukkig vrijgezel, gelieve zoveel mogelijk pm's van mannelijke leden

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    818
    28-04-2013

    Citaat Geplaatst door PrinsesZaqof Bekijk reactie
    Is ook misselijk makend.

    Antwoord op je vraag. Verschilt per persoon. Het is maar net hoe afhankelijk je was van je geliefde. Was je dat enorm, ja dan gaat het pijn doen...
    Don't burn bridges. You'll be surprised how many times you have to cross the same river.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    818
    28-04-2013

    Citaat Geplaatst door Surfster Bekijk reactie
    Een hele goede vriendin zit er nu midden in. Heeft iemand tips om haar op te beuren? Iets van mooie quotes of zo? is ze gevoelig voor.. Zo sneu.. ze is zelfs bereidt om die narcist terug te nemen.

    Het is zo zielig om te zien.. ze heeft zo'n pijn. Vind het zo triest als mensen praten in termen van zwak en sterk als het om verdriet gaat. Doe je toch ook niet als iemand in een rouwperiode zit?
    Iemand heeft pijn en verdriet! Maakt niet uit waarom! En met liefdesverdriet ga je ook een rouwproces in.


    Heb het ook ooit gehad maar weet ook niet meer hoe het voelt, wat ik me kan herinneren dat het gruwelijk pijn doet.
    Ik ga een poging wagen

    Ze moet blij zijn dat hij ruimte maakt voor een ander. Ze zou nooit gelukkig met hem zijn en ze zou nooit genoegen moeten nemen met minder. Als alle vrouwen deze houding aan zouden nemen, zouden mannen ons beter behandelen.

    De man die een leven met haar deelt,en niets anders wilt. Bedankt Allah voor haar als vrouw. Alleen als ze haar attitude veranderd zal ze hem vinden.
    Don't burn bridges. You'll be surprised how many times you have to cross the same river.