1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    733
    16-01-2014

    Ik ben weer de mist in gegaan

    En dit keer heb ik het goed verpest. Ik kan gewoon mezelf niet eens meer aankijken in de spiegel. Ik weet niet wie ik ben, wat ik wil of wat ik verder aanmoet met mijn leven. Ik ben zo waardeloos kan net zo goed me zelf weggooien. Er gaan al geruchten rond dat ik een slecht meisje ben door de buurt. Ik kan beter verhuizen naar Mars en nooit meer terug keren.

    Heb al eerder topic geopend. Ga dit keer gewoon duidelijke n straight zijn. Misschien moet ik ook maar hulp zoeken want blijkbaar klopt er echt niet iets met me dat ik keer op keer domme beslissingen neem in mijn leven. Probeer denk ik te ontvluchten van het realistische leven en dat deprimerend mij.

    De vorige keer heb ik dus gedronken voor slapen gaan en praat sindsdien mijn zus niet meer met me doordat ze me zo aantrof en achter mijn geheim van vrouwen achter kwam.
    Nu heb ik om het af te maken vandaag een pil gebruikt en is ze er achter gekomen. Ze was zo laaiend dat ze niet meer terug naar huis wilt komen zolang ik hier verblijf. Ze wilt echt nu niks meer met te maken hebben.

    Dit keer heb ik ook echt het verpest. Maar wat kan ik nu doen als mijn zussen niet meer met mij willen praten.
    Door mij te verbannen zal ik alleen maar nog verdrietiger worden en nog meer domme keuzes maken.
    Ik heb hen juist nodig in mijn leven op dit moment.

    Ze vonden alles altijd normaal. We gingen samen uit dronken samen maar dat zag zij als eenmalige uitprobeer sessies. Ik ben er een gewoonte van gaan maken en blijf het herhalen. Zo kom ik nu over als een losgeslagen chick die geen grenzen heeft.

    Ik weet zelf niet meer wat ik moet doen of kan doen. Denk dat rechtzetten er op dit moment ook niet inzit. Ik wil eigenlijk dood of weg maar ik weet dat dat ook niet de oplossing is en gewoon dom is.
    Misschien maar gewoon afwachten mezelf gedeist gouden en hopen dat over een paar maanden alles weer koek en ei is.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Ben je het nu aan het afschrijven van je of volgt er lieve yasmina....help wat moet ik doen?

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Wees genadevol

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    733
    16-01-2014

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Ben je het nu aan het afschrijven van je of volgt er lieve yasmina....help wat moet ik doen?

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

    Aan het afschrijven en daarna geef ik mezelf advies.

    Ik weet niet zo goed of ik nog wat kan doen.
    Misschien heeft iemand dit ook of soortgelijk meegemaakt en kan die mij vertellen wat er nu precies aan de hand is.

    Voor mij gevoel ben ik namelijk nog steeds niet te ver gegaan.
    Ben wel dom geweest.

    Ben zelfs verder gegaan met mannen niet te ver maar verder dan ik ooit had gedacht en dat kwam ook doordat ik niet nuchter was. Als dat mijn zus weet vermoord ze me al helemaal.

    Wat zou jij doen als dit bij je zusje gebeurde. En wat adviseer je mij nu te doen.

    Ik wil gewoon geld maken zodat ik mezelf onafhankelijk kan stellen en keuzes kan maken als op mezelf gaan.
    Ik heb toch al iedereen teleurgesteld. Ze wilt zelfs verhuizen om mijn kop niet meer te zien. Zo boos is ze.

    Oké ben weer een heel verhaal aan het typen terwijl je maar een vraag stelde. Sorry. Ik zoek wat afleiding en troost denk ik meer.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door Quellbrunn Bekijk reactie
    Aan het afschrijven en daarna geef ik mezelf advies.

    Ik weet niet zo goed of ik nog wat kan doen.
    Misschien heeft iemand dit ook of soortgelijk meegemaakt en kan die mij vertellen wat er nu precies aan de hand is.

    Voor mij gevoel ben ik namelijk nog steeds niet te ver gegaan.
    Ben wel dom geweest.

    Ben zelfs verder gegaan met mannen niet te ver maar verder dan ik ooit had gedacht en dat kwam ook doordat ik niet nuchter was. Als dat mijn zus weet vermoord ze me al helemaal.

    Wat zou jij doen als dit bij je zusje gebeurde. En wat adviseer je mij nu te doen.

    Ik wil gewoon geld maken zodat ik mezelf onafhankelijk kan stellen en keuzes kan maken als op mezelf gaan.
    Ik heb toch al iedereen teleurgesteld. Ze wilt zelfs verhuizen om mijn kop niet meer te zien. Zo boos is ze.

    Oké ben weer een heel verhaal aan het typen terwijl je maar een vraag stelde. Sorry. Ik zoek wat afleiding en troost denk ik meer.
    Sorry, met alle respect maar ik weet echt niet of je oprecht om hulp of advies vraagt.

    Ik heb zo vaak mijn mening/advies gegeven.

    Als jij daadwerkelijk in zo'n wereldje zit en het bevalt je, moet je dat vooral blijven doen maar je geraakt zodanig leeg dat je gaat neigen naar zelfmoord want niks kan je gelukkig maken.



    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Wees genadevol

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    3.228
    26-12-2015

    Waarom doe je deze dingen als ik vragen mag?
    The dream is the real. The hustle is sold separately

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    24
    19-03-2017

    jij en je lekkere zussen hmmm

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    421
    25-08-2003

    Waar heb jij nu precies spijt van?

    Dat je een slechte naam hebt?
    Dat je te ver bent gegaan met alcohol en mannen?

    Of puur dat je betrapt bent door je zus?

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    733
    16-01-2014

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Sorry, met alle respect maar ik weet echt niet of je oprecht om hulp of advies vraagt.

    Ik heb zo vaak mijn mening/advies gegeven.

    Als jij daadwerkelijk in zo'n wereldje zit en het bevalt je, moet je dat vooral blijven doen maar je geraakt zodanig leeg dat je gaat neigen naar zelfmoord want niks kan je gelukkig maken.



    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

    Het is heel moeilijk voor mij om er voorgoed allemaal in een keer van af te blijven. Nu moet ik mij zelf wel voorlopig gedeist houden wil ik niet meer grote problemen veroorzaken en dit keer echt slecht eindigt.
    Maar ik weet nu al dat er ooit weer een dag zal komen dat ik in de verleiding tot kom en niet weet of ik sterk genoeg zal zijn om nee te kunnen zeggen. Ik ben gewoon heel zwak wat dat betreft en denk niet aan de consequenties. Nu kan ik niet anders doordat ik alleen echt aan ben gaan lijden.

    Ik wil echt vanaf nu af aan alleen maar bezig houden met het verbeteren van mijn leven. Denk daar oprecht aan en hoop dat ik het dit keer wel volhoud voor een langere termijn.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    733
    16-01-2014

    Citaat Geplaatst door sannie Bekijk reactie
    Waar heb jij nu precies spijt van?

    Dat je een slechte naam hebt?
    Dat je te ver bent gegaan met alcohol en mannen?

    Of puur dat je betrapt bent door je zus?
    Van alles!
    Dat allemaal is even erg.
    Slechte naam nog het allerergste eigenlijk. Dacht altijd Who cares what people thInk of you. But is does matter actually.

    Ik weet niet zo goed of ik wel echt verslaafd ben aan verdovende middelen of gewoon het opzoeken van spanning is.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    2.406
    19-09-2012

    Zolang je nog adem haalt is het niet te laat om berouw te tonen voor je zonden.

    Ik zou zeggen: grijp die kans! Toon berouw en keer terug naar het goede pad. Nu kan het nog.

    Daarnaast, blijf voorlopig thuis, lekker bij je familie. Totdat je bent afgekickt van de verslavende middelen die je inneemt, inclusies alcohol.

    Nogmaals, het is niet te laat. Toon oprecht berouw, blijf vanaf nu bij die zonden weg en smeek Allah dagelijks om vergeving en leiding.

    Moge Allah Subhanahuwa ta3ala jou (en ons allen) leiden.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    733
    16-01-2014

    Citaat Geplaatst door Born-confused Bekijk reactie
    Waarom doe je deze dingen als ik vragen mag?

    Het begon bij dingen uit proberen
    Spanning opzoeken denk ik en willen vluchten uit de realiteit door even van de wereld te te kunnen ontsnappen

  12. #12
    breaking the waves

    Reacties
    18.565
    22-06-2009

    Citaat Geplaatst door Sportif Bekijk reactie
    jij en je lekkere zussen hmmm
    ongelukkig vrijgezel, gelieve zoveel mogelijk pm's van mannelijke leden

  13. #13
    breaking the waves

    Reacties
    18.565
    22-06-2009

    Citaat Geplaatst door Quellbrunn Bekijk reactie
    Het begon bij dingen uit proberen
    Spanning opzoeken denk ik en willen vluchten uit de realiteit door even van de wereld te te kunnen ontsnappen
    Wat heb jij voor trieste zussen. Wat denken ze hiermee te bereiken? Walgelijke houding.
    ongelukkig vrijgezel, gelieve zoveel mogelijk pm's van mannelijke leden

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    733
    16-01-2014

    Citaat Geplaatst door Surfster Bekijk reactie
    Wat heb jij voor trieste zussen. Wat denken ze hiermee te bereiken? Walgelijke houding.
    Waarom schat. Heb het toch echt aan me zelf te danken.
    Had alleen niet verwacht dat het dus zo erg was doordat ik eerder dingen deed zoals ballonnen of blowen thuis. Dat kon nog wel maar blijkbaar dit niet en dat zag ik niet aankomen. Ze zijn zo boos ook doordat ik gewoon de laatste tijd ben veranderd door in aanraking te komen met mannen terwijl ik me daarmee nooit bezig hield. Is denk ik een opstapeling ofso. Is ook verwarrend voor mij als je alles toestaat en dan is dit opeens erg.

  15. #15
    breaking the waves

    Reacties
    18.565
    22-06-2009

    Citaat Geplaatst door Quellbrunn Bekijk reactie
    Waarom schat. Heb het toch echt aan me zelf te danken.
    Had alleen niet verwacht dat het dus zo erg was doordat ik eerder dingen deed zoals ballonnen of blowen thuis. Dat kon nog wel maar blijkbaar dit niet en dat zag ik niet aankomen. Ze zijn zo boos ook doordat ik gewoon de laatste tijd ben veranderd door in aanraking te komen met mannen terwijl ik me daarmee nooit bezig hield. Is denk ik een opstapeling ofso. Is ook verwarrend voor mij als je alles toestaat en dan is dit opeens erg.
    Jij moet zelf bepalen wat goed en fout is. Ze keuren niet alleen jouw gedrag af maar ook jou als persoon. Zij moeten niet de reden zijn waarom je wel of geen drugs en alcohol gebruikt. Jij hebt zelf ook een stel hersenen.
    ongelukkig vrijgezel, gelieve zoveel mogelijk pm's van mannelijke leden