+ Reageer
Pagina 1 van 8 1 2 3 ... LaatsteLaatste
1 tot 15 van 109
    MVC Lid

Reacties
    397
    13-03-2017

Vrouwen die op latere leeftijd trouwen

Kiezen doelbewust een man uit en gaan niet over een nacht ijs. Een huwelijk heeft dan meer kans van slagen.

True or false?

MVC Lid

Reacties
    28
    03-07-2017

Onzin. .

Ottoman Caliphate

Reacties
    481
    12-03-2016

het gaat er niet om of je het er mee eens bent het is een kwestie of deze vraagstelling klopt.
    PRO-Erdogan & PRO-AKP | Heeft schijt aan alle islamofoben en Turkije-haters |
    Onze tijd is aangebroken! | Allāhu Akbar | Solidair met Syrië, Palestina en Burma.

MVC Lid

Reacties
    208
    24-04-2017

Geduld hebben is een mooi iets want er zit zeker barakah in. Teveel geduld hebben daarentegen is een teken van luiheid.

MVC Lid

Reacties
    397
    13-03-2017

Citaat Geplaatst door Erdogan Bekijk reactie
    het gaat er niet om of je het er mee eens bent het is een kwestie of deze vraagstelling klopt.
    Yes je hebt helemaal gelijk. Vandaar ook mijn True or False.

MVC Lid

Reacties
    397
    13-03-2017

Citaat Geplaatst door Meneer.Unknown_ Bekijk reactie
    Geduld hebben is een mooi iets want er zit zeker barakah in. Teveel geduld hebben daarentegen is een teken van luiheid.
    Hoeveel geduld moet je hebben en is het wel goed om de ander zo veel te testen. Op een gegeven moment is de koek ook op. We zijn allemaal mensen met nukken en grillen.

Ottoman Caliphate

Reacties
    481
    12-03-2016

ik heb niet zo veel met broscience maar het lijkt mij aannemelijker dat het voor de marokkaanse vrouw in de meeste gevallen geen vrije keuze is
    PRO-Erdogan & PRO-AKP | Heeft schijt aan alle islamofoben en Turkije-haters |
    Onze tijd is aangebroken! | Allāhu Akbar | Solidair met Syrië, Palestina en Burma.

MVC Lid

Reacties
    208
    24-04-2017

Citaat Geplaatst door Ovelie Bekijk reactie
    Hoeveel geduld moet je hebben en is het wel goed om de ander zo veel te testen. Op een gegeven moment is de koek ook op. We zijn allemaal mensen met nukken en grillen.
    waar heb je het over?

MVC Lid

Reacties
    397
    13-03-2017

Citaat Geplaatst door Erdogan Bekijk reactie
    ik heb niet zo veel met broscience maar het lijkt mij aannemelijker dat het voor de marokkaanse vrouw in de meeste gevallen geen vrije keuze is
    Waarom denk je dat?
    waar heb je het over?
    Over geduld, koek en grillen. Als je de koek lang genoeg grilt is het net een hard gekookt eitje met een irritante schil.

MVC Lid

Reacties
    208
    24-04-2017

Waarom denk je dat?
    Over geduld, koek en grillen. Als je de koek lang genoeg grilt is het net een hard gekookt eitje met een irritante schil.
    Ben jij de koek die te lang is gegrild?

MVC Lid

Reacties
    397
    13-03-2017

Ben jij de koek die te lang is gegrild?
    Soms wel haha. Maar meestal niet. Zo heeft ieder mes wel iets wat hem haar ontsiert. Waren we maar allemaal perfect.

Verbannen

Reacties
    557
    12-05-2014

Het gaat niet om de leeftijd, het gaat om de verwachtingen en daar gaat het meestal mis.

MVC Lid

Reacties
    414
    10-08-2013

False.

Als je het zo lang hebt volgehouden zonder huwelijk dan zie ik eerlijk gezegd het nut niet van trouwen op latere leeftijd.

Je bent dan als vrouw heel wat gewend zonder man niet als een jong meisje die niet veel weet. Het zal enkel voor frustraties zorgen die huwelijk

MVC Lid

Reacties
    397
    13-03-2017

Citaat Geplaatst door TheGame Bekijk reactie
    Het gaat niet om de leeftijd, het gaat om de verwachtingen en daar gaat het meestal mis.
    Verwachtingen en niet eerlijk zijn erover. Je hebt gelijk.
    Citaat Geplaatst door La_vie_en_rose. Bekijk reactie
    False.

Als je het zo lang hebt volgehouden zonder huwelijk dan zie ik eerlijk gezegd het nut niet van trouwen op latere leeftijd.

Je bent dan als vrouw heel wat gewend zonder man niet als een jong meisje die niet veel weet. Het zal enkel voor frustraties zorgen die huwelijk
    Ja denk je? Ik kan niet zonder een man, al red ik me aardig zonder. Het is gewoon de liefde en de warmte van de ander dat het leven nog leuker maakt.

MVC Lid

Reacties
    414
    10-08-2013

Verwachtingen en niet eerlijk zijn erover. Je hebt gelijk.
    Ja denk je? Ik kan niet zonder een man, al red ik me aardig zonder. Het is gewoon de liefde en de warmte van de ander dat het leven nog leuker maakt.
    Ik deel absoluut niet dezelfde mening.

Stap nu over!