1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    1.654
    17-10-2003

    Thumbs up De grootte roddel die mijn leven verpesten!



    Hanan:

    Ik keek in de spiegel naar mij blauwe oog.Ik vocht met me broer net tfoe ik haat hem! Hij wordt echt snel boos en ook om niks.Wacht maar als mamma thuis komt dan krijgt hij echt problemen.Ik ging lang uit op me bed liggen en keek omhoog.Er klopte iemand op de deur.Binnen! zei ik.Het was tarik( mij broer).'Wat moet je?' vroeg ik boos.'Sorry!' zei hij.Donder op! zei ik boos tegen hem.Hij liep weg schijt aan hem.Ik ging achter p.c en ging online op msn.Zo een vriendin was online en ze begon gelijk een gesprek met me.We chatten gezellig toen ze zei dat ze een jongen's nummer had en ze gaf me die als ik me verveelde kon ik hem gaan bellen.Ze had via chat gehad.Ik melde me af en liep naar de balkon en belde die nummer liet een keer over gaan en hangde op.Niet een minuut later belde die gene terug.Haha ik ga hem gek maken

    Prive nummer: Jah met wie spreek ik?
    Hanan: Hallo met annisa
    Prive nummer: Annisa? Ik ken geen annisa.
    Hanan: Nou dan ken je er nu een!
    Prive nummer: Hahaahha maar vertel hoe kom je aan me nummer?
    Hanan: Via me vriendin ze had het via chat en ik d8 laat ik je bellen, hoe heet je?
    Prive nummer: Jaouad,waar woon je?
    Hanan: R.dam en jij
    Jaouad: Ik ook en hoe oud ben je?
    Hanan: 17 bijna 18 en jij
    Jouad: 21

    We bleven wel een half uur zo praten hij beloofde dat hij morgen terug zou bellen.Ik vondt hem nu al leuk via telefoon.Ik ging snel online op msn in de hoop dat ze online was maar ze was er niet.Ik stuurde haar een email en vertelde haar alles der in!

    Jaouad:

    Ik was net klaar met douchen toen me telefoon over ging.Ik wou net opnemen toen er al was opgehangen.Ik zag een nummer die ik niet kende en direct belde ik terug.Ik had een leuk gesprek met annisa en ik beloofde haar morgen terug te bellen.Ze had echt een lief stem en ik belde gelijk me vriendin.Ze was zeker boos omdat ik een maand niks van me heb laten horen.Maar ik voel ook niks voor haar.Ze is een wedden schap als ik het met haar vol houdt een jaar.Dan krijg ik 4000euro van me mattie's.

    Samira: Ja hallo
    Jaouad: Hoi schat met mij
    Samira: Wie is mij?
    Jaouad: Je vriendje
    Samira: Wat bel je nog? Ik hoef je niet meer!
    Jaouad: Kunnen we afspreken ik snap dat je boos bent maar ik heb een reden!
    Samira: Oke, over een uur bij de mac!

    Ze had opgehangen ik dacht bij me eigen **** you hoor ik voel toch niks voor je en zij miskiena is helemaal gek op me

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    668
    21-10-2003

    mooi begin ga snel verder oke
    MEY ALLAH BLESS YOU ALL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    367
    13-02-2004

    ah mooi begin meid ga snel verder

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    367
    13-02-2004


    wajooooooooooooooooo nog stedds nix

    ga aub snel verder
    en trouwens mooi verhaal meid

    boussa maryam:blauwkus:

    ps ik ben je 2e fan :boogie:

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    1.654
    17-10-2003



    Jaouad:

    Ik stond al bij de mac en wachtten op haar.Jaouad! hoorde ik.Met een ruk draaide ik me om daar was samira.'Sorry', dat ik laat ben maar ik ben er zei ze zacht.Oke, laten we naar binnen lopen zei ik.We namen een tafel en ze begon gelijk te vragen.'Waarom heb je een maand niks van je laten horen?' vroeg ze.Nou kijk, ik had problemen en ik wou je er niet mee lastig vallen en me hoofd was er gewoon niet bij loog ik.'Maar lieverd je weet toch dat je altijd bij mij terecht kan komen?!' zei ze.Jah ik weet sorry,volgende keer zal ik je gelijk bellen oke? 'Ben je nog boos?' vroeg ik.(Niet dat het was me kon schelen).Beetje, maar wat voor problemen dan? vroeg ze.Ah joh is opgelost ik wil het vergeten oke? Jah ik snap het! zei ze.We kletsen nog wat en toen nam ieder zijn eigen weg.Oef het is febuari hoe ga ik het een jaar vol houden met haar!

    Samira:

    Hij stond daar bij de mac.Oef hij is nog steeds even mooi gebleven.Wat hou ik van hem! Heel januari had hij geen eens een teken van leven gegeven.Maar toch bleef ik in hem geloven en nu is het eindelijk zo ver.Eigenlijk was ik niet boos om hem maar ongerust en nu blij dat hij weer wat van zich laat horen.We zaten nu tegenover en we begonden te praten.Hij had problemen.Waarom vertelt hij me ze niet? Ben toch zijn vriendin en insha'allah zijn vrouw.Thuis aangekomen was me gedachten alleen bij jaouad.Jahwel hoor je hebt het te pakken van die gozer samira.Toen hij me verkering vroeg zei ik 'Ja', terwijl ik niks voor hem voelde.Hij was mooi oke, maar later kwamen die gevoelns voor hem!

    Hanan:

    Hanan wakker worden! schreeuwde me moeder.Het was zondag vandaag waarom maakt ze me vroeg wakker? Ja wat is er? vroeg ik.Jallah genoeg geslapen teveel slaap is niet goed voor je zei me moeder.Ik keek naar de klok het was 12.26 .Zo damn helft van de dag gewoon weg! Ik deed gelijk me telefoon aan in de hoop dat die ene jaouad zou gaan bellen! Precies om 13.00uur belde hij toevallig gelijk nam ik op.

    Hanan: Heey jaouad
    Jaouad: Hoi annisa, ik dacht laat ik je ff bellen alles goed met je?
    Hanan: Jah prima joh en met jou?
    Jaouad: Jah lekker, wat ga je vandaag doen?
    Hanan: Niks! En jij?
    Jaouad: Ook niks zullen we afspreken ik wil je zien!
    Hanan: Ohh
    Jaouad: Is dat het enige wat je kunt zeggen?
    Hanan: Hahaha nee maar ik bedoel gelijk afspreken ik weet niet hoor.
    Jaouad: Ik doe je niks hoor je mag een vriendin mee nemen ik beloof dat ik alleen zou komen!
    Hanan: Oke, ik geloof je waar zullen we afspreken en hoe laat?
    Jaouad: Bij la plaza om 15.00uur oke?
    Hanan: Saffie is goed beslemma'
    Jaouad: Beslemma a zine

    Gauw belde ik me beste vriendin amel op om samen met haar te gaan.Ik vertelde haar alles en ze ging akkoord ermee.

    15.00uur:

    We stonden daar amel en ik.Wachtten op die jaouad.Toen er een hele mooie jongen naar ons toe kwam lopen.Damn wat is hij mooi! Wejoow nog nooit zo mooie jongen gezien! Wie van jullie is annisa zei hij zo zacht.Me vriendin keek raar naar mij.We kennen geen annisa zei ze.Shit ik had haar niet verteld dat ik annisa heetten.Haha, ze maakt grap ik ben annisa zei ik tegen hem.En gaf amel een doode blik.Hij gaf ons een hand en vroeg wat we zouden gaan doen.Wat dacht je van rond lopen in de stad zei amel.Oke zei hij kort af.Wejoow wat is hij leuk.We gingen op een bank zitten.We hadden een leuke gesprek en ik besloot om te zeggen dat ik had gelogen om mij naam.Jaouad eigenlijk heet ik hanan niet annisa.Amel lag dood van het lachen hoe ik het zei.Wat heb je nog meer gelogen? vroeg hij.Op de een of andere manier kwam dat wel hard aan hoe hij dat zei.Niks zei ik gekwest.Sorry hoor maar ik hoef niet met een meisje die alleen leugens vertelt.Zomaar liep hij weg .Amel iriteerde me met haar gelach.Hahahahahahahhaahahah wejoow a hanan **** hem joh zei ze om me op te vrolijken.Ik zat er mee terwijl ik hem niet kende, ik voelde wat voor hem.Was dit liefde op het eerste gezicht?

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    367
    13-02-2004

    ga ssssssssssssssssssssssssssssssnelverder........... ......................................

    boussa maryam

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    1.654
    17-10-2003

    Zo weinig fans

  8. #8
    Ayat el Kursie

    Reacties
    4.156
    23-02-2003

    MVC Premium MVC Premium
    hahah Goed verhaal hoor !!!!

    Ga gauw verder
    A'uzu billahi minashaitanir rajim
    Bismillahir Rahmanir Rahim Allahoe Laa ielaaha iellaa hoewa, Al hayyoe Al qayyoem. Laa ta'khodoho sienatoen walaa nawm. Lahoe maafie ssamaaawaatie wa maa fiel ard. Men dhe elladhie yashfa3oe 3iendahoe iella bie'iednieh. Ya3lamoe maa bayna aydiehiem wamaa khalfahoem. Walaa yoe7ietoena bieshay'ien mien 3ielmiehie iella biemaa shaa'. Wassie3a korsieyyoehoe assamaawaatie wal ard, walaa ya'oedoehoe 7ifdoehoema, wa hoewa al 3aliyyoe al 3adhiem

    'Alhamdulilah.'

  9. #9
    Unwritten, !®

    Reacties
    981
    30-01-2003

    Heeeeey..Wat Een Leuk Verhaal!!!!
    Ga Gauw Verder!!!!!!!!!!!!!!!:kusgrijs:
    Laj 3tik zqaaq fi 3ejnin.Tjikkielala®

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    47
    16-01-2004

    HEEEEY LIEVERD TOP VERHAAL JE MOET VERDER GAAN..!! NUU ECHT MOOI VERHAAL ZINA.. GAA NUUU VERDER!! ANDERS KOM IK JE PERSOONLIJK GEK MAKEN..:d XXX YOUR BEST FRIEND 4-LIVE..[/

    [GLOW=black]La Ila Ha Ila Allah zijn de woorden die de ongelovigen doen huiveren deze mooie woorden die ons moslims helpen onze zielen te zuiveren..
    Alhoceimachaima en OujDa_LaDy I Love You
    [/GLOW]

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    1.654
    17-10-2003



    Jaouad:

    Tfoe ik haat echt zulke meisje's die liegen! Maar ze heeft wel iets speciaal ze is mooi en ze is wel aardig.Ik snap eigenlijk niet waarom ik zo deed tegen haar.Me telefoon ging over het was abdel zag ik.

    Abdel: A sahbie moet ik alvast voor die 4000euro sparen of is dat niet nodig.
    Jaouad: Haha, is wel nodig wat is toch een makkie voor me ze smelt gewoon helemaal als ze me ziet.
    Abdel: Mooi zo mooi zo, ik heb een klus voor je.
    Jaouad: Vertel
    Abdel: Ik heb een aafspraak voor je gemaakt bij centraal om 19.00uur je gaat telefoon dealen!
    Jaouad: Ewa welk telefoon wilt hij dan?
    Abdel: Die nieuwe siemens.
    Jauad: Saffie is goed, hoe ga ik hem herkennen ?
    Abdel:Hij weet wel hoe je der uit ziet dat dat komt wel goed.
    Jaouad: Oke is goed laters
    Abdel: Later vriend!

    Oef, waar had ik die telefoon ook al weer gelegd? Ik zocht overal maar ik kon hem nergens vinden .Ik liep de kamer van me zusje binnen mischien dat ze hem heeft gezien.Eey heb je die siemens gezien? vroeg ik.Uhh jah ik heb hem .WAAAAT?? Die telefoon is geen eens van mij geef terug! zei ik boos.Jah rustig hoor ff me sim kaart uit doen zei ze.Jah snel! Ze gaf me die telefoon en ik deed het in me zak.

    19.00uur:

    Ik stond bij centraal station toen er een man kwam.Jij bent toch vriend van abdel zei hij.Jah zei ik.Ik pakte die telefoon.Eerst geld zei ik tegen hem.Hij gaf het aan me en ik telde het en gaf hem het telefoon.Gauw belde ik abdel op en vertelde dat het was gelukt.

    Hanan:

    Amel moet ik jaouad bellen? Nee hanan zo denkt hij dat je nog achter hem zit ofzo zei ze.Jah maar gewoon om sorry te zeggen zei ik.Je doet maar, maar ik ga naar huis ik haal je morgen wel op voor school zei ze, en ze liep weg.Ik pakte me mobiel en belde jaouad op.Hij nam niet op.Jammer! mischien vondt hij me gewoon lelijk en maakte er gebruik van omdat ik loog! Pff.
    ILHAME EN NAOUAL ZIJN JULLIE LEKKER AAN HET LEZEN!

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    1.654
    17-10-2003

    Origineel gepost door mocro_zina159
    HEEEEY LIEVERD TOP VERHAAL JE MOET VERDER GAAN..!! NUU ECHT MOOI VERHAAL ZINA.. GAA NUUU VERDER!! ANDERS KOM IK JE PERSOONLIJK GEK MAKEN..:d XXX YOUR BEST FRIEND 4-LIVE..[/

    :blauwkus:

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    47
    16-01-2004

    HEEY LEKKERDING WE ZIJN HEERLIJK AAN HET LEZEN HOOR.. GA VERDER JOH OF MOET IK JE VERDER GEK MAKEN OP MSN..


    KOUSIES VAN ONS

    [GLOW=black]La Ila Ha Ila Allah zijn de woorden die de ongelovigen doen huiveren deze mooie woorden die ons moslims helpen onze zielen te zuiveren..
    Alhoceimachaima en OujDa_LaDy I Love You
    [/GLOW]

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    1.654
    17-10-2003

    Origineel gepost door mocro_zina159
    HEEY LEKKERDING WE ZIJN HEERLIJK AAN HET LEZEN HOOR.. GA VERDER JOH OF MOET IK JE VERDER GEK MAKEN OP MSN..


    KOUSIES VAN ONS
    Jij moet een vervolg zetten op jou verhaal!

  15. #15
    Ayat el Kursie

    Reacties
    4.156
    23-02-2003

    MVC Premium MVC Premium
    wow thxxxxx
    A'uzu billahi minashaitanir rajim
    Bismillahir Rahmanir Rahim Allahoe Laa ielaaha iellaa hoewa, Al hayyoe Al qayyoem. Laa ta'khodoho sienatoen walaa nawm. Lahoe maafie ssamaaawaatie wa maa fiel ard. Men dhe elladhie yashfa3oe 3iendahoe iella bie'iednieh. Ya3lamoe maa bayna aydiehiem wamaa khalfahoem. Walaa yoe7ietoena bieshay'ien mien 3ielmiehie iella biemaa shaa'. Wassie3a korsieyyoehoe assamaawaatie wal ard, walaa ya'oedoehoe 7ifdoehoema, wa hoewa al 3aliyyoe al 3adhiem

    'Alhamdulilah.'