Poll resultaten: Wie ben jij?

Stemmers
583. Je mag niet stemmen op deze poll
  • Ik ben een stille lezer.

    439 75,30%
  • Ik lees en reageer!

    144 24,70%
  1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    3.392
    31-12-2004

    yes een nieuw verhaal met inhoud. ik kijk er echt naar uit, want de laatste tijd hier bij verhalenrubriek trekken op niks.
    ...................................
    100% Saidia
    Maroua,Oumaima,Nargis,Wael,Fagr-diene,Sawsen,Zinne-diene, Maisam en onze nieuwe aanwinst Nooh en Selina zijn mijn kapoentjes

  2. #17
    ♥ Marrakech

    Reacties
    270
    06-02-2011

    love it

    Kan niet wachten weer op je verhaal.

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    379
    22-03-2009

    Super!
    Je filmpje is meer dan geslaagd. Je laat ons al een klein beetje weten dat het meer psychologisch wordt, maar tegelijkertijd weten we eigenlijk helemaal niets. Psychologisch bedoeld?
    Ik weet nu al dat jou verhaal heeeeeeeeeeeel goed zal zijn en ook al is het moeilijk om het vorige te overtreffen, de vorige keren ben je er al in geslaagd. Dus ik verwacht een super verhaal, wat ook wel zo zal zijn
    12 september is gelukkig een gemakkelijke datum om te onthouden, want dan moet ik (helaas) opnieuw naar school.
    Het kan dus (jammer genoeg) zijn dat ik het begin mis, maar ik volg het verhaal zeker!

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    11.599
    25-05-2008

    Wauw

    Dit beloofd weer een top verhaal te worden!!!!

    Kan niet wachten tot september!!!!!!!

    En ik zal zeker weer van de partij zijn!!!!

    Up voor ons vlindertje!!!!

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    93
    04-07-2011

    Yess!

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    197
    24-02-2011

    Dat wordt dus wachten tot september.
    Ik ben echt heel nieuwsgierig naar dit verhaal!!!

    UPUPUP!

    Promised that you'd never leave,
    Where are you now?;

    Schuld zonder daad ' WG


  7. #22
    Atlasleeuwin

    Reacties
    32.477
    28-08-2009

    MVC Premium MVC Premium
    You're back!! En dat laat je ons goed weten, ook. Ik kijk heel erg uit naar 12 september, ik weet zeker dat dit weer zo'n prachtig verhaal word. De trailer ziet er heel proffesioneel uit, zoals Simaatje al had aangegeven ging het soms ietwat te snel, maar het was over het algemeen goed te volgen. Ik verwacht veel van je! UP.

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    432
    02-09-2008

    Wauwwwwwww dit beloofd weer een prachtig verhaal te worden
    De trailer zag er geweldig uit!! UP voor jou

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    110
    04-12-2010

    joepie
    ik wachtte al heel lang en was echt benieuwd
    echt me complimenten, op ******.nl vroeg iemand jou verhalen toen heb ik jou word-bestand gestuurd vind je toch niet erg?

    maar tot 12 september inchaAllah
    Proud my hijab:

    24-07-2010♥

  10. #25
    ♥ Liefdevol.

    Reacties
    448
    16-12-2010

    YEEAAAAAAAHHH, EINDELIJK..
    Kan weer niet wachten tot 12 september..zou je me dan ook kunnen p'men.

  11. #26
    His. '♥

    Reacties
    2.713
    12-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Yesssss! Je gaat toch weer een verhaal schrijven. Dit verhaal beloofd veel goeds. Eens kijken of ik Hamza Lakrimi kan vervangen door een nieuw personage.

    Dikke up, en tot 12 September.


  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    1.301
    06-08-2007

    Wauwwww, echt zo mooi. Ik kan niet wachten!!!!
    people don't change because they see the light,they change because they feel the heat.

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    634
    30-06-2011

    ben tot nu toe een stille lezer van je verhalen geweest maar wou je toch even laten weten dat ik uitkijk naar je nieuw verhaal en dat je de beste schrijfster op m.nl bent.
    xxx

  14. #29
    ♥ Al Walideen ♥

    Reacties
    26.692
    08-11-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Can't waitt

    Marmita 15♥ Poppetjee inouu

    If uu wanna be strong ; Learn to fight alone♥

    ❦Yemma♥ Shem tament an our inou❦


  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    4.877
    28-09-2009

    Citaat Geplaatst door xoxIntisarxox Bekijk reactie
    Awh Dankjewel voor de PM. Ik apprecieer het zeker. Jouw voorproefje is echt weerzinwekkend. Ik kan niet wachten tot het verhaal zelf.
    xx
    Graag gedaan hoor lieve meid. Haha, ik hoop wel dat die weerzinwekkend positief bedoeld is.

    Citaat Geplaatst door Dina14 Bekijk reactie
    Jeeeeeej! Je bent terug. Ik kan niet wachten tot 12 september InshaAllah.
    Citaat Geplaatst door hayam Bekijk reactie
    yes een nieuw verhaal met inhoud. ik kijk er echt naar uit, want de laatste tijd hier bij verhalenrubriek trekken op niks.
    ...................................
    Citaat Geplaatst door n.oentje Bekijk reactie
    love it

    Kan niet wachten weer op je verhaal.
    Citaat Geplaatst door khadija_87 Bekijk reactie
    Wauw

    Dit beloofd weer een top verhaal te worden!!!!

    Kan niet wachten tot september!!!!!!!

    En ik zal zeker weer van de partij zijn!!!!

    Up voor ons vlindertje!!!!
    Citaat Geplaatst door Smienaatje_ Bekijk reactie
    Yess!
    Citaat Geplaatst door ADAMWESTx Bekijk reactie
    Dat wordt dus wachten tot september.
    Ik ben echt heel nieuwsgierig naar dit verhaal!!!
    UPUPUP!
    Citaat Geplaatst door samar_tetouania Bekijk reactie
    Wauwwwwwww dit beloofd weer een prachtig verhaal te worden
    De trailer zag er geweldig uit!! UP voor jou
    Citaat Geplaatst door marokko_lady Bekijk reactie
    Wauwwww, echt zo mooi. Ik kan niet wachten!!!!
    Citaat Geplaatst door iesiej Bekijk reactie
    Can't waitt
    Ik ben zoooo blij dat de trailer enthousiast onthaald wordt! Ik heb een zeer vergaande vorm van faalangst namelijk.
    Ik sta in elk geval al te popelen om van start te gaan. Met zulke geweldige lezers kan dat gewoonweg niet anders!
    Tot september lieve meiden!

    Citaat Geplaatst door Marliezz_x3 Bekijk reactie
    Super!
    Je filmpje is meer dan geslaagd. Je laat ons al een klein beetje weten dat het meer psychologisch wordt, maar tegelijkertijd weten we eigenlijk helemaal niets. Psychologisch bedoeld?
    Ik weet nu al dat jou verhaal heeeeeeeeeeeel goed zal zijn en ook al is het moeilijk om het vorige te overtreffen, de vorige keren ben je er al in geslaagd. Dus ik verwacht een super verhaal, wat ook wel zo zal zijn
    12 september is gelukkig een gemakkelijke datum om te onthouden, want dan moet ik (helaas) opnieuw naar school.
    Het kan dus (jammer genoeg) zijn dat ik het begin mis, maar ik volg het verhaal zeker!
    Ja, er zal heel wat psychologie aan te pas komen maar het zal ongeveer dezelfde diepgang als Hard tegen hart bevatten. Daarmee bedoel ik dat ik ongeveer even gedetailleerd op de emoties zal ingaan, alleen is het nu dus wat meer uitgesproken omdat het zich in de psychologische branche zal afspelen. Voor een stuk althans, de focus zal af en toe ook verlegd worden zodat het niet al te eentonig wordt voor de lezer.

    Ik hoop het dat ik mijn vorige verhalen kan overtreffen. Ik probeer mezelf toch altijd te verbeteren, alhoewel de uitdaging erg groot is.

    In elk geval, tot september lieve meid!

    Citaat Geplaatst door onbekendje55 Bekijk reactie
    You're back!! En dat laat je ons goed weten, ook. Ik kijk heel erg uit naar 12 september, ik weet zeker dat dit weer zo'n prachtig verhaal word. De trailer ziet er heel proffesioneel uit, zoals Simaatje al had aangegeven ging het soms ietwat te snel, maar het was over het algemeen goed te volgen. Ik verwacht veel van je! UP.
    Dankjewel lieve schat. Ik hoop dat ik jullie verwachtingen kan inlossen. Zoals ik al schreef: de uitdaging is groot!

    Zelfde opmerking als bij Simaatje: als je even zegt welke stukjes te snel gingen dan kijk ik er even naar, hihi.

    voor jou!

    Citaat Geplaatst door miss_maroc040 Bekijk reactie
    joepie
    ik wachtte al heel lang en was echt benieuwd
    echt me complimenten, op ******.nl vroeg iemand jou verhalen toen heb ik jou word-bestand gestuurd vind je toch niet erg?

    maar tot 12 september inchaAllah
    Zolang je het originele bestand doorstuurt heb ik er geen enkele moeite mee. Enige wat ik niet leuk vind is dat het verhaal zonder bronvermelding verder gestuurd wordt omdat het zo al vaak is voorgevallen dat daardoor anderen mijn verhaal ergens gingen posten onder hun eigen naam. Daarom dus telkens opnieuw die melding bij mijn verhalen. Maar alleszins bedankt om reclame te maken!

    Citaat Geplaatst door Chaleyla. Bekijk reactie
    YEEAAAAAAAHHH, EINDELIJK..
    Kan weer niet wachten tot 12 september..zou je me dan ook kunnen p'men.
    Komt in orde lieverd!

    Citaat Geplaatst door zeejunk Bekijk reactie
    Yesssss! Je gaat toch weer een verhaal schrijven. Dit verhaal beloofd veel goeds. Eens kijken of ik Hamza Lakrimi kan vervangen door een nieuw personage.

    Dikke up, en tot 12 September.
    De vraag is of ik Lakrimi wel wil vervangen? Tenslotte heeft hij ook in mijn hart een speciaal plekje. Misschien voorzie ik in het nieuwe verhaal alleen maar bad boys. En dan bedoel ik echte klootzakken. Geen klootzakken met een peperkoeken hartje zoals Hamza.

    Citaat Geplaatst door elmaghribia Bekijk reactie
    ben tot nu toe een stille lezer van je verhalen geweest maar wou je toch even laten weten dat ik uitkijk naar je nieuw verhaal en dat je de beste schrijfster op m.nl bent.
    xxx
    Ik vind het heel erg leuk dat je van je laat horen lieve meid. Bedankt voor het prachtige compliment!
    Voorgoed gestopt met fictie schrijven omwille van Islamitische redenen. Mag ik vragen om mijn verhalen niet langer te verspreiden of te zoeken. Barakallahoe fiekoem.