1. #1021
    ik denk aan je

    Reacties
    2.918
    10-03-2009

    lieve meid
    het doet me zo goed om te lezen dat het goed met je gaat.
    ik heb het druk gehad de laatste tijd.
    dikke kus en tot gauw
    Het meervoud van lef is leven.

  2. #1022
    AITSAID

    Reacties
    4.247
    10-06-2007

    Citaat Geplaatst door cheba24 Bekijk reactie
    ohw hahaha omdat vele zeggen NOTI ik word gek wat bedoelen ze met NOTI

    Nee hbiba geen deel 2. Dit was het en heb het elhmdl ook afgesloten. Deel 2 komt als ik getrouwd ben met DE MAN hahaha



    Aah jammer welouu deel 2
    Met de Man nou ik hoop het INSCHALLAH ben benieuwd

  3. #1023
    MVC Lid

    Reacties
    327
    03-09-2009

    Citaat Geplaatst door gekke_mama Bekijk reactie
    lieve meid
    het doet me zo goed om te lezen dat het goed met je gaat.
    ik heb het druk gehad de laatste tijd.
    dikke kus en tot gauw
    Hey gekke mama,

    Ah zo. M3lich. Ik heb het ook erg druk de laatste tijd. En het blijft zo tot eind juni inchallah. Ben me aan het voorbereiden op mijn afsluiting van mijn studie inchallah. Dus super druk allemaal. Maar heb wel 100% mijn aandacht erbij.

    Inchallah tot gauw
    2 gebruikers

  4. #1024
    ik denk aan je

    Reacties
    2.918
    10-03-2009

    ja, waarom ben je nooit meer online?
    heb je geen zin meer?
    mehlisch, elgair inchallah.
    en ik wilde je zo graag uitnodigen om een keer samen te gaan eten bij dia monde. dus bij deze ben uitgenodigd.
    Het meervoud van lef is leven.

  5. #1025
    zwinnnnnnnnn

    Reacties
    610
    25-07-2009

    hii Lieverd,

    ik heb je verhaal in 1x uitgelezen, heb om je verhaal moeten huilen. je verdiend het niet om zo behandeld teworden, die jongen is jou niet waard.

    ik hoop echt dat je de juiste man tegen komt, en op een dag ga je hem vergeten ( je eerste liefde vergeet je nooit, maar bedoel , dat je geen liefde meer voelt voor hem) dat gaat je lukken zodra je open staat voor een andere man. je verdiend een echt prins.

    dank je voor je mooie en trieste verhaal, andere meiden kunnen er van leren!

    hoop voor je dat je je school diploma goed afrond, en wens je heel veel liefde en geluk in je leven.

    hadouchi
    love my arabic house music

  6. #1026
    MVC Lid

    Reacties
    1.112
    15-09-2007

    mooi verhaal.

    heb je nog wel contact met hem

  7. #1027
    MVC Lid

    Reacties
    50
    15-04-2015

    Lieve schrijfster heb genoten op de manier hoe jij je gevoelens op papier heb geuit, en ik hoop ondanks dat het inmiddels zes jaar is geleden dat je nu gelukkig bent.
    Een hele wispelturige Zakaria die jou kwelde maar toch van je hield. Was echt een aanrader om je verhaal te lezen, ik vind jou een toppertje.

  8. #1028
    ٧٨٧٨

    Reacties
    5
    09-02-2014

    Omgggggg, heb gewoon gejankt tijdens 't lezen. Wilde je zo vaak een PM sturen maar durf 't niet .

  9. #1029
    MVC Lid

    Reacties
    5
    16-08-2013

    Heey meid?! Wat een verhaal.. Zojuist gelezen en vind je toch een sterke meid! Ben benieuwd hoe het nu met je gaat..
    Verhalengek

  10. #1030
    MVC Lid

    Reacties
    40
    23-12-2012

    Heb je verhaal gelezen vind je verhaal echt top al is het zo lang geleden,,
    Hoe gaat er verder met jou en komt er nog een deel 2 ben benieuwd
    Acount Verwijdert verwijdert

  11. #1031
    MVC Lid

    Reacties
    77
    28-07-2011

    Selaam aleikoum..
    Ik heb je hele verhaal gelezen, wat was het spannend dat ik zelfs de tijd vergat en niet optijd op mn afspraak verscheen.

    Wat ik je wil zeggen bij heeft vanuit jou veel kansen gehad, nu zou ik echt verder gaan met jou leven..
    Geef iemand anders een kans, bijvoorbeeld jassin? Zoals je hem beschrijft als een lieve jongeman..
    Maar zaki zou ik echt vergeten want een huwelijk met hem gaat je niet gelukkig maken.. geloof mij..
    Wees sterk schat!! Spreek niet meer met hem af, reageer niet op zijn telefoontjes of smsjes, neem een ander nummer dat maakt het afsluiten veel makkelijker en beter voor jezelf!!!

  12. #1032
    MVC Lid

    Reacties
    77
    28-07-2011

    Citaat Geplaatst door eminenalina Bekijk reactie
    Lieve schrijfster heb genoten op de manier hoe jij je gevoelens op papier heb geuit, en ik hoop ondanks dat het inmiddels zes jaar is geleden dat je nu gelukkig bent.
    Een hele wispelturige Zakaria die jou kwelde maar toch van je hield. Was echt een aanrader om je verhaal te lezen, ik vind jou een toppertje.
    Ah ja is indd lang geleden dacht net een nieuwe verhaal