1. #91
    Verbannen

    Reacties
    734
    26-05-2014


  2. #92
    Verbannen

    Reacties
    6.945
    25-04-2009


  3. #93
    MVC Lid

    Reacties
    293
    02-11-2014

    Dus de profeet sallatoe salam, beging ook shirk?

  4. #94
    ItaQillaah!

    Reacties
    320
    16-02-2015

    En vreest Allaah!

    Shaych Saalih al-Fawzaan zei:
    "As-Salafiyyah (de Selefies) is de Geredde Groep, en zij zijn Ahloes-Soennah wal-Djamaa`ah.
    Het is geen groepering van de verscheidene groeperingen, degenen die vandaag de dag, partijen (of groeperingen) worden genoemd.
    Beter gezegd, zijn zij de Djamaa`ah, de Djamaa`ah op de Soennah en op de Dien (religie).

    Zij zijn Ahloes-Soennah wal-Djamaa`ah."


  5. #95
    MVC Lid

    Reacties
    293
    02-11-2014

    Citaat Geplaatst door AsSelefieyyah Bekijk reactie
    En vreest Allaah!
    asalamu alaikoum wa rahmatullahi wa barakato, heb ik wat verkeerds gezegd zuster?

  6. #96
    ItaQillaah!

    Reacties
    320
    16-02-2015

    Citaat Geplaatst door Umm_mujahid Bekijk reactie
    asalamu alaikoum wa rahmatullahi wa barakato, heb ik wat verkeerds gezegd zuster?
    Wa'laykoemoe salaam wa rahmatoellaahi wa barakaatoeh,

    Ik begrijp niet hoe jij tot die vraag bent gekomen, ik kon alleen maar denken aan Taqwa. Vandaar mijn reactie,

    Shaych Saalih al-Fawzaan zei:
    "As-Salafiyyah (de Selefies) is de Geredde Groep, en zij zijn Ahloes-Soennah wal-Djamaa`ah.
    Het is geen groepering van de verscheidene groeperingen, degenen die vandaag de dag, partijen (of groeperingen) worden genoemd.
    Beter gezegd, zijn zij de Djamaa`ah, de Djamaa`ah op de Soennah en op de Dien (religie).

    Zij zijn Ahloes-Soennah wal-Djamaa`ah."


  7. #97
    MVC Lid

    Reacties
    293
    02-11-2014

    Citaat Geplaatst door AsSelefieyyah Bekijk reactie
    Wa'laykoemoe salaam wa rahmatoellaahi wa barakaatoeh,

    Ik begrijp niet hoe jij tot die vraag bent gekomen, ik kon alleen maar denken aan Taqwa. Vandaar mijn reactie,
    wel natuurlijk. Walakine de topic starter zegt dat de vlag shirk is.. of terwijl niet juist. En dit is juist van de sornah (zegel)

  8. #98
    ItaQillaah!

    Reacties
    320
    16-02-2015

    Citaat Geplaatst door Umm_mujahid Bekijk reactie
    wel natuurlijk. Walakine de topic starter zegt dat de vlag shirk is.. of terwijl niet juist. En dit is juist van de sornah (zegel)
    Ik adviseer je om datgene wat de topicstarter heeft geplaatst in de topic te herlezen/herbekijken.

    Shaych Saalih al-Fawzaan zei:
    "As-Salafiyyah (de Selefies) is de Geredde Groep, en zij zijn Ahloes-Soennah wal-Djamaa`ah.
    Het is geen groepering van de verscheidene groeperingen, degenen die vandaag de dag, partijen (of groeperingen) worden genoemd.
    Beter gezegd, zijn zij de Djamaa`ah, de Djamaa`ah op de Soennah en op de Dien (religie).

    Zij zijn Ahloes-Soennah wal-Djamaa`ah."


  9. #99
    MVC Lid

    Reacties
    4
    21-03-2015

    Geen woorden voor deze onwetenden sekte die de geleerden van sulta volgen en denken dat zij de enigste zijn die op het juiste pad zitten. Roddelen daar zijn jullie de beste in.

  10. #100
    Verbannen

    Reacties
    734
    26-05-2014

    een khalief die 24 uur ondergedoken zit zgn schild

  11. #101
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    ISIS zal vallen zonder enige vorm van twijfel. Ahadith hebben duidelijk gesproken over de Khawaarij. Iedere Khariji groepering die zal opstaan, zal worden neergehaald en dit blijft zo door gaan totdat al masih ad dajjal in hun midden verschijnt.

    La shek dat ISIS ten onder zal gaan met hun valse khalifaat. Kwestie van tijd en je zult deze khariji organisatie zien vallen. Hun leider snoop dogg al baghdadi blijkt al ernstig gewond te zijn en het blijkt dat hij wellicht ook niet meer in staat zal zijn om zijn khariji groepering te leiden als hun leider.

    Moge Allaah de Khawaarij vernietigen tezamen met de Rawafid.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  12. #102
    Verbannen

    Reacties
    734
    26-05-2014

    Citaat Geplaatst door AbduWaly Bekijk reactie
    Albani was zelf erg zwak en afvallig! Dus hoe serieus moet je het albanisme nemen?

    0,0
    gelukkig hebben we mensen zoals jij in onze gelederen de leeuwen van Marokko.nl

  13. #103
    ItaQillaah!

    Reacties
    320
    16-02-2015

    --- zie reactie 1 ---

    Shaych Saalih al-Fawzaan zei:
    "As-Salafiyyah (de Selefies) is de Geredde Groep, en zij zijn Ahloes-Soennah wal-Djamaa`ah.
    Het is geen groepering van de verscheidene groeperingen, degenen die vandaag de dag, partijen (of groeperingen) worden genoemd.
    Beter gezegd, zijn zij de Djamaa`ah, de Djamaa`ah op de Soennah en op de Dien (religie).

    Zij zijn Ahloes-Soennah wal-Djamaa`ah."


  14. #104
    ItaQillaah!

    Reacties
    320
    16-02-2015

    Citaat Geplaatst door AsSelefieyyah Bekijk reactie
    --- zie reactie 1 ---
    -

    Shaych Saalih al-Fawzaan zei:
    "As-Salafiyyah (de Selefies) is de Geredde Groep, en zij zijn Ahloes-Soennah wal-Djamaa`ah.
    Het is geen groepering van de verscheidene groeperingen, degenen die vandaag de dag, partijen (of groeperingen) worden genoemd.
    Beter gezegd, zijn zij de Djamaa`ah, de Djamaa`ah op de Soennah en op de Dien (religie).

    Zij zijn Ahloes-Soennah wal-Djamaa`ah."


  15. #105
    مَعاذ الله

    Reacties
    2.995
    26-04-2002

    Aantal ahadith over deze ring:

    https://sunnah.com/search/?q=%D8%A3%...82%D8%B4%D9%87

    Arabische tekstje over deze ring:



    https://www.alukah.net/spotlight/0/102001/

    Ik draag deze ring ook
    Qur3iyabi قرعيابي taa ti toe

    قل سبحان الله ومآ أنا من المشركيين ~ ومآ من المبتدعييييين