1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    2.317
    24-01-2018

    Citaat Geplaatst door Gigi7 Bekijk reactie
    Bedrijven willen niet vestigen in hoceima. Mensen in hoceima of Nador willen slapend rijk worden ze denken dat Marokkanen uit Europa rijk zijn geworden door niks te doen en dat willen ze ook hebben in Marokko ,dat de overheid ze geld strooit
    Jou bericht is provocatie.

    Kom met goede argumenten. Als je provocatief bezig wilt zijn wees dan een groot mens om ook meteen je contactgegevens erbij te vermelden.
    Solidair met Tarik Ibn Ali!

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    283
    05-05-2017

    Hahahaah industriepark. Broer mensen moeten stoppen met hasj te verbouwen. Mensen uit rif grootste hasj producenten. Daarnaast Tanger werk zat. Mijn neef uit Meknes werkt daar en Meknes is 10x hoceima. Mensen willen werk naast hun huis. Zelfs hollanda heeft paar zones waar veel werk is: Randstad en Eindhoven.

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    2.536
    22-06-2014

    Citaat Geplaatst door Gigi7 Bekijk reactie
    Bedrijven willen niet vestigen in hoceima. Mensen in hoceima of Nador willen slapend rijk worden ze denken dat Marokkanen uit Europa rijk zijn geworden door niks te doen en dat willen ze ook hebben in Marokko ,dat de overheid ze geld strooit
    Nador is anders. Daar schieten resorts en fabrieken uit de grond als wortels en een groot haven dat meer werk zal bieden. Plus gekoppeld met het feit dat shab nador 1 van de beste patriottische en godvrezende Marokkanen zijn die er bestaan op Aboutaleb na.

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    2.536
    22-06-2014

    Citaat Geplaatst door zahar Bekijk reactie
    Nador mensen zijn 100000000 x beter dan (Hoceima,Melila,) mensen,hardewerkende,vrome,behulpzame,minst rascistische Marokanen.

    Ik gun mensen van Nador het beste,toppers zijn het!
    Goed dat je je reacties had verwijderd, je emoties namen het eventjes over.

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    2.536
    22-06-2014

    Citaat Geplaatst door zahar Bekijk reactie
    ja liet me meeslepen,ik weet heus wel dat er ook goede mensen in Hoceima zijn,neem temsemane regio.
    Zijn overal daar goeie mensen. Alleen je hoort ze niet of ziet ze niet omdat ze de volgende dag moeten opstaan en werken voor hun brood. Ze hebben ook last gehad van de stenengooiers en de klootzakken die hun autoĊ› en winkels geplunderd hebben.

  6. #21
    Verbannen

    Reacties
    1.372
    16-06-2016

    Citaat Geplaatst door drenkeling1 Bekijk reactie
    Nador is anders. Daar schieten resorts en fabrieken uit de grond als wortels en een groot haven dat meer werk zal bieden. Plus gekoppeld met het feit dat shab nador 1 van de beste patriottische en godvrezende Marokkanen zijn die er bestaan op Aboutaleb na.
    Ik moet zeggen dat ik weinig weet over Nador maar zelf kom ik uit al hoceima en omgeving en helaas is de mentaliteit daar bagger. Ik snap wel waarom bedrijven zich daar niet willen vestigen en dan geven mensen de overheid de schuld terwijl ik denk dat een bedrijf zelf zijn locatie kiest.

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    2.317
    24-01-2018

    Citaat Geplaatst door zahar Bekijk reactie
    daarom vermelde ik ook dat de goede altijd onder de slechte lijden.
    Tuurlijk zijn niet alle mensen uit Hoceima slecht,ik heb ook aangetrouwde familie van daar.Temsemane,top mensen,de rest troep, zelaten zich teveel leiden door haat,nationalisme.
    je scheert een hele groep over dezelfde kam.

    je bent een racist.
    Solidair met Tarik Ibn Ali!

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    16.612
    03-05-2015

    Hebben ze zelf gedaan .geen hulp daar
    Verzamel herringeringen en geen geld .

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    2.536
    22-06-2014

    Citaat Geplaatst door Gigi7 Bekijk reactie
    Ik moet zeggen dat ik weinig weet over Nador maar zelf kom ik uit al hoceima en omgeving en helaas is de mentaliteit daar bagger. Ik snap wel waarom bedrijven zich daar niet willen vestigen en dan geven mensen de overheid de schuld terwijl ik denk dat een bedrijf zelf zijn locatie kiest.
    Wat praat je dan over Nador als je zelf toegeeft dat je er niks van af weet?

  10. #25
    Verbannen

    Reacties
    1.372
    16-06-2016

    Citaat Geplaatst door Monddoodbario Bekijk reactie
    Jou bericht is provocatie.

    Kom met goede argumenten. Als je provocatief bezig wilt zijn wees dan een groot mens om ook meteen je contactgegevens erbij te vermelden.
    Is mijn mening. Wil je mijn opzoeken en bang maken

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    2.317
    24-01-2018

    Citaat Geplaatst door zahar Bekijk reactie
    ja liet me meeslepen,ik weet heus wel dat er ook goede mensen in Hoceima zijn,neem temsemane regio.
    Ja masker viel even af. Je had door dat je heel achterlijk reageerde.
    Solidair met Tarik Ibn Ali!

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    16.612
    03-05-2015

    Citaat Geplaatst door Gigi7 Bekijk reactie
    Bedrijven willen niet vestigen in hoceima. Mensen in hoceima of Nador willen slapend rijk worden ze denken dat Marokkanen uit Europa rijk zijn geworden door niks te doen en dat willen ze ook hebben in Marokko ,dat de overheid ze geld strooit
    niemand wil in Alhoceima zijn .niemand wil tussen de misgunners zijn
    Verzamel herringeringen en geen geld .

  13. #28
    Verbannen

    Reacties
    4.530
    21-04-2007

    temsammen hoort niet bij al hociema

  14. #29
    Verbannen

    Reacties
    4.530
    21-04-2007

    Citaat Geplaatst door Gigi7 Bekijk reactie
    Bedrijven willen niet vestigen in hoceima. Mensen in hoceima of Nador willen slapend rijk worden ze denken dat Marokkanen uit Europa rijk zijn geworden door niks te doen en dat willen ze ook hebben in Marokko ,dat de overheid ze geld strooit
    jij bent wel veranderd in je menig

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    16.612
    03-05-2015

    Citaat Geplaatst door HaKeem Bekijk reactie
    temsammen hoort niet bij al hociema
    bij nador
    Verzamel herringeringen en geen geld .