1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    31
    03-04-2017

    Nieuwe hoofddoek mode!!!!!!!!!!

    Hoofddoek en strake leren broek
    Wie vind dat dat kan???

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    24
    27-08-2017

    je haat vrouwen dus dan ben je homo.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    31
    03-04-2017

    Dit heeft niks met haat temaken
    Het is niet toegestaan in onze geloof.
    Doe die hoofddoek af en doe je ding zou ik zeggen dit is een schande strakke broeken met hoofddoek dat kan toch niet

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    245
    16-04-2006

    @whats dus jij wil dat meisjes hun hoofddoek afdoen? Want zonder hoofddoek gelden de regels niet? Dan mag je wel strakke kleren aan? Wat een logica.. kom je ver mee..

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Citaat Geplaatst door Hajiba81 Bekijk reactie
    @whats dus jij wil dat meisjes hun hoofddoek afdoen? Want zonder hoofddoek gelden de regels niet? Dan mag je wel strakke kleren aan? Wat een logica.. kom je ver mee..
    Als het maar gen hijab genoemd wordt

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    31
    03-04-2017

    Ze moeten zeker die hoofddoek uit doen en een hjiaab dragen.
    Wat is dat voor iets boven gesloten en beneden open kan toch niet doe normaal

  7. #7
    ♥♥Islam♥♥

    Reacties
    260
    09-04-2012

    We praten nu al meer 10 jaar over dit onderwerp. Mensen zijn sowieso nooit tevreden. Ofwel kleding of make up, schoenen, of ze gaan te vaak weg met vriendinnen etc... en toch openen er geen topics over heren en hun kledingvoorschriften of hun gedrag tov vrouwen. Uitgaansleven. SubhanAllah. Open u eigen ogen eerst. Moge Allah ons allen leiden
    ♥D♥J♥O♥E♥W♥A♥I♥R♥I♥Y♥Y♥A

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    31
    03-04-2017

    ameen!!!!!! denk eerder dat jij je ogen noet open de vrouw is fitna ze moet zich juist kleden dit is niet wat ik zeg maar wat allah zegt. ik vind het jammer dat de vrouwen er bijna naakt bij lopen en met hoofddoek ook nog. en dat moeten de moeders van onze kinderen voorstellen .

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    31
    03-04-2017

    Twee soorten mensen onder de bewoners van de Hel

    “Twee soorten mensen zijn er onder de bewoners van de Hel. (De eerste soort zijn)*degenen die zwepen bezitten zoals de staart van een os en er de mensen mee slaan. (De tweede soort) zijn de vrouwen die naakt zijn ondanks dat ze gekleed zijn, die verleid zijn (naar de verkeerde weg) en die anderen verleiden met hun haar hoog als een bult. Deze vrouwen zullen het Paradijs niet binnengaan en zij zullen de geur van het Paradijs niet ruiken, hoewel deze geur geroken kan worden van zo’n en zo’n afstand (van grote afstand).”

    Deze hadith is overgeleverd van de Profeet (vrede en zegeningen zij met hem) door Abu Huraira (moge Allah tevreden met hem zijn). De hadith staat vermeld in Muslim.

    moge allah ons alle beschermen tegen de hel.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    1.320
    15-10-2017

    Anno 2018 zie je van alles ..
    Leren jas en hoofddoek ...
    Strakke broek en hoofddoek ...
    Kilo’s make up en hoofddoek ...

    Mannen met spijkers op hun kleding...
    Mannen met rode schoenen...
    Mannen met gaten in hun broek...

    Geef mij maar de tijd van vroeger ...
    Lange jurken/rokken..
    Geen make up... Voel me deze tijd best ‘ouderwets’
    Pestkop .... Maar toch wel lief