1. #54826

    Reacties
    6.670
    11-05-2010

    Geheimzinnig hoor.

  2. #54827
    中秋节快乐!

    Reacties
    4.601
    22-02-2015

    Citaat Geplaatst door Honnete Bekijk reactie
    Geheimzinnig hoor.
    wollahila alsof hun leven ons boeit
    CAME LIKE A KING, LEFT LIKE A LEGEND.


  3. #54828
    Bijna Lid

    Reacties
    4.193
    20-10-2015

    Kapot veel spierpijn. Slaap lekker Freunde.

  4. #54829
    MVC Lid

    Reacties
    517
    14-09-2016

    Citaat Geplaatst door PresAlen3. Bekijk reactie
    Waarom ga je dan ook short?
    Ben forever long.



    Is dit een geheime boodschap? Can’t decrypt it.
    #teamhodl

    Ik wou het gewoon proberen, leek me wel leuk. Vooral nu ik op binance zit en de app heb, is het zo aantrekkelijk om af en toe op short te gaan. Die ik ergens anders heb staan zijn op #hodl, maar ik merk dus echt dat short gaan veel tijd vergt en het niet iets is dat je tussendoor ff doet + de constante drang om de koers te checken is niet goed

  5. #54830
    MVC Lid

    Reacties
    691
    21-02-2005

    intens en diepgaand
    Met veel gevoel en passie
    Een en al genot en een extreme mate van spanning
    Deels kwetsbaar en deels vatbaar voor spijt
    Twijfelachtig en verleidelijk
    Uitnodigend en tevens afstotend
    Maar vooral afwachtend
    Misschien het signaal verkeerd begrepen
    En de hintjes niet door gekregen
    in alle gevallen: ik kijk eruit naar.... Maar wellicht blijf ik eeuwig wachten ...
    Loves Sam

  6. #54831
    Valar Morghulis

    Reacties
    2.911
    15-11-2009

    Citaat Geplaatst door PresAlen3. Bekijk reactie
    Ok.

    Geef seintje als je dit gelezen hebt, dan kan ik het deleten.
    Gemist. Maar hoorde al van Gte466ujd wat het was. Einde.
    Saïdjah's vader had een buffel, waarmede hy zyn veld bewerkte.

  7. #54832
    MVC Lid

    Reacties
    691
    21-02-2005

    De kruistochten.
    Ik lees 2 boeken.... Eentje geschreven door een westerling.... De andere door een Arabier.... Tevens beluister ik lezingen van een Arabier erover..... En daarnaast lees ik verschillende artikelen erover.....

    Puur om te weten hoe de zaken verdraaid worden.... Of hoe de zaken bekeken worden vanuit verschillende oogpunten

    Geschiedenis begint mij te fascineren

    Diep hoor
    Loves Sam

  8. #54833
    Bijna Lid

    Reacties
    4.193
    20-10-2015

    Citaat Geplaatst door Zohra0 Bekijk reactie
    #teamhodl

    Ik wou het gewoon proberen, leek me wel leuk. Vooral nu ik op binance zit en de app heb, is het zo aantrekkelijk om af en toe op short te gaan. Die ik ergens anders heb staan zijn op #hodl, maar ik merk dus echt dat short gaan veel tijd vergt en het niet iets is dat je tussendoor ff doet + de constante drang om de koers te checken is niet goed
    Wist geen eens dat je crypto kunt shorten, haha. Dacht dat ze dat alleen met stocks deden. Welke heb je geshort dan?
    Ik zit zelf op Poloniex. Helaas is binance gesloten voor registraties.

  9. #54834
    MVC Lid

    Reacties
    517
    14-09-2016

    Citaat Geplaatst door PresAlen3. Bekijk reactie
    Wist geen eens dat je crypto kunt shorten, haha. Dacht dat ze dat alleen met stocks deden. Welke heb je geshort dan?
    Ik zit zelf op Poloniex. Helaas is binance gesloten voor registraties.
    Ja het is net als met aandelen idd. Inkopen op laag en zodra die op high zit verkopen, vervolgens kan je je ‘winst’ achterhouden en met het oorspronkelijke bedrag weer inkopen op low. Uiteraard kan je ook alles inzetten. Via die binance app gaat dat heel makkelijk. Heb dat de afgelopen week met ethereum gedaan. Ga het verkopen zodra ik zie dat de koers daalt. Sinds gisteren avond is die namelijk goed aan het stijgen en vandaag helemaal. Wat de registratie betreft, je moet het dagelijks checken.

  10. #54835
    MVC Lid

    Reacties
    3.260
    29-10-2006

    Citaat Geplaatst door -BraHim- Bekijk reactie
    De kruistochten.
    Ik lees 2 boeken.... Eentje geschreven door een westerling.... De andere door een Arabier.... Tevens beluister ik lezingen van een Arabier erover..... En daarnaast lees ik verschillende artikelen erover.....

    Puur om te weten hoe de zaken verdraaid worden.... Of hoe de zaken bekeken worden vanuit verschillende oogpunten

    Geschiedenis begint mij te fascineren

    Diep hoor
    Als je je bevindingen wil delen, ze zijn zeer welkom. Vind het ook erg interessant.
    18 Eigenschappen waar Allah van houdt. http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5455580

    https://curiouscat.me/Kajol <-- voor vragen ed.

  11. #54836
    MVC Lid

    Reacties
    3.260
    29-10-2006

    Citaat Geplaatst door Zohra0 Bekijk reactie
    Ja het is net als met aandelen idd. Inkopen op laag en zodra die op high zit verkopen, vervolgens kan je je ‘winst’ achterhouden en met het oorspronkelijke bedrag weer inkopen op low. Uiteraard kan je ook alles inzetten. Via die binance app gaat dat heel makkelijk. Heb dat de afgelopen week met ethereum gedaan. Ga het verkopen zodra ik zie dat de koers daalt. Sinds gisteren avond is die namelijk goed aan het stijgen en vandaag helemaal. Wat de registratie betreft, je moet het dagelijks checken.
    Is de app van binance wel veilig? + makkelijk te gebruiken?

    Ik volg de middenweg btw, sommige hodl en sommigen op short.
    18 Eigenschappen waar Allah van houdt. http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5455580

    https://curiouscat.me/Kajol <-- voor vragen ed.

  12. #54837
    Bijna Lid

    Reacties
    4.193
    20-10-2015

    Citaat Geplaatst door Zohra0 Bekijk reactie
    Ja het is net als met aandelen idd. Inkopen op laag en zodra die op high zit verkopen, vervolgens kan je je ‘winst’ achterhouden en met het oorspronkelijke bedrag weer inkopen op low. Uiteraard kan je ook alles inzetten. Via die binance app gaat dat heel makkelijk. Heb dat de afgelopen week met ethereum gedaan. Ga het verkopen zodra ik zie dat de koers daalt. Sinds gisteren avond is die namelijk goed aan het stijgen en vandaag helemaal. Wat de registratie betreft, je moet het dagelijks checken.
    Maar dat is niet wat shorten is? Of begrijp ik je niet helemaal..
    Het achterhouden van je winst en herinvesteren van je oorspronkelijke inleg is gewoon long gaan in stock termen. Misschien dat dat in de cryptowereld voor short gaan staat. Het shorten van een stock is het tegenovergestelde van long gaan, namelijk het “lenen” van aandelen die je eigenlijk niet in bezit hebt in de hoop dat het aandeel zakt en daarna het daadwerkelijk kopen (en verkopen) van dat aandeel. Niet helemaal vergelijkbaar met crypto.

    Ik zal het in de gaten houden. Heb voornamelijk getrade met litecoin, ethereum, bitcoin cash en bitcoin. Ik hou me een beetje ver van de shitcoins omdat dat nogal speculatie is haha.

    Ben wel benieuwd met wat voor bedragen jullie traden. Loopt het in de duizenden euro’s of dat nog niet?

  13. #54838
    Bijna Lid

    Reacties
    4.193
    20-10-2015

    Citaat Geplaatst door kajol4life Bekijk reactie
    Is de app van binance wel veilig? + makkelijk te gebruiken?

    Ik volg de middenweg btw, sommige hodl en sommigen op short.
    Crypto is per definitie onveilig.

  14. #54839
    MVC Lid

    Reacties
    517
    14-09-2016

    Citaat Geplaatst door kajol4life Bekijk reactie
    Is de app van binance wel veilig? + makkelijk te gebruiken?

    Ik volg de middenweg btw, sommige hodl en sommigen op short.
    Men beweert dat het veilig is, maar je hebt het vast wel ook meegekregen dat veel sites gehackt worden. Ik zit er sinds kort op en nog geen problemen mee gehad. Ik deed het eerst via litebit, maar te omslachtig, hoge fee, geen beschikbare coins andere koers. Dus vind dit wel fijner moet ik zeggen. Ik ook. Heb ook op hodl staan in een cold wallet. Heb een deel dat ik gebruik om mee te speculeren dus soort van short gaan. Bekijk hun site zou ik zeggen, dan zie je hoe het via daar werkt en kijk je of je dat fijn vind of niet.

  15. #54840
    MVC Lid

    Reacties
    2.190
    15-09-2013

    .