1. #64141
    Amour♡

    Reacties
    6.392
    02-09-2014

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Voor de dames nog een tip: Barkok stomen (maakt écht het verschil)
    Oh echt..hoor dit voor het eerst. Hoe doe je dat dan? En doe je nog iets van suiker of kaneel erbij?

    Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

    Mijn kookhoekje merhbabiek >>> ♥www.amourscuisine.nl


  2. #64142
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007



    Krieltjes, kipfilet, wokgroenten en sla.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

  3. #64143
    Amour♡

    Reacties
    6.392
    02-09-2014

    Citaat Geplaatst door Nefertari Bekijk reactie


    Krieltjes, kipfilet, wokgroenten en sla.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Ik hou van dit soort eten heeerlijk. Bsa7a

    Mijn kookhoekje merhbabiek >>> ♥www.amourscuisine.nl


  4. #64144
    Amour♡

    Reacties
    6.392
    02-09-2014

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Marker cake besa7atkoum
    Allahi3tek sa7a lieverd

    Mijn kookhoekje merhbabiek >>> ♥www.amourscuisine.nl


  5. #64145
    MVC Lid

    Reacties
    17.633
    06-10-2017

    Kitchenaid sooo good en prachtige foto's!

    Nefertari heerlijk bsa7a

  6. #64146
    MVC Lid

    Reacties
    1.615
    01-07-2013

    Citaat Geplaatst door Kitchenaid. Bekijk reactie
    Nog wat foto's van mij. Brood uit de oven, kip en marmer cheesecake.
    Citaat Geplaatst door Nefertari Bekijk reactie


    Krieltjes, kipfilet, wokgroenten en sla.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Heerlijke mooie foto's weer[emoji813]️. Besagtkoum ladies

  7. #64147
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Bsa77a dames.

    Ben gek op vlees met barqoq en dan vooral mriqa en barqoq..amandelen en eieren. Vlees dan weer niet.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  8. #64148
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    Allah i3tiek saha dames...jullie ook Bsaha...ziet er stuk per stuk heerlijk uit [emoji1303]


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

  9. #64149
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Lekker dames besahtkoum!!!!

    Die marmer cheesecake gaat er wel in!!! Heerlijk gewoon!

    Ik heb trouwens laatst een andere rijst gehaald dan die ik gewend ben ik dacht probeer t ff. Owwww wat had ik een spijt! De rijst zette heel erg uit en moest wel 2 keer van pan veranderen + het werd een grote dikke drap, schaamde me dood om 'gevangenismaaltijd' voor iedereen op te scheppen. Smaak was wel lekker maar baalde als een stekker. (Dit was pandan rijst) en ik gebruik al jaren paraboiled rijst my no. 1
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  10. #64150
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Mohiem lang verhaal over mijn paprijst, maar vandaag wordt het aardappelschotel met prei-kipkerrie
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  11. #64151
    Amour♡

    Reacties
    6.392
    02-09-2014

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Lekker dames besahtkoum!!!!

    Die marmer cheesecake gaat er wel in!!! Heerlijk gewoon!

    Ik heb trouwens laatst een andere rijst gehaald dan die ik gewend ben ik dacht probeer t ff. Owwww wat had ik een spijt! De rijst zette heel erg uit en moest wel 2 keer van pan veranderen + het werd een grote dikke drap, schaamde me dood om 'gevangenismaaltijd' voor iedereen op te scheppen. Smaak was wel lekker maar baalde als een stekker. (Dit was pandan rijst) en ik gebruik al jaren paraboiled rijst my no. 1
    Thanx honey bunny

    Ja die ervaring had ik ook met pandan of basmati rijst, maar dat komt omdat die rijst papperig of zo hooort te zijn. Ik las zoiets want ik dacht echt van okeyyyy wat is dit voor pap dan.

    Maar ik gebruik nu die simpele snelkookrijst echt super fijn. Gewoon losse korrels en zacht ook.
    Uncle bens rijst vind ik ook lekker.

    Waar haal je die van jou mop.

    Mijn kookhoekje merhbabiek >>> ♥www.amourscuisine.nl


  12. #64152
    Amour♡

    Reacties
    6.392
    02-09-2014

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Mohiem lang verhaal over mijn paprijst, maar vandaag wordt het aardappelschotel met prei-kipkerrie
    Oh ja altijd lekker! Bsa7aaa♡

    Mijn kookhoekje merhbabiek >>> ♥www.amourscuisine.nl


  13. #64153
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door Kitchenaid. Bekijk reactie
    Thanx honey bunny

    Ja die ervaring had ik ook met pandan of basmati rijst, maar dat komt omdat die rijst papperig of zo hooort te zijn. Ik las zoiets want ik dacht echt van okeyyyy wat is dit voor pap dan.

    Maar ik gebruik nu die simpele snelkookrijst echt super fijn. Gewoon losse korrels en zacht ook.
    Uncle bens rijst vind ik ook lekker.

    Waar haal je die van jou mop.
    Ik twijfelde nog tussen basmati of pandan hihi maar ze zijn dus allebei papperig? Basmati is wel hele populaire rijst bij aziaten en midden oosten toch?

    Ik haal deze rijst altijd bij slagers of van die turkse zaken. Of bij makro haal ik t ook weleens (is daar t goedkoopst6 en dirk ook wel vaker gehaald.

    Miss zijn deze rijstsoorten beter om te stomen of zo'n rijstpan.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  14. #64154
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Citaat Geplaatst door Kitchenaid. Bekijk reactie
    Oh ja altijd lekker! Bsa7aaa♡
    Allah i3tiek saha, jullie ook alvast besaha voor straks <3
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  15. #64155
    Amour♡

    Reacties
    6.392
    02-09-2014

    Citaat Geplaatst door roumaisa Bekijk reactie
    Ik twijfelde nog tussen basmati of pandan hihi maar ze zijn dus allebei papperig? Basmati is wel hele populaire rijst bij aziaten en midden oosten toch?

    Ik haal deze rijst altijd bij slagers of van die turkse zaken. Of bij makro haal ik t ook weleens (is daar t goedkoopst6 en dirk ook wel vaker gehaald.

    Miss zijn deze rijstsoorten beter om te stomen of zo'n rijstpan.
    Nu ik eraan terug denk was het basmati rijst 2 x verschillende geprobeerd en ik denk dat ze papperig horen te zijn.
    Daarom had ik die rijst gekocht omdat het zo populair is..wie weet heb ik wat fout gedaan kan ook hoor, maar nee...ik wil ze niet meer.

    Met pandan had ik wel goede ervaring maar ik deed 2 glazen rijst, 4 glazen water. Ze waren toen gwn wel goed gelukt maar niet mijn favoriet.

    Gewooooon mn simpele rijst werkt het beste voor mij.

    Ok. Ik wil ze wel proberen ga ff bij Makro kijken dan een keer in sha Allah. Bennnn benieuwd.

    Mijn kookhoekje merhbabiek >>> ♥www.amourscuisine.nl