1. #16
    Bijna Lid

    Reacties
    2.753
    23-10-2014

    Citaat Geplaatst door Al3adnani Bekijk reactie
    Je kraamt onzin uit. Als er moslims in Marokko waren dan zouden ze pleiten voor de shari'ah. Als ze onderdrukt worden moeten ze de wapens oppakken. Doen ze dat niet krijg je ribabanken, mensenwetten, striptenten, parenclubs, tippelzones, discotheken, sekstoerisme, armoede, corruptie drugshandel, alcoholhandel, hervormen en corrupt maken van Islam en haar bronnen en zero vooruitgang.

    Ken je het verhaal niet van een godvrezende man die tussen ongelovigen woonde in een stad dat vernietigd zou worden? De engelen vroegen aan Allah wat te doen, want ze wouden de stad niet vernietigen omdat er 1 gelovige tussen zat. Dus Allah antwoordde en zei tegen hen dood hem eerst! Ik ga kijken of ik de bron kan vinden.
    Als je het goede wilt dan ga je naar het goede, wil je het slechte dan ga je naar het slechte.
    Zolang moslims in Marokko het recht hebben om de Islam te praktiseren zonder bang te zijn gedood of gemarteld te worden dan mag er geen wapens worden opgepakt.

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    525
    11-01-2018

    Citaat Geplaatst door Si.Lgdr Bekijk reactie
    tuurlijk ken ik dat verhaal, maar die man deed totaalniks en verzweeg van alles en deelde geen kennis met de rest van die stad... Marokko is alles behalve dat... er zijn 14.000 koran scholen... het feit dat de munkar die jij ziet niet verdwijnt wilt niet zeggen dat mensen daar de munkar niet aan het bestrijden zijn. Iwa ga maar even een vrouw in het openbaar betasten en kijk of je de woede van de gemeenschap zult overleven....


    Vriend... breng jezelf eerst in veiligheid door morgen de brug te oversteken.. kom pas dan iets zeggen over wat er in het hart zit van andere mensen, want zulke uitspraken waarover je geen kennis hebt kan jou je geloof kosten. Ik wil net zo graag als jij een khalifa zien op deze wereld, maar bi'l7ikmati walma3idati al hasana en zonder mijn eigen daden te verliezen.
    Marokko is nog erger dan die man want in die quran scholen word geen quran en sunnah gepredikt maar quran en democratie. Dat is misleiding. Ik praat over de verantwoordelijke mannen met macht, kennis of kracht. De zogenaamde leeuwen die verantwoordelijkheid dragen. Ik praat over de mensen die op moeten staan en hun vrouwen, kinderen en broeders horen te beschermen tegen shirk en kufr. Sowieso gun ik mijn broeders en zusters een goed leven. Maar als mijn zogenaamde broeders en zusters niet willen veranderen dan mag er van mij daar een atoombom vallen. Laat ze maar een reboot krijgen.
    Van mij mag het stenen regenen uit de hemel als dat de moslims maar wakker schud.

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    525
    11-01-2018

    Citaat Geplaatst door macro201 Bekijk reactie
    school voorbeeld khawarij.
    Khawarij van deze tijd zijn de honden die hun plechtigheid zweren aan de VN ipv de Qur'aan en Sunnah. Kijk maar naar Sudais en Al Salool. De waarheid is idd daar voor iedereen om te vinden. Als de Islam vreemd is en vreemder zal gaan worden dan moet je wel gek zijn wil je de meerderheid gaan volgen. Dit heb ik geleerd van een klassieke geleerde.

  4. #19
    Bijna Lid

    Reacties
    2.753
    23-10-2014

    Citaat Geplaatst door URUS Bekijk reactie
    We hebben niks aan je teksten. We zoeken naar mensen die ons vooruitkunnen helpen
    Nee we willen Marokko niet helpen door middel van investeringen en financiele hulp schenken aan organisaties die bijv mensen in de rif helpen.
    Wij willen kankeren op de koning en overheid maar wij zelf willen verder niks doen.

  5. #20
    Bijna Lid

    Reacties
    2.753
    23-10-2014

    Citaat Geplaatst door Al3adnani Bekijk reactie
    Khawarij van deze tijd zijn de honden die hun plechtigheid zweren aan de VN ipv de Qur'aan en Sunnah. Kijk maar naar Sudais en Al Salool. De waarheid is idd daar voor iedereen om te vinden. Als de Islam vreemd is en vreemder zal gaan worden dan moet je wel gek zijn wil je de meerderheid gaan volgen. Dit heb ik geleerd van een klassieke geleerde.
    Waarom ik dat tegen je zei is omdat je stelde dat een atoombom op een moslimland mag kunnen.
    Verder hoef je mij niet te vertellen over de leiders en haar paleisgeleerden die neem ik al een tijdje niet meer serieus.

  6. #21
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Citaat Geplaatst door Al3adnani Bekijk reactie
    Khawarij van deze tijd zijn de honden die hun plechtigheid zweren aan de VN ipv de Qur'aan en Sunnah. Kijk maar naar Sudais en Al Salool. De waarheid is idd daar voor iedereen om te vinden. Als de Islam vreemd is en vreemder zal gaan worden dan moet je wel gek zijn wil je de meerderheid gaan volgen. Dit heb ik geleerd van een klassieke geleerde.
    Khawarij zijn tuig die hard zijn voor de moslims en kuffar met rust laten zoals jou c.i.a sektegroep die nooit 1 kogel heeft afgevuurd op de zionisten .Het zijn de honden van hel zoals onze geliefde profeet over hun heeft verteld er werd gezegd als je hun zag bidden en de koran citeren dat je dacht masallah maar het zijn de honden van hel . Dat zijn niet de kenmerken van de zogenaamde islamitische leiders van tegenwoordig die zijn allemaal seculier in gedachten.

  7. #22
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    De enigste kenmerk wat de zogenaamde islamitische leiders van de khawarij hebben dat ze heel hard voor de moslims zijn en de kuffar met rust laten dat is wel een feit . Dat is maar 1 kenmerk de rest komt niet overeen met de zogenaamde islamitische leiders anno 2018 .

  8. #23
    Verbannen

    Reacties
    1.629
    16-04-2015

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    Khawarij zijn tuig die hard zijn voor de moslims en kuffar met rust laten zoals jou c.i.a sektegroep die nooit 1 kogel heeft afgevuurd op de zionisten .Het zijn de honden van hel zoals onze geliefde profeet over hun heeft verteld er werd gezegd als je hun zag bidden en de koran citeren dat je dacht masallah maar het zijn de honden van hel . Dat zijn niet de kenmerken van de zogenaamde islamitische leiders van tegenwoordig die zijn allemaal seculier in gedachten.
    Khawarij...

    Je bedoelt de Sauds bijvoorbeeld? Die passen wel goed in dat plaatje inderdaad...je kunt ze met gemak khawarij noemen. Geldt voor meer Golf landen trouwens

    Thuis hebben ze islamitische kleding aan, en in het buitenland driedelig grijs en haar strak achterover gekamd als ze op bezoek zijn bij hun zion meesters

  9. #24
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Citaat Geplaatst door bEWONERuTRECHT Bekijk reactie
    Khawarij...

    Je bedoelt de Sauds bijvoorbeeld? Die passen wel goed in dat plaatje inderdaad...je kunt ze met gemak khawarij noemen. Geldt voor meer Golf landen trouwens

    Thuis hebben ze islamitische kleding aan, en in het buitenland driedelig grijs en haar strak achterover gekamd als ze op bezoek zijn bij hun zion meesters
    Net zoals de khawarij groep van isis .

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    525
    11-01-2018

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    Khawarij zijn tuig die hard zijn voor de moslims en kuffar met rust laten zoals jou c.i.a sektegroep die nooit 1 kogel heeft afgevuurd op de zionisten .Het zijn de honden van hel zoals onze geliefde profeet over hun heeft verteld er werd gezegd als je hun zag bidden en de koran citeren dat je dacht masallah maar het zijn de honden van hel . Dat zijn niet de kenmerken van de zogenaamde islamitische leiders van tegenwoordig die zijn allemaal seculier in gedachten.
    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    De enigste kenmerk wat de zogenaamde islamitische leiders van de khawarij hebben dat ze heel hard voor de moslims zijn en de kuffar met rust laten dat is wel een feit . Dat is maar 1 kenmerk de rest komt niet overeen met de zogenaamde islamitische leiders anno 2018 .
    Het is ENIGE. Maar die achterhaalde trucjes kennen we allemaal door onwetende moslims op te lichten en ons probeert op een dwaalspoor te zetten. Jouw hypocriete soort, dat graag de vlees opeet van de mujahideen, probeert zichzelf altijd te ontdoen van eigen khawarij trekjes door de andere hiervan te beschuldigen. Jodenstreken van hypocrieten als jij zien we van mijlenver aankomen.
    Jij doet dit omdat je een vijand bent van Allah en Zijn profeet
    صلى الله عليه وسلم

  11. #26
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Citaat Geplaatst door Al3adnani Bekijk reactie
    Het is ENIGE. Maar die achterhaalde trucjes kennen we allemaal door onwetende moslims op te lichten en ons probeert op een dwaalspoor te zetten. Jouw hypocriete soort, dat graag de vlees opeet van de mujahideen, probeert zichzelf altijd te ontdoen van eigen khawarij trekjes door de andere hiervan te beschuldigen. Jodenstreken van hypocrieten als jij zien we van mijlenver aankomen.
    Jij doet dit omdat je een vijand bent van Allah en Zijn profeet
    صلى الله عليه وسلم
    Blijf lekker blafen khawarij hond .

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    525
    11-01-2018

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    Blijf lekker blafen khawarij hond .
    Niemand neemt je serieus hier.

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    525
    11-01-2018

    Citaat Geplaatst door URUS Bekijk reactie
    Mukhanath is er weer hij groet niet meer
    Ik dacht dat we relax waren. Heb je weer last van dementie?