1. #601
    MVC Lid

    Reacties
    537
    24-09-2016

    Citaat Geplaatst door Rotterdam3 Bekijk reactie
    Ik heb gisteren 4.000.000 miljoen Paccoin munten gekocht voor €450.
    De munt gaat al een aantal jaren mee.
    Er wordt veel reclame gemaakt voor deze munt, en ook best veel in gehandeld.
    De munt kost nu €0,000109 als de munt naar de €0,25 gaat ben ik zeer tevreden


    ja toch
    even 1 miljoen maken.

    TO THE MOON
    I was told i was dangerous..i asked why? they said ''because you dont need anyone. ''That's when i smiled.

  2. #602
    MVC Lid

    Reacties
    12.109
    09-06-2009

    Maak misterPac niet zo belachelijk. Hij heeft wellicht de circulation supply van 2 biljoen over het hoofd gezien. Of gewoon hopen dan de marketcap van PAC drie keer meer waard wordt dan die van Bitcoin. Ze zeggen "hoop doet leven".

  3. #603
    MVC Lid

    Reacties
    3.260
    29-10-2006

    Ik had Po.et gehaald. Is ook gelijk het enige wat nog redelijk stijgend schommelt uit mijn portfolio
    18 Eigenschappen waar Allah van houdt. http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5455580

    https://curiouscat.me/Kajol <-- voor vragen ed.

  4. #604
    MVC Lid

    Reacties
    6.685
    09-03-2013

    Citaat Geplaatst door Rotterdam3 Bekijk reactie
    Ik heb gisteren 4.000.000 miljoen Paccoin munten gekocht voor €450.
    De munt gaat al een aantal jaren mee.
    Er wordt veel reclame gemaakt voor deze munt, en ook best veel in gehandeld.
    De munt kost nu €0,000109 als de munt naar de €0,25 gaat ben ik zeer tevreden
    Als die 25 cent per Paccoin haalt betekent dat dat Paccoin groter is dan alle coins (Bitcoin en altcoins) nu bij elkaar.
    "Veel mensen die in een rolstoel rijden hebben een ongeval gehad, dus rijden met een rolstoel is gevaarlijk."

  5. #605
    MVC Lid

    Reacties
    6.685
    09-03-2013

    Citaat Geplaatst door Morrokito Bekijk reactie
    Circulating supply van PAC is meer dan 2 biljoen. Om op 0,25 te komen moet PAC een marketcap bereiken van 3 keer de marketcap van bitcoin. Met andere woorden een marketcap van meer dan 600 miljard. Dat zie ik niet zo snel gebeuren
    Veel mensen kijken naar de prijs per stuk en niet naar market cap. Dan leg ik ze uit dat de groeipotentie zit in de market cap en niet in de prijs per coin. Dan zeggen ze: "Ja, ik snap je." En later: "Hey, deze is kei goedkoop, dus die kan lekker stijgen."
    "Veel mensen die in een rolstoel rijden hebben een ongeval gehad, dus rijden met een rolstoel is gevaarlijk."

  6. #606
    MVC Lid

    Reacties
    3.460
    13-10-2013

    Citaat Geplaatst door kajol4life Bekijk reactie
    Ik had Po.et gehaald. Is ook gelijk het enige wat nog redelijk stijgend schommelt uit mijn portfolio
    Hey abla ik heb ook poe. Goede keus.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

  7. #607
    MVC Lid

    Reacties
    186
    16-02-2016

    In maart wordt paccoin aangepast. Weet niet hoe het meer heet maar supply gaat omlaag met 1:1000

    Als 1 miljoen paccoins hebt heb je na maart 1000 paccoins.

  8. #608
    MVC Lid

    Reacties
    3.460
    13-10-2013

    Citaat Geplaatst door Anatolian Bekijk reactie
    In maart wordt paccoin aangepast. Weet niet hoe het meer heet maar supply gaat omlaag met 1:1000

    Als 1 miljoen paccoins hebt heb je na maart 1000 paccoins.
    Hahaha grotere shitcoin dan paccoin bestaat niet.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

  9. #609
    MVC Lid

    Reacties
    18
    22-02-2015

    How about NEBL? Ik heb die met m'n domme hoofd gekocht op het moment dat 'ie op z'n hoogst was. Verwachten jullie opnieuw een stijging?

  10. #610
    MVC Lid

    Reacties
    3.460
    13-10-2013

    Citaat Geplaatst door Mawwada Bekijk reactie
    How about NEBL? Ik heb die met m'n domme hoofd gekocht op het moment dat 'ie op z'n hoogst was. Verwachten jullie opnieuw een stijging?
    Beschouw dit als lesgeld. Niet op all time high kopen! Maar ik zou niet verkopen. Wacht gewoon tot ie weer gaat stijgen.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

  11. #611
    MVC Lid

    Reacties
    18
    22-02-2015

    Citaat Geplaatst door Kickass Bekijk reactie
    Beschouw dit als lesgeld. Niet op all time high kopen! Maar ik zou niet verkopen. Wacht gewoon tot ie weer gaat stijgen.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
    Is cool, thanks. Ik voel me echt keidom.

    Citaat Geplaatst door Siyem Bekijk reactie


    Ze stuurt mij via WhatsApp telkens wegvliegendgeld-emoticons.
    Wat expose je mij xd. Je bent lekker bezig hè vandaag haha.

  12. #612
    MVC Lid

    Reacties
    138
    05-07-2016

    Citaat Geplaatst door Mouwaysie Bekijk reactie
    Veel mensen kijken naar de prijs per stuk en niet naar market cap. Dan leg ik ze uit dat de groeipotentie zit in de market cap en niet in de prijs per coin. Dan zeggen ze: "Ja, ik snap je." En later: "Hey, deze is kei goedkoop, dus die kan lekker stijgen."
    Leg eens uit, waar moet je op letten vd marketcap?
    Citaat Geplaatst door Anatolian Bekijk reactie
    In maart wordt paccoin aangepast. Weet niet hoe het meer heet maar supply gaat omlaag met 1:1000

    Als 1 miljoen paccoins hebt heb je na maart 1000 paccoins.
    Bron?
    Citaat Geplaatst door Kickass Bekijk reactie
    Beschouw dit als lesgeld. Niet op all time high kopen! Maar ik zou niet verkopen. Wacht gewoon tot ie weer gaat stijgen.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
    Wat is een lage prijs voor NEBL?

  13. #613
    Afgekeurde

    Reacties
    1.552
    31-12-2006

    AST Airswap is de sleeping giant die jullie zoeken. De munt met enorme potentie op vele manieren. Check de marktet cap en het aantal circulerende munten. Niet echt duur voor $1,80.
    https://coinmarketcap.com/currencies/airswap/

    Bedank me later.

  14. #614
    MVC Lid

    Reacties
    7
    13-10-2015

    Ik heb zeker hooooooooooooooooooop!
    Alles kan gebeuren in cryptoland.
    De grootste Shitcoin ooit Dogecoin die als grap in het leven is geroepen is van december 2017 naar januari 2018 van 0.003306 gestegen naar 0.013020.

    Overigens neem ik ook genoegen met 0,025 of 0.0025

  15. #615
    MVC Lid

    Reacties
    6.685
    09-03-2013

    Citaat Geplaatst door Scout Bekijk reactie
    Leg eens uit, waar moet je op letten vd marketcap?
    1 coin is een gedeelte van het totaal aan die coins.

    Als je een bitcoin hebt, dan heb je er 1 van de 16,7 miljoen bitcoins in omloop. Alle bitcoins samen zijn nu ongeveer 190 miljard euro waard, dus 190 miljard gedeeld door 16,7 miljoen is ongeveer 11.400 euro per stuk.

    Vergelijk het met een taart. Als je een kleine taart hebt dan kan de helft ervan minder zijn dat een kwart van een grotere taart.

    Market cap is waar de groeipotentie in zit, niet in de individuele delen.

    Kijk bijvoorbeeld naar Ripple, daarvan zijn er 38,7 miljard van in omloop. Dat betekent dat als Ripple even groot wordt als Bitcoin, dat je dan de volgende som hebt:190 miljard gedeeld door 38,7 miljard: dus ongeveer 4,90 euro per stuk.

    Als de prijs per stuk even groot moet worden als de prijs per stuk, dan moet de waarde per bitcoin delen door de waarde per ripple. Dan zou ripple x6.734 moeten gaan. Dat betekent dat de market cap van Ripple (65 miljard) met 6,7 duizend zou vermeerderen. Dat betekent dat Ripple 435.500.000.000.000 euro waard zou zijn, ofwel: 435,5 biljoen (in het Engels is biljoen: trillion) euro. Aangezien er geschat is dat er 75 biljoen euro aan geld in de wereld is, zou dat betekent dat als alles en iedereen overstapt naar Ripple (ipv de euro, de dirham, de dollar, bitcoin, en wat dan ook) dat het nog steeds niet mogelijk is dat de prijs van 1 ripple naar de prijs krijgt die 1 bitcoin nu heeft.
    "Veel mensen die in een rolstoel rijden hebben een ongeval gehad, dus rijden met een rolstoel is gevaarlijk."