1. #346
    MVC Lid

    Reacties
    2.625
    25-12-2017

    Citaat Geplaatst door le7bib Bekijk reactie
    je hebt weinig mokros in engeland vooral in het noorden, heel afentoe zie je een jelaba lopen
    Je hebt er onwijs veel arabieren en allochtonen.

    De acceptatie van buitenlanders is daar veel meer dan hier.

    Je hebt daar zelfs dawah op straat, in centra van grote steden. Is daar heel normaal.
    Hebben ze een marktkraam en als iemand een vraag heeft over islam kan die zijn vraag daar neerleggen.
    Dankzij deze kraampjes bekeren zich al hamdoulillah dagelijks mensen tot de islam. Hier in NL is de wereld te klein ervoor.
    quote van het jaar
    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Heel de wereld zag dat Ramos Salah expres ging blesseren omdat Ramos moslims haat.

  2. #347
    MVC Lid

    Reacties
    2.625
    25-12-2017

    Citaat Geplaatst door le7bib Bekijk reactie
    je hebt weinig mokros in engeland vooral in het noorden, heel afentoe zie je een jelaba lopen
    In Londen is de Burka een volledig geaccepteerd kledingstuk.
    Daar hebben ze hamdoulillah de vrijheid om zelf te mogen beslissen wat iemand draagt of niet.

    Als je daar in je boxershort wil lopen om sokken dan mag dat. En als een vrouw gebruik wil maken van haar vrijheid om een boerka te dragen, niemand die haar raar aan kijkt!!

    Je komt er echt duizenden per dag tegen. Is normaal in dat straatbeeld.
    quote van het jaar
    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Heel de wereld zag dat Ramos Salah expres ging blesseren omdat Ramos moslims haat.

  3. #348
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Moslims van engeland zijn beter georganiseerd dan van nederland het zijn ook de moslims die hebben geregeld dat wilders engeland niet binnen mog komen . Hier in nl willen ze hem liever het handje schudden

  4. #349
    MVC Lid

    Reacties
    2.625
    25-12-2017

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    Moslims van engeland zijn beter georganiseerd dan van nederland het zijn ook de moslims die hebben geregeld dat wilders engeland niet binnen mog komen . Hier in nl willen ze hem liever het handje schudden
    plaatsvervangende schaamte
    quote van het jaar
    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Heel de wereld zag dat Ramos Salah expres ging blesseren omdat Ramos moslims haat.

  5. #350
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    in nederland zijn mokros de grote groep moslims , al zijn er meer turken, denk dat het de probleem is. zijn te verdeeld , kom je vaak ook binnen de moskee tegen

  6. #351
    MVC Lid

    Reacties
    3.000
    06-11-2012

    Citaat Geplaatst door le7bib Bekijk reactie
    in nederland zijn mokros de grote groep moslims , al zijn er meer turken, denk dat het de probleem is. zijn te verdeeld , kom je vaak ook binnen de moskee tegen
    Heeft helemaal niets met afkomst te maken of verdeeldheid.
    In de jaren 50 werden er al geleerde Pakistanen naar Engeland gehaald voor de gezondheidszorg.
    Je kan de moslimgemeenschap daar niet vergelijken met die van hier.
    De Marokkaanse 1e generatie werkten allemaal in een fabriek en waren ongeschoold. De geschiedenis van geschoolde moslims in NL is veel korter. De moslim gemeenschap is hier van 0 begonnen. Een groot verschil met Engeland.
    Engeland is al vroeg begonnen om mensen met een 'kleurtje' te recruiten voor geschoolde banen. In NL was dit niet en zijn de mensen eraan gewend geraakt dat de 'allochtoon' de slechte baantjes vervullen. Als na generaties de nakomelingen van deze 'allochtonen' opeens wel geschoolde baantjes krijgen dan blijkt dat dus pijn te doen bij de 'autochtonen' die het gewend waren dat de 'allochtoon' geen weerwoord heeft.
    Daarom zijn hier ook veel trollen. Het zit heel diep bij de "autochtoon". De werkelijkheid niet willen accepteren. Een rouwproces zullen we maar zeggen.
    Daarom worden moslims in Engeland beter gepruimd dan hier.

  7. #352
    MVC Lid

    Reacties
    3.283
    12-03-2017

    Citaat Geplaatst door Fromage Bekijk reactie
    Ik dreig helemaal niet, ik zeg enkel dat je Friezen randstedelijke onzin niet op moet dringen. Dit is nu op een vreedzame en geweldloze, doch niet geheel wettelijke, manier aangegeven. De volgende keer is minder mild, ik denk aan bonifatius.

    Was dat een bedreiging? Nee. Wel een waarschuwing.

    Je kunt natuurlijk, ondanks alle waarschuwingen, opnieuw afreizen naar Friesland om de confrontatie op te zoeken. Je krijgt slaag en de rest van Nederland zal juichen.. net zoals de afgelopen keer.
    ik constateer dat je niet heb nagedacht.

  8. #353
    MVC Lid

    Reacties
    2.017
    05-03-2017

    Citaat Geplaatst door Neoborn Bekijk reactie
    ik constateer dat je niet heb nagedacht.
    Ik constateer dat je je constatering moet herzien.

  9. #354
    Altijd paraat

    Reacties
    10.150
    21-06-2010

    Citaat Geplaatst door goodbet Bekijk reactie
    Ik wist niet dat ik het ooit met jou eens zou worden.

    Engelsen zijn de aardigste Europeanen. Voordat ik Engeland bezocht, dacht ik eerst dat ze asociaal waren. Maar dat komt waarschijnlijk doordat ik hun vergeleek met hooligans op tv.

    Vandaag de dag ben ik zeker al 5 keer in Engeland geweest en heb daar geen enkele keer spijt van gehad.

    Binnen 2 jaar ga ik zeker wel terug. Manchester en Birmingham.

    Ik ben ook ooit van plan om mijn 4 weken durende zomervakantie die ik jaarlijks in Marokko spendeer, om 4 weken rond te reizen in Engeland/Schotland.
    Er is pas nog iemand die ik ken verhuisd naar Leicester, hij woonde in Belgiƫ en daarvoor in NL.

    Voor wie nog daar wil gaan wonen moet snel zijn, vanaf 2019 gaat het een stuk lastiger worden met brexit.
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    putin wordt in leven gehouden door Erdogan.. iedere schele tok snapt dit wel

    russische economie blijft draaien dankzij Turkije waar die keurig en netjes op tijd zijn gas en olie aflevert met flinke roebel korting