1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    66.580
    29-12-2004

    Citaat Geplaatst door Joosje Bekijk reactie
    Dronken bui, dan zegt men meestal wat men echt denkt. Even niet voorzichtig zijn.

    Wat zouden die dames in kwestie nog meer moeten zeggen dan zij al gedaan hebben?
    Die hebben gereageerd en waren not amused.
    Respect moet je verdienen.

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    2.150
    19-06-2015

    Het is niet meer dan zijn arrogantie die hem in de vrije val heeft doen geraken. De mens wordt arrogant wanneer hij denkt alles te hebben wat hij nodig heeft...

    en nu deze val die hem mogelijk al zijn geld gaat kosten. Over een paar jaar zie je hem op straat als een zwerver.

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Wat een ophef zeg!

    Boef is rapper en dan is het gebruikelijk om zulke taal te bezigen. Of het slim was in dit geval dat is een ander verhaal

    Deze dames waren zo vriendelijk om boef in nood te helpen. Waarop hij op zijn beurt in een dronken bui deze behulpzame dames beledigt. Hij heeft zijn excuses aangeboden.

    Waarom moeten er evenementen opeens boekingen annuleren? Vraag me af hoe men in Nederland gereageerd zou hebben als het om een André hazes junior zou gaan

    De dames in kwestie zijn opvallend stil.

    en dan doe je het de dag na die dronkenbui..nog 3 x dubbel dik over.
    Door alle vrouwen die in clubs komen ook nog maar ff te beledigen.

    En dat moet maar kunnen want, hè boef is rapper en dan hoort dit gedrag

  4. #34
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Globi Bekijk reactie
    Het ging niet over een rap maar een manier van denken. Die manier zie je terug op straat. Die dames waren niet stil trouwens.
    het gaat hier om een uitspraak die boef deed in een dronken bui waarvoor hij publiekelijk zijn excuses heeft aangeboden.
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    66.580
    29-12-2004

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    het gaat hier om een uitspraak die boef deed in een dronken bui waarvoor hij publiekelijk zijn excuses heeft aangeboden.
    Dat deed hij in eerste instantie niet. Hij praatte het goed. Wat het aangeeft is een manier van denken. Nu dit duidelijk schade gaat opleveren piept hij anders. Dit kost hem heel veel. Waarom verdedig je hem als vrouw?
    Respect moet je verdienen.

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door Si.Lgdr Bekijk reactie
    Het is niet meer dan zijn arrogantie die hem in de vrije val heeft doen geraken. De mens wordt arrogant wanneer hij denkt alles te hebben wat hij nodig heeft...

    en nu deze val die hem mogelijk al zijn geld gaat kosten. Over een paar jaar zie je hem op straat als een zwerver.
    scherp...

  7. #37
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    en dan doe je het de dag na die dronkenbui..nog 3 x dubbel dik over.
    Door alle vrouwen die in clubs komen ook nog maar ff te beledigen.

    En dat moet maar kunnen want, hè boef is rapper en dan hoort dit gedrag
    het imago rapper legitimeert mijn inziens geen enkele vorm van beledigen. Dat gezegd hebbende boef heeft publiekelijk zijn excuses gemaakt ...beter laat dan nooit!
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    2.625
    25-12-2017

    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    extreem rechtse
    Dan ben je bij mij op het verkeerde adres

    En zoals ik al eerder vermelde thanks but no thanks.
    je lijkt me geen avondvullend programma met je one issue statement
    Ik heb er ook niet voor over om een hele avond met je te spenden.

    een uurtje of 2 is voldoende.

    Mocht het op de een of andere manier klikken, dan kunnen we er eventueel een vervolg aan geven.

    Denk er maar even over naar extreem midden rechtse populist...
    quote van het jaar
    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Heel de wereld zag dat Ramos Salah expres ging blesseren omdat Ramos moslims haat.

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    het imago rapper legitimeer mijn inziens geen enkele vorm van beledigen. Dat gezegd hebbende boef heeft publiekelijk zijn excuses gemaakt ...beter laat dan nooit!
    hij praatte in eerste instantie alles goed..het waren hoeren want hè minirok club .
    dat was en is zijn visie..alles daarna is kech Spelen voor de commercie..voor zijn pingels..niks meer en niks minder.

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    3.000
    06-11-2012

    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    hij praatte in eerste instantie alles goed..het waren hoeren want hè minirok club .
    dat was en is zijn visie..alles daarna is kech Spelen voor de commercie..voor zijn pingels..niks meer en niks minder.
    Vrouwen Kech noemen is niet voor de commercie?
    Hij is groot geworden door onbeschoft gedrag. Waar heb jij het over

  11. #41
    Verbannen

    Reacties
    6.552
    15-08-2016

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    het imago rapper legitimeert mijn inziens geen enkele vorm van beledigen. Dat gezegd hebbende boef heeft publiekelijk zijn excuses gemaakt ...beter laat dan nooit!
    Zijn manager zal hem wel er op hebben gewezen dat dit hem (en dus ook zijn manager!) veel geld gaat kosten.
    Je denkt echt dat hij deze dingen heeft gezegd en vastgelegd die hij totaal niet meende?
    Wat hij echt denkt?

  12. #42
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Globi Bekijk reactie
    Dat deed hij in eerste instantie niet. Hij praatte het goed. Wat het aangeeft is een manier van denken. Nu dit duidelijk schade gaat opleveren piept hij anders. Dit kost hem heel veel. Waarom verdedig je hem als vrouw?
    Ik geef mijn kijk op "de zaak" en ja, als vrouw zijnde mag dat toch?

    Als je het mij vraagt : MUGGENZIFTERIJ



    Was het een André hazes junior geweest dan moffelde men het weg als zijnde..."hij laat in een berichtgeving weten dat hij in een beschonken bui dingen heeft gezegd die hij niet had mogen zeggen".

    En iedereen gaat weer verder tot de orde van de dag
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door goodbet Bekijk reactie
    Ik heb er ook niet voor over om een hele avond met je te spenden.

    een uurtje of 2 is voldoende.

    Mocht het op de een of andere manier klikken, dan kunnen we er eventueel een vervolg aan geven.

    Denk er maar even over naar extreem midden rechtse populist...
    sorry..wat je ook probeert..het enige die jij bij mij oproept met je misogyne opmerkingen is die waas voor mijn ogen.

    Dus..ik weet het is moeilijk te accepteren..thanks but no thanks..

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door bombastic9982 Bekijk reactie
    Vrouwen Kech noemen is niet voor de commercie?
    Hij is groot geworden door onbeschoft gedrag. Waar heb jij het over
    Hij zal het gedacht hebben..maar zelfs commercie heeft dus nog moraal..

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    2.150
    19-06-2015

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Wat een ophef zeg!

    Boef is rapper en dan is het gebruikelijk om zulke taal te bezigen. Of het slim was in dit geval dat is een ander verhaal

    Deze dames waren zo vriendelijk om boef in nood te helpen. Waarop hij op zijn beurt in een dronken bui deze behulpzame dames beledigt. Hij heeft zijn excuses aangeboden.

    Waarom moeten er evenementen opeens boekingen annuleren? Vraag me af hoe men in Nederland gereageerd zou hebben als het om een André hazes junior zou gaan

    De dames in kwestie zijn opvallend stil.
    Ik denk niet dat zijn afkom iets zou hebben uitgemaakt want was hij in de eerste instantie niet miljonair geworden dankzij hetzelfde publiek dat hem nu gedumpt heeft? Het is maar dat Nederland en André Hazes iets van een langdurige relatie hadden maar als junior Hazes dezelfde fout maakt als Boef dan is het ook zo gedaan met hem... het dreigde al verkeerd af te lopen met hem kort geleden...

    Boef had beter moeten weten dat je zoiets niet kunt maken, zeker na #Metoo waarmee grotere sterren dan hij gesneuveld zijn... bart de pauw for instance... Een halfjaar geleden had het misschien nog wel door de beugel gekund..