1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    2.625
    25-12-2017

    Citaat Geplaatst door TrumpDump Bekijk reactie
    dat was in 2012,toen khelaifi net president was,Neymar was toen niet eens speler van barca,zeg beda psv of ajax,maar de graafschap doe normaal,jij hebt msakni nooit zien spelen volgens mij,hij speelde tegen Salah paar maanden terug,Salah was onzichtbaar
    Ik heb msakni nooit zien spelen inderdaad, alleen interlands zien spelen. Hij viel toen positief op.

    maar om hem meteen in het rijtje salah te plaatsen...

    Op tv hebben ze het over topscoorders en topspelers Salah, Kane, Messi, Lewa en Ronaldo en jij komt hier leuk aanzetten dat Msakni beter is als Salah.

    Wellicht heb je dat geroepen in jou spontaniteit maar je moet even nuchter worden en realiteit in ogen zien.

    Msakni is goed genoeg voor De Graafschap. Volgens mij speelt hij nu ergens in Tunesië dus als PSV of Ajax geïnteresseerd was, dan ging hij erheen op blote voeten.
    quote van het jaar
    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Heel de wereld zag dat Ramos Salah expres ging blesseren omdat Ramos moslims haat.

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    Citaat Geplaatst door goodbet Bekijk reactie
    Ik heb msakni nooit zien spelen inderdaad, alleen interlands zien spelen. Hij viel toen positief op.

    maar om hem meteen in het rijtje salah te plaatsen...

    Op tv hebben ze het over topscoorders en topspelers Salah, Kane, Messi, Lewa en Ronaldo en jij komt hier leuk aanzetten dat Msakni beter is als Salah.

    Wellicht heb je dat geroepen in jou spontaniteit maar je moet even nuchter worden en realiteit in ogen zien.

    Msakni is goed genoeg voor De Graafschap. Volgens mij speelt hij nu ergens in Tunesië dus als PSV of Ajax geïnteresseerd was, dan ging hij erheen op blote voeten.
    hij speelt nu bij Esperance Tunesie(Taraji),maar clubs als esperance en club africain en etoile du sahel liggen de salarissen ook hoog,bijna zelfde als eredivisie vergis je niet,Camacho heeft er ook gespeeld

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    2.625
    25-12-2017

    https://en.wikipedia.org/wiki/Youssef_Msakni

    Msakni heeft nog nooit gevoetbald bij PSG
    quote van het jaar
    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Heel de wereld zag dat Ramos Salah expres ging blesseren omdat Ramos moslims haat.

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    2.625
    25-12-2017

    Citaat Geplaatst door TrumpDump Bekijk reactie
    hij speelt nu bij Esperance Tunesie(Taraji),maar clubs als esperance en club africain en etoile du sahel liggen de salarissen ook hoog,bijna zelfde als eredivisie vergis je niet,Camacho heeft er ook gespeeld
    Salarissen zijn daar heel laag in Tunesië. niet eens 50.000 per jaar. Dan mag je blij zijn.
    quote van het jaar
    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Heel de wereld zag dat Ramos Salah expres ging blesseren omdat Ramos moslims haat.

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    Citaat Geplaatst door goodbet Bekijk reactie
    https://en.wikipedia.org/wiki/Youssef_Msakni

    Msakni heeft nog nooit gevoetbald bij PSG
    nee klopt maar hij stond er wel onder contract,hij werd meteen verhuurd

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    Citaat Geplaatst door goodbet Bekijk reactie
    Salarissen zijn daar heel laag in Tunesië. niet eens 50.000 per jaar. Dan mag je blij zijn.
    dan weet jij niks,bij de topclubs daar verdien je best aardig,50.000 per jaar haha,dat verdien je zelfs in botola 2

  7. #22
    MVC Premium

    Reacties
    16.210
    22-07-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door goodbet Bekijk reactie
    Trabelsi is de eerste rechtsback en rechtsbuiten in een. Vroeger kwamen rechtsbacks niet voorbij de middenlijn.

    Later kwam Dani Alves, Carvajal, Walker bij city...
    Cafu, Roberto Carlos

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    Citaat Geplaatst door smooth_a Bekijk reactie
    Cafu, Roberto Carlos
    thuram

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Berry van Aerle

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Berry van Aerle
    berry hhh dat is een egte Helmonder

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    2.625
    25-12-2017

    Citaat Geplaatst door smooth_a Bekijk reactie
    Cafu, Roberto Carlos
    klopt niet.

    vriend van mij, speelt hier in hoofdklasse. Heeft bij Chebab rif een contract gekregen van 260.000 DHM en huurwoning/appartementje voor 1 jaar en .
    Hij heeft er niet getekend, komt door zijn vader. Hij zou daar grootverdiener worden.

    Met andere woorden, niet eens € 26.000,- per jaar. Dat is iets meer dan € 2.000,- per maand. Terwijl een salaris in Marokko is ongeveer € 300,- en € 500,-.
    € 2.000,- voor Marokko is veel hoor.

    In Botola 2 krijg je danone. Botola 2 clubs krijgen niet eens visum voor een trainingskamp in Europa. Alle spelers rennen weg.
    quote van het jaar
    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Heel de wereld zag dat Ramos Salah expres ging blesseren omdat Ramos moslims haat.

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    2.625
    25-12-2017

    Citaat Geplaatst door smooth_a Bekijk reactie
    Cafu, Roberto Carlos
    Ja zeker!! scherp van je.
    quote van het jaar
    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Heel de wereld zag dat Ramos Salah expres ging blesseren omdat Ramos moslims haat.

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    16.958
    17-02-2016

    Citaat Geplaatst door goodbet Bekijk reactie
    Ja zeker!! scherp van je.
    . Goed van je man!

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    2.625
    25-12-2017

    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    . Goed van je man!
    Ik geef tenminste toe als ik het mis heb.

    Thuram en R. Carlos zijn bovendien een van de beste rechtsbacks ooit die er hebben rond gelopen.
    Dani Alves zeker in dat rijtje toevoegen.
    quote van het jaar
    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Heel de wereld zag dat Ramos Salah expres ging blesseren omdat Ramos moslims haat.

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    16.958
    17-02-2016

    Citaat Geplaatst door goodbet Bekijk reactie
    Ik geef tenminste toe als ik het mis heb.

    Thuram en R. Carlos zijn bovendien een van de beste rechtsbacks ooit die er hebben rond gelopen.
    Dani Alves zeker in dat rijtje toevoegen.
    Cafu?