1. #121
    MVC Lid

    Reacties
    26.511
    27-01-2012

    jakko ben je wel eens uitgegaan?
    er is een subcultuur die zo met elkaar omgaat

    vrouwen en mannen die elkaar uitschelden
    in dat wereldje als je lief bent dan noemen ze je een wappiw/sjappie


    https://m.youtube.com/watch?v=4AHH0bdNKyM



    bekijk dit ff



    Citaat Geplaatst door jakko Bekijk reactie
    Je maakt het veel te ingewikkeld, en ik snap je opmerking niet over 'afstand nemen'. Wie vraagt dat van je? Het gaat er eenvoudigweg om dat het niemand aangaat om een ander '****' te noemen omdat die s'nachts op straat is.
    Zeker niet omdat ie zelf het normaal vindt wel op straat te zijn. Waarmee hij vrouwen een andere norm meent te kunnen opleggen.

    Dat moet je toch gewoon afkeuren? Hij is een bekend figuur.


    Doe niet zo moeilijk. Valt me tegen van je Real.
    ''Niet de integratie is mislukt, maar de acceptatie is mislukt.''

  2. #122
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door macro201 Bekijk reactie
    En deze duivelin DP zei een keer dat verkrachtingen er nou eenmaal bij horen bij oorlog in een topic over Syrië of Iraq kan het me niet herinneren.
    Daar gaat haar geloofwaardigheid over vrouwenrechten.
    gelukkig heb je link toch???
    tot dan..
    flikker op leugenachtig wezen

  3. #123
    MVC Lid

    Reacties
    3.000
    06-11-2012

    Citaat Geplaatst door OBB Bekijk reactie
    Jouw kristallen bol draait weer overuren!
    Waar was je compassie voor Sylvana? Of is Sylvana geen vrouw?

  4. #124
    Verbannen

    Reacties
    882
    01-06-2017

    Citaat Geplaatst door Reallover Bekijk reactie
    jakko ben je wel eens uitgegaan?
    er is een subcultuur die zo met elkaar omgaat

    vrouwen en mannen die elkaar uitschelden
    in dat wereldje als je lief bent dan noemen ze je een wappiw/sjappie


    https://m.youtube.com/watch?v=4AHH0bdNKyM



    bekijk dit ff





    Oke dus hij bedoelde eigenlijk lieverd???

  5. #125
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door bombastic9982 Bekijk reactie
    Waar was je compassie voor Sylvana? Of is Sylvana geen vrouw?

    Heb je niet opgelet?
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  6. #126
    MVC Lid

    Reacties
    3.000
    06-11-2012

    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    *
    *

    Jan Dijkgraaf** * ****

    COLUMN

    BRIEFJE VAN JAN – Aan rapper BoefDat je vrouwen in dat malle Berbertaaltje van je ‘hoer’ noemt, kan dan toch onmogelijk iemand verrassen?

    03-01-2018, 5:49*

    *Tags:*boef,*mietje,*rapprt Boef,*wajong

    Knul,

    Ik snap die*ophef*over jou niet, hoor.

    Ja, je noemde vrouwen hoeren.

    Nou en?

    Bevestig je daarmee niet gewoon wat we al lang van je weten?

    Politieagenten schofferen bij een benzinestation… Zwaaien met een stapel bankbiljetten… Rondrijden in een veel te dure auto… Een wietplantage beginnen in de flat van een vrouwtje in Beverwijk… Haar kat vanuit je rijdende auto de snelweg op gooien… Een rechter tutoyeren (sorry, dat is: met ‘jij’ aanspreken) en constant in de rede vallen tijdens strafzaak nummertje zoveel… Met je dronken harses dansen op een politieauto…

    Dat je vrouwen in*dat malle Berbertaaltjevan je ‘hoer’ noemt, kan dan toch onmogelijk iemand verrassen? Je staat* niet voor niets*op nummer 22 in de KLOOT 100.

    Ik zag in dat gedoetje met die dames eerder de bevestiging van iets heel anders.

    Je was al een uitkeringtrekker (Wajong). Je was al een laffe deserteur (je wilt wel terug naar je eigen land Algerije, maar dan moet je het leger in, dus je doet het niet). En nu blijk je ook nog te dom om een band te kunnen verwisselen.

    Zelfstandig poepen lukt inmiddels wel?

    Groet,

    JanD

    inShare15*

    **

    Jan Dijkgraaf

    Jan Dijkgraaf (010, 1962) is professional buttkicker (buttkicken.nl), boekenfluisteraar (schrijfjeboekin10dagen.nl), sentimentele dweil (99woorden.nl), honorair consul van Normalië en voormalig beroepsbadmintonne
    Is Jan Dijkgraaf niet degene die de vuilnisbak van Pechtold liet onderzoeken en een tampon van zijn vrouw vond en dit ging publiceren? Hebben we het over dezelfde?

  7. #127
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Mannen van een inferieure cultuur

    In*opinie*door*Fatima**op*02-01-2018*|*16:10

    Vandaag was er ophef over Rapper Boef, die vrouwen die 's nachts naar een club waren gegaan, 'hoeren' noemde. Hij herhaalde die uitspraak na ophef op sociale media nog eens, om later zijn excuses te maken. Mannen als rapper Boef zijn vertegenwoordigers van een inferieure cultuur. Dat stelt Fatima.

    En voordat ik direct allemaal likes over me heen*krijg*uit een bepaalde*hoek: met "inferieure cultuur" bedoel ik niet per se*de 'Marokkaanse', of breder, de islamitische cultuur.

    Mannen van een inferieure cultuur zijn voor mij alle mannen die vrouwen niet het recht geven te zijn wie ze zijn,*zich te kleden zoals zij willen en lief te hebben wie zij willen.*

    Ik bedoel dus bijvoorbeeld die losers van mannen, jongens vaak nog, die allochtone en autochtone meiden voor '****'. 'slet' of 'kech' uitmaken of die sissen, wanneer deze meiden nog laat op straat zijn of wanneer ze in de ogen van die gasten te bloot gekleed zijn.*

    Ik bedoel al die vrouwen en de ouders die dit vreselijke gedrag toestaan of zelfs ondersteunen.*

    Ik bedoel de mannen en de jongens die zich ongevraagd steeds weer opwerpen als mijn vader of oudere broer of als mijn 'witte*redder (van middelbare leeftijd)'. Ik heb daar niet om gevraagd. Ik heb jullie niet nodig,*ik ben*van niemand.

    Ik bedoel die racisten die het niet kunnen hebben wanneer een meisje iets begint met iemand met een andere etnische of religieuze achtergrond. En racisten zijn echt niet alleen witte Nederlanders; ook in andere gezinnen, bijvoorbeeld Turkse en Marokkaanse, komt het vaak voor.*

    Ik bedoel de jongens en de mannen die denken dat ze aan je mogen zitten wanneer je vrolijk en uitbundig bent of wat bloter gekleed.
    En ik bedoel de mannen die zo'n cultuur stimuleren met plat seksisme en met vragen als" zou u haar doen?'**

    Ik bedoel de mannen en vrouwen die voor mij en mijn zussen willen bepalen dat we geen hoofddoek mogen dragen. Tfoe, fuck jullie paternalisme! Jullie zijn echt geen haar beter dan de mannen en vrouwen die vinden dat we wel een hoofddoek moeten dragen.*

    Ik bedoel de mannen en vrouwen die vanuit een soort cultuurrelativisme vrouwonvriendelijk gedrag*goedpraten. Er is nooit een legitiem cultureel*of religieus*excuus om vrouwen minder te behandelen dan mannen, net zo min als er een legitiem excuus bestaat om lhbt's, moslims, joden, witten, zwarten*etc. minder te behandelen.*

    Ik bedoel de mannen (en soms ook vrouwen) die hun partner of kinderen mishandelen. Wanneer je je toevlucht tot geweld zoekt ben je altijd af, ook wanneer dat thuis het geval is.*

    Ik bedoel de mannen en vrouwen die het seksisme of*de homofobie*van Boef en andere rappers *nu gretig veroordelen, maar de homofobie en het*seksisme van de (autochtone) voetbalkantine bagatelliseren en 'humor' noemen. Bespaar me jullie hypocrisie.*

    Ik bedoel de mannen en vrouwen die de strijd om vrouwenrechten in Nederland en Vlaanderen altijd maar weer politiseren. Dat schiet niet op. Werk samen met allen met hetzelfde doel en niet alleen met de mensen of organisaties die volgens jou 'deugen'.*

    Ik*bedoel nadrukkelijk niet*al die*mannen en vrouwen, autochtoon en met migratieachtergrond, gelovig en ongelovig,*die*aanspreekbaar zijn op het bovenstaande en die*de intentie hebben*anderen*dezelfde rechten en vrijheden te gunnen als die ze voor zichzelf vanzelfsprekend vinden. En een keer een fout*maken mag best. Niemand is zonder fouten.*We moeten elkaar ook de mogelijkheid bieden op excuses en herstel. Zolang de intentie oprecht is en er sprake is van empathie en zelfreflectie.**

    En daaraan twijfel ik*bij rapper Boef. Hij noemde vrouwen die hem 's ochtends een lift hadden gegeven kechs (hoeren).*Toen hij daar op aangesproken werd zei hij:*,Ik heb mensen boos gemaakt omdat ik kech zeg, maar wat doen jullie in een club met alcohol, met korte rokjes, om acht uur ’s ochtends, met jongens? Wat ben je aan het doen? Je bent gewoon een kech''. En pas uren later maakte hij, waarschijnlijk nadat hij onder druk was gezet door Ali B. en zijn management,*excuses. Mij heb je niet overtuigd Boef.*

    De Belgische DJ*Karolien Debecker heeft opgeroepen Boef*voorlopig niet op de radio te draaien.*Wat mij betreft zouden*mannen als rapper Boef voorlopig genegeerd moeten worden door alle vrouwen. Laat ze maar een tijdje droogstaan.*

    Zie ook:*

  8. #128
    Bijna Lid

    Reacties
    2.753
    23-10-2014

    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    gelukkig heb je link toch???
    tot dan..
    flikker op leugenachtig wezen
    Ga naar jou rechtsextreme fora verkrachtingen goedpraten en op moslims kankeren. Duivel met gespleten tong.

  9. #129
    MVC Lid

    Reacties
    26.511
    27-01-2012

    ''Niet de integratie is mislukt, maar de acceptatie is mislukt.''

  10. #130
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door macro201 Bekijk reactie
    Ga naar jou rechtsextreme fora verkrachtingen goedpraten en op moslims kankeren. Duivel met gespleten tong.
    wat wat heeft deze topuc met moslims van doen...leg ne dat werst nasr eens uit..
    of zie jin die zuipende hoerende boef als moslim en schiet jij daarom zo uit je slof??.?

  11. #131
    Bijna Lid

    Reacties
    2.753
    23-10-2014

    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    wat wat heeft deze topuc met moslims van doen...leg ne dat werst nasr eens uit..
    of zie jin die zuipende hoerende boef als moslim en schiet jij daarom zo uit je slof??.?
    Nee ik vind boef een stuk troep.
    Maar rustig aan, je bent zo witheet van woede dat je niet meer normaal kan typen.
    Misschien is het verstandig om eerst even ergens te gaan liggen totdat je je emoties in bedwang kunt houden.

  12. #132
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    Opvallend toch, als hij dat woord 20 keer in 'n raptekst had verwerkt, had er niemand notie van genomen.
    Mss moeten de #metoo amazones maar eens de teksten van de hele hiphop scene uitvlooien, op aanwezigheid van soortgelijke synoniemen.
    C'mon ladies, work to do!
    De uitverkoper heeft zijn excuses al aangeboden onder druk van de geldschieters.
    Ook gangsta rappers zijn niet opgewassen tegen metooism.
    De regels gelden voor iedereen die wil meegraaien in de ton van de mainstream media.
    Al dat gezaag voor niks, zonder Boef hadden we niet geweten waarom Marrakech, Marra-kech noemt.
    Wees dus een beetje dankbaar. Hhh
    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.

  13. #133
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door macro201 Bekijk reactie
    Nee ik vind boef een stuk troep.
    Maar rustig aan, je bent zo witheet van woede dat je niet meer normaal kan typen.
    Misschien is het verstandig om eerst even ergens te gaan liggen totdat je je emoties in bedwang kunt houden.
    haha..nee tis hier donker.
    ik lig al..

  14. #134
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door bombastic9982 Bekijk reactie
    Die verkrachtingsfantasieën die de 'gewone Nederlander' op het forum post, heeft niets te maken met het vrouwelijk geslacht?
    Vrij opvallend dat ik dit nooit lees bij mannen waar men het niet mee eens is.hoe zou dit toch komen?

    Was jij het niet onder je tweede nick Joosje die stelde dat een kind en iemand die dronken is de ware aard laat zien. Dat geldt zeker voor wanneer mensen boos zijn en we weten allemaal dat 'de gewone NLer' furieus is.
    Geen idee waar jij het nu over hebt.

    S. Simons en prof.dr. G. Wekker kwamen op jonge leeftijd met hun ouders vanuit Suriname naar Nederland, om een beter leven te hebben.
    Beide dames hebben in NL de kans gehad om zich te ontwikkelen.
    Simons is de kans gegeven om carrière te maken op TV, Wekker na haar studie een functie als hoogleraar gegund.
    Maar beide dames doen niets anders dan de blanke - witte volgens hen - autochtonen aanvallen; racisme zit in hun genen!
    Lijkt mij al racisme dat zij stellen zo te verafschuwen.

    Wekker bestaat het om in haar boek, te stellen, dat witte mensen 'cultureel archief' in hun hoofd. Hebben, zit vierhonderd jaar koloniaal denken, dat ervan uitgaat dat wit superieur is aan zwart.
    Een wetenschapper nota bene die met totaal idiote beweringen komt waar geen enkel wetenschappelijk bewijs voor wordt geleverd!
    Als deze dame niet zo obsessief door haat zou zijn gedreven tegen de blanke medemensen en een keer objectief zou denken, zij zou zich doodschamen!
    400 jaar kolonialisme?! De mensen in Nederland waren - buiten een flinterdunne bovenlaag - straatarm.
    Wisten vandaag niet of zij morgen te eten zouden hebben. Hadden niets te vertellen, waren de facto slaven van die kleine bovenlaag naar wiens pijpen zij moesten dansen!
    Hadden nooit een slaaf, neger gezien hun hele leven!
    Er is wel eens gesteld, de slaven in de koloniën waren zeker van een onderkomen en elke dag eten, iets waar de mensen in NL totaal niet zeker over waren!
    Die massa in NL waren zo druk met overleven, die hadden geen benul noch tijd om zich superieur te voelen over het koloniale rijk!

    Nog zo'n figuur, Anna Senga Nzume. Vader Afrikaan die in Moskou medicijnen mocht studeren. Met Russische vrouw, een kind.
    Paps kwam naar NL om ervaring op te doen in het medisch circuit en verdween weer naar Afrika.
    Moeder trouwde met NL man. Anna groeide op met de naam van haar stiefvader Steijn.
    Ging zich Anouschka noemen en vanaf haar 18 weer naar haar vader in Afrika.
    Opleidingen gehad. Carrière, actrice, schrijft in kranten.
    En schopt de blanke - witte volgens haar - Nederlander in de grond.
    Boekje hallo Witte Nederlander. Schandalig dat NL zo wit is! Hoe durven we in Europa wit te zijn.
    Als iemand uit Europa naar Afrika zou emigreren om een beter leven te hebben en klagen dat Afrika zo zwart is; onmiddellijk in een dwangbuis afgevoerd naar psychiatrische inrichting.

    Nog maar 3 van die dames die op de lijst van Bij1 staan van Simons!

    Ook deze nieuwe naam bestaat al, Simons moet deze veranderen. Er bestaat in Zaandam n.l. een groepspraktijk van psychotherapeuten met deze naam.
    Zou het echt stom toevallig zijn dat Simons c.s. bij deze naam terecht zijn gekomen?

    Alle kansen in NL gehad, carrière gegund en maar de blanke Nederlanders als racisten neerzetten.
    Gek toch, dat steeds meer mensen hier tabak van die beroepsslachtoffers, klaagmiepijn krijgen?

  15. #135
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door siPure Bekijk reactie
    Opvallend toch, als hij dat woord 20 keer in 'n raptekst had verwerkt, had er niemand notie van genomen.
    Mss moeten de #metoo amazones maar eens de teksten van de hele hiphop scene uitvlooien, op aanwezigheid van soortgelijke synoniemen.
    C'mon ladies, work to do!
    De uitverkoper heeft zijn excuses al aangeboden onder druk van de geldschieters.
    Ook gangsta rappers zijn niet opgewassen tegen metooism.
    De regels gelden voor iedereen die wil meegraaien in de ton van de mainstream media.
    Al dat gezaag voor niks, zonder Boef hadden we niet geweten waarom Marrakech, Marra-kech noemt.
    Wees dus een beetje dankbaar. Hhh
    leer jjj eerst het verschil tussen een lyric en het ventileren van opvattingen