1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    9.754
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door bombastic9982 Bekijk reactie
    Stemmen is een illusie overeind houden
    Welke illusie precies?

    Citaat Geplaatst door bombastic9982 Bekijk reactie
    Mensen die stemmen zijn dom.
    Iedereen die stemt is dom?
    Jeutje, dan zijn er nog meer domme mensen dan ik dacht.

    Citaat Geplaatst door Reallover Bekijk reactie
    nee het is een slechte artikel waarin ze bv NIDA neerzetten als populistisch en
    vergelijken met PVV/FVD dat is een absurde/afschuwelijke vergelijking
    Ik moet bekennen dat ik van NIDA weinig weet, maar zeggen dat NIDA niet populistisch is, zonder aan te geven waarom dan niet, of ontkrachte wat deze kerel zegt, zegt me ook niet zoveel.
    DENK heeft overigens wel degelijk ook populistische trekjes.
    Vooral het 'geloof de media niet' adagium is rechtstreeks geleend van de PVV's en Trumps in deze wereld.

    Het is trouwens wel een succesvolle strategie, de slachtofferrol pakken etc.
    En nee ik zeg hiermee niet dat ze ongelijk hebben als ze zeggen dat er discriminatie is in Nederland, voordat mensen meteen weer gaan piepen

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    3.427
    27-04-2015

    Ondertussen in de dyianet moskeeen:

    https://twitter.com/ErdalBalci9/stat...15500164796416

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    9.754
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door Aviator Bekijk reactie
    Ondertussen in de dyianet moskeeen:

    https://twitter.com/ErdalBalci9/stat...15500164796416
    Dat zou betekenen dat bepaalde mensen geen pedo topics meer kunnen openen hier.

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    3.000
    06-11-2012

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Welke illusie precies?


    Iedereen die stemt is dom?
    Jeutje, dan zijn er nog meer domme mensen dan ik dacht.


    Ik moet bekennen dat ik van NIDA weinig weet, maar zeggen dat NIDA niet populistisch is, zonder aan te geven waarom dan niet, of ontkrachte wat deze kerel zegt, zegt me ook niet zoveel.
    DENK heeft overigens wel degelijk ook populistische trekjes.
    Vooral het 'geloof de media niet' adagium is rechtstreeks geleend van de PVV's en Trumps in deze wereld.

    Het is trouwens wel een succesvolle strategie, de slachtofferrol pakken etc.
    En nee ik zeg hiermee niet dat ze ongelijk hebben als ze zeggen dat er discriminatie is in Nederland, voordat mensen meteen weer gaan piepen
    De illusie van inspraak.
    Mensen die stemmen zijn inderdaad dom. Jaar in jaar uit klagen over politici dat ze niet doen wat ze beloven om vervolgens de volgende verkiezingen op een ander te stemmen die exact hetzelfde doet en dan weer janken.
    Nooit de vraag stellen of je überhaupt wel enig invloed hebt.

    NIDA en Denk hebben geen populistische trekjes en zijn in niets te vergelijken met de rechts extremistische partijen.
    Sterker nog de andere partijen zoals VVD SP enz zijn zelfs populistischer dan Nida en Denk.
    Alle overige partijen zeggen op te komen voor de 'gewone NL'er' die zich gediscrimineerd voelt in eigen land en die constant aan het janken is.
    Hier op het forum kunnen we erover meepraten. Jankende 'gewone Nederlanders' die als trollen op dit forum komen omdat ze vinden dat de 'allochtonen' een bedreiging vormen en ze het liefst hebben dat ze minder rechten hebben.
    Daarom lult die André Kouwels uit zijn nek. Het 'onderzoek' is al gebaseerd op etniciteit wat al een verkeerde benadering is. Als je 'etniciteit' onderzoekt, trek je ook etnische conclusies.

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door Aviator Bekijk reactie
    Ondertussen in de dyianet moskeeen:

    https://twitter.com/ErdalBalci9/stat...15500164796416

    Dit kwam afgelopen week al langs op tpo.nl: http://politiek.tpo.nl/2018/01/02/tu...n-bezwangeren/
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door OBB Bekijk reactie
    Dit kwam afgelopen week al langs op tpo.nl: http://politiek.tpo.nl/2018/01/02/tu...n-bezwangeren/
    Volgens de update was het niet zo bedoeld. Maar goed, dat verwijst naar een tekst in - waarschijnlijk - het Turks.
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    3.427
    27-04-2015

    Citaat Geplaatst door OBB Bekijk reactie
    Volgens de update was het niet zo bedoeld. Maar goed, dat verwijst naar een tekst in - waarschijnlijk - het Turks.
    Het is altijd de schuld van een ander!

    Hypocriete **********s zijn het!

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    26.511
    27-01-2012

    aviator stop met delen van nepnieuws
    wat je deelt klopt niet

    komt je goed uit he
    islamofoob
    nu ineens ben je niet kritsch ga je niet kijken of het wel klopt

    "dit komt je goed uit he kwibus !"

    liegende Hollander
    ''Niet de integratie is mislukt, maar de acceptatie is mislukt.''

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    3.000
    06-11-2012

    Citaat Geplaatst door Reallover Bekijk reactie
    aviator stop met delen van nepnieuws
    wat je deelt klopt niet

    komt je goed uit he
    islamofoob
    nu ineens ben je niet kritsch ga je niet kijken of het wel klopt

    "dit komt je goed uit he kwibus !"

    liegende Hollander
    Ja dat krijg je ervan als zijn vliegtuig nooit landt. Die blijft maar in de lucht hangen.

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    3.427
    27-04-2015

    Citaat Geplaatst door Reallover Bekijk reactie
    aviator stop met delen van nepnieuws
    wat je deelt klopt niet

    komt je goed uit he
    islamofoob
    nu ineens ben je niet kritsch ga je niet kijken of het wel klopt

    "dit komt je goed uit he kwibus !"

    liegende Hollander
    Hou jij je nu maar bezig met die klaplopers van de linkjes die jij plaatst!

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    3.000
    06-11-2012

    Citaat Geplaatst door Aviator Bekijk reactie
    Hou jij je nu maar bezig met die klaplopers van de linkjes die jij plaatst!
    Baxi

  12. #27
    Wrbrdr zndr brd

    Reacties
    4.654
    13-02-2007

    Onenigheid binnen NIDA Rotterdam over samenwerking met Denk ...

    https://www.rijnmond.nl/nieuws/16311...rking-met-Denk

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    3.283
    12-03-2017

    Citaat Geplaatst door Reallover Bekijk reactie
    allemaal uit de gratie en roulatie.

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    9.754
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door bombastic9982 Bekijk reactie
    De illusie van inspraak.
    Mensen die stemmen zijn inderdaad dom. Jaar in jaar uit klagen over politici dat ze niet doen wat ze beloven om vervolgens de volgende verkiezingen op een ander te stemmen die exact hetzelfde doet en dan weer janken.
    Nooit de vraag stellen of je überhaupt wel enig invloed hebt.

    NIDA en Denk hebben geen populistische trekjes en zijn in niets te vergelijken met de rechts extremistische partijen.
    Sterker nog de andere partijen zoals VVD SP enz zijn zelfs populistischer dan Nida en Denk.
    Alle overige partijen zeggen op te komen voor de 'gewone NL'er' die zich gediscrimineerd voelt in eigen land en die constant aan het janken is.
    Hier op het forum kunnen we erover meepraten. Jankende 'gewone Nederlanders' die als trollen op dit forum komen omdat ze vinden dat de 'allochtonen' een bedreiging vormen en ze het liefst hebben dat ze minder rechten hebben.
    Daarom lult die André Kouwels uit zijn nek. Het 'onderzoek' is al gebaseerd op etniciteit wat al een verkeerde benadering is. Als je 'etniciteit' onderzoekt, trek je ook etnische conclusies.
    Om te beginnen klaagt verre van iedereen daarover.
    De vraag is wat je onder invloed verstaat.
    Ook als je een bindend referendum houdt heeft een individu eigenlijk geen invloed.

    Prsoonlijk heb ik in de praktijk in ieder geval nog geen beter systeem kunnen ontdekken.

    NIDA ken ik niet goed dus laat ik me beperken tot DENK.
    Ik vind het overigens prima dat DENK er is, ben ook niet bang voor mondige mensen met een migrantenachtergrond etc.
    Maar jij vindt dus niet dat denk vaak genoeg/weleens de geloof de media kaart of slachtofferrol kaart speelt?
    Of vind je dat geen populisme?

    Ik wilde trouwens even kijken of de partij voor rechtvaardigheid en gelijkwaardigheid al wat had gezegd over de uitspraken van boef.
    In ieder geval niet op twitter, maar ik zoek zo nog even verder.
    Ik kwam echter wel dit populistisch diamantje tegen: https://twitter.com/DenkNL/status/948532136516182021
    Nogmaals, ik vergelijk DENK niet met de PVV, in ieder geval niet qua giftigheid van de denkbeelden, maar als jij hier niets populistisch in ziet, dan snap ik het ook niet meer hoor.

    "Volgens https://goo.gl/9QXgG2 houdt de #Politie in #Rotterdam jongeren met dure #kleding in de gaten. Zullen deze controles ook plaatsvinden bij mensen die miljoenen euro’s #belasting ontwijken? #EtnischProfileren 2.0 #patser #controles"

  15. #30
    Wrbrdr zndr brd

    Reacties
    4.654
    13-02-2007

    DutchTurks maakt NIDA zwart:

    http://dutchturks.nl/waar-is-nida-mee-bezig/

    Zeg het maar Reallover ...