1. #466
    MVC Lid

    Reacties
    517
    14-09-2016

    Citaat Geplaatst door Kickass Bekijk reactie
    https://i.redd.it/0njy4d3r6mlz.jpg

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
    Sowieso

    Citaat Geplaatst door PresAlen3. Bekijk reactie
    Marry me.
    Dat doe ik je niet aan

  2. #467
    MVC Lid

    Reacties
    6.685
    09-03-2013

    Citaat Geplaatst door PresAlen3. Bekijk reactie
    Marry me.
    Ga je de mahr in Ripple's betalen?
    "Veel mensen die in een rolstoel rijden hebben een ongeval gehad, dus rijden met een rolstoel is gevaarlijk."

  3. #468
    MVC Lid

    Reacties
    58
    06-11-2017

    Hoeveel ripples hebben jullie...en tegen welke koers gekocht?

  4. #469
    MVC Lid

    Reacties
    537
    24-09-2016

    ripple gaat keihard dalen naar 1.20 believe me or not
    I was told i was dangerous..i asked why? they said ''because you dont need anyone. ''That's when i smiled.

  5. #470
    MVC Lid

    Reacties
    6.685
    09-03-2013

    Citaat Geplaatst door Lapsuscalami Bekijk reactie
    Kan iemand deze vragen voor me beantwoorden?

    1) Wat is de beste online wallet (website/app)?
    2) Moet ik verschillende wallets gebruiken voor verschillende coins of zijn er ook wallets die in staat zijn een groot deel van de coins te bewaren?
    3) Is een online wallet per se nodig wanneer het gaat om kleinere bedragen? Dus: kan ik kleinere bedragen gewoon in m'n wallet van de exchanges laten?
    4) Via welke broker kan ik het beste bitcoins aanschaffen? Rekening houdend met prijs, snelheid en veiligheid.
    5) Via welke exchanges kan ik het beste andere coins aanschaffen? Rekening houdend met prijs, snelheid en veiligheid.
    6) Stel dat ik bij stijgingen/dalingen op korte termijn snel wil inkopen/verkopen, hoe lang duurt dit en hoe doe ik dit zo snel mogelijk? Wat zijn factoren die vertragingen kunnen opleveren? Maakt het uit in welke wallet ze bewaard zijn etc.?

    Ik heb nog geen idee hoe dit allemaal in elkaar zit en ik heb eigenlijk alleen een beetje in dit topic gekeken en de koersen bekeken via coinmarketcap.com.
    1) Wat is de beste online wallet (website/app)?

    Afhankelijk wat je wilt doen ermee. Het is altijd goed om zelf te beschikken over je eigen wallets. Coinomi is een goede app hiervoor, maar er zijn andere die ongeveer hetzelfde doen.

    2) Moet ik verschillende wallets gebruiken voor verschillende coins of zijn er ook wallets die in staat zijn een groot deel van de coins te bewaren?

    Een app kan meerdere coins met meerdere wallets bevatten.

    3) Is een online wallet per se nodig wanneer het gaat om kleinere bedragen? Dus: kan ik kleinere bedragen gewoon in m'n wallet van de exchanges laten?

    Het is niet nodig, maar je het wel laten staan.

    4) Via welke broker kan ik het beste bitcoins aanschaffen? Rekening houdend met prijs, snelheid en veiligheid.

    Je kan een euro <-> bitcoin exchange vinden (bl3p, kraken). Anders een wisselkantoorachtig iets om ze te kopen met ideal. Die kan je vinden op http://www.goedkoopstebitcoin.nl. Ik heb regelmatig bitkassa gebruikt.

    5) Via welke exchanges kan ik het beste andere coins aanschaffen? Rekening houdend met prijs, snelheid en veiligheid.

    Bittrex, Binance, Bitfinex zijn goede. Kijk voor een overzicht hier: https://coinmarketcap.com/exchanges/volume/24-hour/

    6) Stel dat ik bij stijgingen/dalingen op korte termijn snel wil inkopen/verkopen, hoe lang duurt dit en hoe doe ik dit zo snel mogelijk? Wat zijn factoren die vertragingen kunnen opleveren? Maakt het uit in welke wallet ze bewaard zijn etc.?

    Op een exchange zoals Bittrex is het direct. Als je wilt handelen kan je ze het beste op een exchange laten staan. Bitcoinstransacties zijn extreem langzaam en duur.
    "Veel mensen die in een rolstoel rijden hebben een ongeval gehad, dus rijden met een rolstoel is gevaarlijk."

  6. #471
    MVC Lid

    Reacties
    507
    19-01-2013

    Citaat Geplaatst door Lapsuscalami Bekijk reactie
    Dankjewel voor de hulp! Het is nu al veel duidelijker, al twijfel ik nog steeds een beetje over de sites voor het aanschaffen. Ik wil het denk ik eerst even uitproberen met ongeveer 200-300 euro aan bitcoins, om daar vervolgens vooral (of misschien volledig) andere munten mee te kopen.
    Ik adviseer je om met ethereum te handelen ipv bitcoin. Ethereum betaal je vrijwel geen transactiekosten en je ontvangt het heel snel in vergelijking met de bitcoin.

  7. #472
    yours truly

    Reacties
    523
    04-08-2012

    Citaat Geplaatst door Mouwaysie Bekijk reactie
    1) Wat is de beste online wallet (website/app)?

    Afhankelijk wat je wilt doen ermee. Het is altijd goed om zelf te beschikken over je eigen wallets. Coinomi is een goede app hiervoor, maar er zijn andere die ongeveer hetzelfde doen.

    2) Moet ik verschillende wallets gebruiken voor verschillende coins of zijn er ook wallets die in staat zijn een groot deel van de coins te bewaren?

    Een app kan meerdere coins met meerdere wallets bevatten.

    3) Is een online wallet per se nodig wanneer het gaat om kleinere bedragen? Dus: kan ik kleinere bedragen gewoon in m'n wallet van de exchanges laten?

    Het is niet nodig, maar je het wel laten staan.

    4) Via welke broker kan ik het beste bitcoins aanschaffen? Rekening houdend met prijs, snelheid en veiligheid.

    Je kan een euro <-> bitcoin exchange vinden (bl3p, kraken). Anders een wisselkantoorachtig iets om ze te kopen met ideal. Die kan je vinden op http://www.goedkoopstebitcoin.nl. Ik heb regelmatig bitkassa gebruikt.

    5) Via welke exchanges kan ik het beste andere coins aanschaffen? Rekening houdend met prijs, snelheid en veiligheid.

    Bittrex, Binance, Bitfinex zijn goede. Kijk voor een overzicht hier: https://coinmarketcap.com/exchanges/volume/24-hour/

    6) Stel dat ik bij stijgingen/dalingen op korte termijn snel wil inkopen/verkopen, hoe lang duurt dit en hoe doe ik dit zo snel mogelijk? Wat zijn factoren die vertragingen kunnen opleveren? Maakt het uit in welke wallet ze bewaard zijn etc.?

    Op een exchange zoals Bittrex is het direct. Als je wilt handelen kan je ze het beste op een exchange laten staan. Bitcoinstransacties zijn extreem langzaam en duur.
    Wat zijn de transactiekosten bij Bitkassa? Dus van bitkassa naar je wallet of exchange.

  8. #473
    MVC Lid

    Reacties
    3.460
    13-10-2013

    Het makkelijkste is om een coinbase account te openen. Geld storten. Ethereum kopen. Versturen naar binance en daar altcoins kopen.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

  9. #474
    MVC Lid

    Reacties
    2.772
    29-05-2009

    Citaat Geplaatst door Kickass Bekijk reactie
    Het makkelijkste is om een coinbase account te openen. Geld storten. Ethereum kopen. Versturen naar binance en daar altcoins kopen.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
    Maar Coinbase moet je toch je id verifiëren?

    Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk

  10. #475
    Ik weet het.

    Reacties
    495
    04-09-2016

    Bij coinbaise eisen ze inderdaad id verificatie.

  11. #476
    MVC Lid

    Reacties
    6.685
    09-03-2013

    Citaat Geplaatst door AmsterdamY Bekijk reactie
    Wat zijn de transactiekosten bij Bitkassa? Dus van bitkassa naar je wallet of exchange.
    Die zitten inbegrepen in de prijs.
    "Veel mensen die in een rolstoel rijden hebben een ongeval gehad, dus rijden met een rolstoel is gevaarlijk."

  12. #477
    MVC Lid

    Reacties
    6.685
    09-03-2013

    Citaat Geplaatst door Turkbey Bekijk reactie
    en gaan jullie 2018 in als miljonair?
    Ik niet. Maar door crypto wel een klein beter beter dan 2017.
    "Veel mensen die in een rolstoel rijden hebben een ongeval gehad, dus rijden met een rolstoel is gevaarlijk."

  13. #478
    MVC Lid

    Reacties
    1.234
    14-06-2004

    Mensen, het is wel beetje laat. Maar koop TRON aan, zoveel je kan.

    Bedank me later.

  14. #479
    MVC Lid

    Reacties
    2.456
    04-09-2004

    Citaat Geplaatst door rifton Bekijk reactie
    Mensen, het is wel beetje laat. Maar koop TRON aan, zoveel je kan.

    Bedank me later.

    3 weken terug ingekocht 4500 euro toen ze nog 0.02 cent waren. Gaan inderdaad goede kant op vandaag al 0.08 cent aangetikt en dat komt mede doordat alibaba tech chief nu ook is ingestapt bij het team. Plus komen mooie ontwikkelingen aan! Zeker een goede munt voor op langer termijn.

  15. #480
    MVC Lid

    Reacties
    1.234
    14-06-2004

    Citaat Geplaatst door Keohprewtno Bekijk reactie
    3 weken terug ingekocht 4500 euro toen ze nog 0.02 cent waren. Gaan inderdaad goede kant op vandaag al 0.08 cent aangetikt en dat komt mede doordat alibaba tech chief nu ook is ingestapt bij het team. Plus komen mooie ontwikkelingen aan! Zeker een goede munt voor op langer termijn.
    Bedragen hoef ik niet te weten..
    Ik sta 100% achter Tron.