1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Trouwmateriaal

    trouwmateriaal moet zijn huwelijkspartner.

    Wanneer is de ander dit?

    Shoot.


    Bij mij toch echt o.a. dit: als hij alleen met jou praat en niet met anderen. Ik ga je in bed ook niet delen, dus waarom nu wel?
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  2. #2
    Bijna Lid

    Reacties
    159
    17-12-2017

    Dat verschilt per individu. Wanneer iemand "trouwwaardig" is, is een subjectieve statement. De een knapt op iets af wat voor een ander een pluspunt is.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    209
    17-04-2017

    Jij moet snel trouwen

    Hoe oud ben jij?

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    185
    12-10-2012

    Als hij niet ademt.

  5. #5
    ♥♥Islam♥♥

    Reacties
    260
    09-04-2012

    Schamen jullie niet om zulke termen te gebruiken "trouwmateriaal". Nog steeds dezelfde mentaliteit als 10 jaar geleden.
    ♥D♥J♥O♥E♥W♥A♥I♥R♥I♥Y♥Y♥A

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door Inversus Bekijk reactie
    Dat verschilt per individu. Wanneer iemand "trouwwaardig" is, is een subjectieve statement. De een knapt op iets af wat voor een ander een pluspunt is.
    Klopt, vandaar dat ik ook een subjectieve vraag stel haha. Wanneer is iemand voor jou worthy of marriage?
    Citaat Geplaatst door Tolkvertaler Bekijk reactie
    Jij moet snel trouwen

    Hoe oud ben jij?
    Klopt. 16.
    Citaat Geplaatst door Dolfijn_Japon Bekijk reactie
    Als hij niet ademt.
    Why haha?
    Citaat Geplaatst door Djoewairiyyah Bekijk reactie
    Schamen jullie niet om zulke termen te gebruiken "trouwmateriaal". Nog steeds dezelfde mentaliteit als 10 jaar geleden.
    Ik pas me aan aan de doelgroep.
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  7. #7
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Als hij alleen met jou praat? wauw klinkt nogal als een contact gestoord persoon als hij zo zou zijn.

    Maar ik denk eerder dat je nog jong bent en totaal niet weet hoe en wat,en je maar spreekt over een idealistisch verlangen of plaatje in je geest, als dit al trouw materiaal is.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Als hij alleen met jou praat? wauw klinkt nogal als een contact gestoord persoon als hij zo zou zijn.

    Maar ik denk eerder dat je nog jong bent en totaal niet weet hoe en wat,en je maar spreekt over een idealistisch verlangen of plaatje in je geest, als dit al trouw materiaal is.
    Als hij alleen met jou over een toekomst praat en niet met andere vrouwen. Dus niet de ik-heb-er-nog-vier-achter-de-hand-mentaliteit.
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  9. #9
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Linanoor. Bekijk reactie
    Als hij alleen met jou over een toekomst praat en niet met andere vrouwen. Dus niet de ik-heb-er-nog-vier-achter-de-hand-mentaliteit.
    Is toch onzin, hoeveel players praten niet zo om je te misleiden.
    Trouwmateriaal is iemand die je aanvult en er voor je is, waar je mee kan praten en lachen en je op 1 lijn mee zit,
    al heeft hij er nog 4 achter de hand als jij degene bent waar het mee klikt dan kan een lijstje daar niks aan veranderen, zolang je samen niet een gevoel hebt heb je niks, zelfs met je zogenaamd verstand kiezen brengt je niks dan ellende en een schijnhuwelijk.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Is toch onzin, hoeveel players praten niet zo om je te misleiden.
    Trouwmateriaal is iemand die je aanvult en er voor je is, waar je mee kan praten en lachen en je op 1 lijn mee zit,
    al heeft hij er nog 4 achter de hand als jij degene bent waar het mee klikt dan kan een lijstje daar niks aan veranderen, zolang je samen niet een gevoel hebt heb je niks, zelfs met je zogenaamd verstand kiezen brengt je niks dan ellende en een schijnhuwelijk.
    We zijn het met elkaar eens. En het is prima om opties te hebben die heb ik ook, maar je bent wel duidelijk naar je opties toe en je spreekt alleen met hem of haar waar je een toekomst samen ziet en de ander laat je gaan, zodat die ook gelukkig wordt.
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  11. #11
    Bijna Lid

    Reacties
    159
    17-12-2017

    Pas je nooit aan voor je doelgroep. Niemand wordt er beter op. Geef het goede voorbeeld.

    Ik sluit mij aan bij Djoewairiyyahs reactie.

  12. #12
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Linanoor. Bekijk reactie
    We zijn het met elkaar eens. En het is prima om opties te hebben die heb ik ook, maar je bent wel duidelijk naar je opties toe en je spreekt alleen met hem of haar waar je een toekomst samen ziet en de ander laat je gaan, zodat die ook gelukkig wordt.
    Maar een beetje man/vrouw, weet dat je als je “opties” hebt je geen enkele “optie” je volledige aandacht kan geven, en de “optie” die het leukst er uit ziet krijg toch meer aandacht dan de minder goed uitziende “optie”
    Voor de goeduitziende “optie” ben je altijd bereid om water bij de wijn te doen om dichter tot zo iemand te komen, een minder goeduitziende “optie” moet of doet meer zijn best voor je, wat vaak tevergeefs is.
    Dus wat doede ge?

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Citaat Geplaatst door Djoewairiyyah Bekijk reactie
    Schamen jullie niet om zulke termen te gebruiken "trouwmateriaal". Nog steeds dezelfde mentaliteit als 10 jaar geleden.
    Bidt jij? Geef je je zakat? Vast je? Kan je koken? Heb je een hoed hart? Ken je schaamte? Heb je een proper verleden? Heb je zelfrespect? Heb je kennis over het geloof? Ben je een goede huisvrouw? Werk is voor jou kotsen?

    Als alles een ja is dan bent u trouwmateriaal. Indien 1 vraag die beantwoord wordt met een neen, dan niet meer

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door Inversus Bekijk reactie
    Pas je nooit aan voor je doelgroep. Niemand wordt er beter op. Geef het goede voorbeeld.

    Ik sluit mij aan bij Djoewairiyyahs reactie.
    Je hebt gelijk. En heb je ook een antwoord op mijn vraag.

    Wanneer zou jij met iemand trouwen?
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Maar een beetje man/vrouw, weet dat je als je “opties” hebt je geen enkele “optie” je volledige aandacht kan geven, en de “optie” die het leukst er uit ziet krijg toch meer aandacht dan de minder goed uitziende “optie”
    Voor de goeduitziende “optie” ben je altijd bereid om water bij de wijn te doen om dichter tot zo iemand te komen, een minder goeduitziende “optie” moet of doet meer zijn best voor je, wat vaak tevergeefs is.
    Dus wat doede ge?
    Ik ga een bakse doen, wa vinde daarvan?
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.