1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    947
    23-02-2015

    mannen luisteren in het algemeen Merendeels naar hun vrienden omdat vrienden in het algemeen jaloers zijn
    dat die vrouw goed is ik adviseer mannen als je een goede vrouw hebt gewoon stil te zijn niemand hoeft wat over haar te weten.

    gewoon afkappen bij vragen .

    en aan de andere kant komt het gewoon door het gedrag van een man zelf het niet weten om te gaan met een vrouw .

  2. #17
    Verbannen

    Reacties
    2.130
    23-03-2016

    Citaat Geplaatst door Hartevolleman Bekijk reactie
    mannen luisteren in het algemeen Merendeels naar hun vrienden omdat vrienden in het algemeen jaloers zijn
    dat die vrouw goed is ik adviseer mannen als je een goede vrouw hebt gewoon stil te zijn niemand hoeft wat over haar te weten.

    gewoon afkappen bij vragen .

    en aan de andere kant komt het gewoon door het gedrag van een man zelf het niet weten om te gaan met een vrouw .
    Precies. Het is zonde want daardoor verpest een man alles bij een vrouw. Ach ja, soms is het nodig zodat ze andere vrouwen leren waarderen.

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    581
    03-09-2017

    Als je terug gaat naar je ex, moet je niet achteraf klagen of huilen. Dat is dan geen fout meer, maar een domme bewuste keuze.

    Some women fear the fire, some women simply become it.


  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door FreePeople Bekijk reactie
    Als je terug gaat naar je ex, moet je niet achteraf klagen of huilen. Dat is dan geen fout meer, maar een domme bewuste keuze.
    Ja daarom doe ik dat ook nooit. Ik ben wel gevoelig, maar zeker niet dom.
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  5. #20
    Verbannen

    Reacties
    2.130
    23-03-2016

    Citaat Geplaatst door FreePeople Bekijk reactie
    Als je terug gaat naar je ex, moet je niet achteraf klagen of huilen. Dat is dan geen fout meer, maar een domme bewuste keuze.
    Inderdaad. Dat is gewoon dom.

  6. #21
    Abekoy

    Reacties
    673
    01-12-2011

    Idd, en niet roepen dat mannen goed kunnen manipuleren. Je maakt 2 keer dezelfde domme keuzes door terug te gaan

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door gezelligegast Bekijk reactie
    Idd, en niet roepen dat mannen goed kunnen manipuleren. Je maakt 2 keer dezelfde domme keuzes door terug te gaan
    Toen waren we nog niet getrouwd maar verloofd. Ik had het toen twee keer beëindigd. Zelfs de dag voordat we gingen tekenen. Ik had niet moeten gaan en naar mijn gevoel moeten luisteren. Alles voelde verkeerd aan.
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  8. #23
    Nieuwsgierig

    Reacties
    2.232
    20-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    [QUOTE=Nouaara;133073244]Slaap lekker mensen. Ik ga dromen van mijn lieve man en zijn warme arm om mijn middel.

    Ik begrijp het niet.. maar ma3lish.. slaap lekker. Droom fijn over jouw lieve man.
    Geduld is de sleutel

  9. #24

    Reacties
    6.670
    11-05-2010

    Citaat Geplaatst door Linanoor. Bekijk reactie
    Toen waren we nog niet getrouwd maar verloofd. Ik had het toen twee keer beëindigd. Zelfs de dag voordat we gingen tekenen. Ik had niet moeten gaan en naar mijn gevoel moeten luisteren. Alles voelde verkeerd aan.
    Mag ik je vragen waarom je toch bent gegaan?

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Heb ik wel gedaan. Ik noem het niet dom. We hadden al een kind dus voor hem riskeerde ik nog wel een x hartpijn dan maar. Maar we zijn nu 3,5 jaar verder en gaat alleen maar steeds beter alhamdolilah. Mensen kunnen wel veranderen en inzien wat ze hebben en wat het leven zinvol maakt. Misschien is die wijsheid uiteindelijk toch met de jaren gekomen

    Was overigens ook de wens van zijn familie ze laten hem altijd duidelijk weten dat hij in zn handjes mag knijpen dat ik dit gedaan heb

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    117
    16-02-2007

    Het eindigt bijna nooit goed als je terug gaat na je ex.
    Nobody Knows

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    117
    16-02-2007

    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Heb ik wel gedaan. Ik noem het niet dom. We hadden al een kind dus voor hem riskeerde ik nog wel een x hartpijn dan maar. Maar we zijn nu 3,5 jaar verder en gaat alleen maar steeds beter alhamdolilah. Mensen kunnen wel veranderen en inzien wat ze hebben en wat het leven zinvol maakt. Misschien is die wijsheid uiteindelijk toch met de jaren gekomen
    Ben blij voor je!
    Nobody Knows

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    333
    30-04-2016

    Citaat Geplaatst door Honnete Bekijk reactie
    Mag ik je vragen waarom je toch bent gegaan?
    Omdat mijn moeder mij wakker had gemaakt met een kus en iedereen voor mij vrij had genomen en er op en top uit zag zelfs mijn broertje. Ik voelde me schuldig.
    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Heb ik wel gedaan. Ik noem het niet dom. We hadden al een kind dus voor hem riskeerde ik nog wel een x hartpijn dan maar. Maar we zijn nu 3,5 jaar verder en gaat alleen maar steeds beter alhamdolilah. Mensen kunnen wel veranderen en inzien wat ze hebben en wat het leven zinvol maakt. Misschien is die wijsheid uiteindelijk toch met de jaren gekomen
    Alhamdoullilah. Dat jullie altijd gelukkig mogen zijn samen. Mooi om te lezen!
    Citaat Geplaatst door Lady_meknessia Bekijk reactie
    Het eindigt bijna nooit goed als je terug gaat na je ex.
    Meestal niet, maar als je kinderen hebt kan het dus wel en juich ik het alleen maar toe.
    The most difficult thing is the decision to act, the rest is merely tenacity.

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    117
    16-02-2007

    Citaat Geplaatst door Nouaara Bekijk reactie
    Omdat mijn moeder mij wakker had gemaakt met een kus en iedereen voor mij vrij had genomen en er op en top uit zag zelfs mijn broertje. Ik voelde me schuldig.
    Alhamdoullilah. Dat jullie altijd gelukkig mogen zijn samen. Mooi om te lezen!
    Meestal niet, maar als je kinderen hebt kan het dus wel en juich ik het alleen maar toe.
    Jaa maar sommige blijven terug gaan. Inplaats van verder gaan met leven.
    Nobody Knows

  15. #30

    Reacties
    6.670
    11-05-2010

    Citaat Geplaatst door Nouaara Bekijk reactie
    Omdat mijn moeder mij wakker had gemaakt met een kus en iedereen voor mij vrij had genomen en er op en top uit zag zelfs mijn broertje. Ik voelde me schuldig.
    .
    Je liet je dus leiden door het moment..
    Moge Allaah je van beters voorzien.