1. #9856
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door Ajdig Bekijk reactie
    Freya wat zie je er goed uit Allahouma bareek.
    Dankjewel. Mag ook wel na het harde werken

  2. #9857
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Praline ben je er nu? Dan plaats ik t nog ff snel.

    En idd voldoende eten is goed vooral als je echt strakker wil worden dat gaat heel moeilijk als je weinig eet en vooral als je weinig eiwitten eet. Vind kwark zelf altijd makkelijk en snel. Met borstvoeding ontbeet ik meestal met havermout ook erg goed voor dr productie

  3. #9858
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Praline ben je er nu? Dan plaats ik t nog ff snel.

    En idd voldoende eten is goed vooral als je echt strakker wil worden dat gaat heel moeilijk als je weinig eet en vooral als je weinig eiwitten eet. Vind kwark zelf altijd makkelijk en snel. Met borstvoeding ontbeet ik meestal met havermout ook erg goed voor dr productie
    Yes ben er..

    Voor nu is ff belangrijk eerst beter eten en dan oefeningen doen, anders gaat het helemaal niet goed
    Maar ik heb t toch nog druk nu en als ik wat ritme heb kan ik alles herpakken.
    Ze is ook nog maar een maandje oud.

    Havermout vind ik niet lekker. Yoghurt met alles erin vind ik heerlijk.
    Happiness is an inside job


  4. #9859
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Ja ik was pas begonnen met trainen ook na 6 weken ervoor raden ze af. En dan moet je idd helemaal voldoende eten.

    Ook niet havermout met bv kaneel en appeltjes? Moest het ook leren eten maar vind het nu wel lekker. In yoghurt zitten minder eiwitten dan kwark. Skyr is ook heel goed en wel lekker vooral met smaakje. Echt heel goed te doen en bomvol eiwitten

    Ga wel before zoeken ooit voor t duidelijke verschil [quote]

    Was altijd sceptisch over dat building a booty maar het kan echt. Had al wel wat natuurlijk maar niet zo [IMG]https://uploads.tapatalk-cdn.com/20171207/d8ec3e0485edc673e072e2cda4948656

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

  5. #9860
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Freya Bekijk reactie
    Ja ik was pas begonnen met trainen ook na 6 weken ervoor raden ze af. En dan moet je idd helemaal voldoende eten.

    Ook niet havermout met bv kaneel en appeltjes? Moest het ook leren eten maar vind het nu wel lekker. In yoghurt zitten minder eiwitten dan kwark. Skyr is ook heel goed en wel lekker vooral met smaakje. Echt heel goed te doen en bomvol eiwitten

    Ga wel before zoeken ooit voor t duidelijke verschil

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

    Mooi..ziet er goed uit

    Ik heb daar ook aanleg voor, maar dan moet het wel strak ziijn anders hoeft een maatje groter voor mij niet
    Binnenkort beginnen!

    Ga het proberen is dat gewoon Brinta ja toch
    Happiness is an inside job


  6. #9861
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Nee brinta is wat anders maar dat is ook wel voedzaam.

    Ja klopt dat sowieso. Maar met juiste voeding + training kan dat dus zeker.

  7. #9862
    MVC Lid

    Reacties
    5.700
    11-03-2010

    [QUOTE=Praline;133078077]Je bent hetzelfde als mij. Tussen al mn klusjes door kom ik amper toe aan rustig zitten en eten.
    Heb ook maar vandaag tot nu toe

    1 boterham met kaas op en kopje koffie
    Tussendoor 1banaan
    En 1 glas vruchtensap

    Ja ik weet t soms vergeet je letterlijk te eten omdat je gwn druk bent en uitgebreid ontbijten of lunchen lukt never nimmer ben net thuis en nu nog koken moet je nagaan hahaha maar geloof dat wij zelfde lengte en gewicht hebben toch welkom trouwen

  8. #9863
    MVC Lid

    Reacties
    5.700
    11-03-2010

    @freya dat is inderdaad een mooi figuur haha ben helemaal plat

  9. #9864
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Dankjewel nawal. Nou kan dus wel nog meer worden, zwaar trainen voor je achterkant en voldoende eten!

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

  10. #9865
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Ben nu op de sportschool. 2e x deze week. Morgen en/of zondag nog

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

  11. #9866
    MVC Lid

    Reacties
    5.700
    11-03-2010

    Freya Hoelang train jij voordat je dat resultaat kreeg en hoe doe jij het als je zo een dag hebt dat je hele dag honger hebt?

    Ik train zondag in sha Allah voor de 2e keer deze week zit beetje krap want ik werk 6 dagen.

  12. #9867
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door Nawal1991 Bekijk reactie
    Freya Hoelang train jij voordat je dat resultaat kreeg en hoe doe jij het als je zo een dag hebt dat je hele dag honger hebt?

    Ik train zondag in sha Allah voor de 2e keer deze week zit beetje krap want ik werk 6 dagen.
    Na een paar maanden zag je wel verschil al. Maar ik trainde toen wel minimaal 4x. Belangrijkste is billen en benen zwaar trainen, squats, lunges, leg press, deadlifts, goodmornings, donkey kicks, glute bridge etc. En rug goed trainen dan komen de billen ook beter uit. En natuurlijk voldoende (eiwitten) eten erbij anders verbrand je je spieren alleen. At vaak kwark en nam ook regelmatig een eiwit shake omdat t soms lastig is aan de eiwitten te komen.

    Ja heb ook weleens die dagen ik probeer het gewoon gezond te houden fruit, kwark, noten etc maar soms snoep ik ook wel moet kunnen af en toe

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

  13. #9868
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Middag tonijnsalade, avond gehakt en boekweit platbrood. Vanmiddag getraind, met de resistance band o.a. ff weer wat afwisseling

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

  14. #9869
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Vandaag.. teveel vetten, komt door het gehakt wel aardig wat eiwitten gelukkig. Afgelopen weken zat ik ook echt op te weinig

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

  15. #9870
    MVC Lid

    Reacties
    5.700
    11-03-2010

    Lekker ontbeten met pure olijfolie bruin stokbrood, smeerkaas drie blokjes en 2 glazen thee met suiker