1. #46
    MVC Lid

    Reacties
    949
    23-02-2015

    als het je niet boeit reageer dan ook niet

  2. #47
    Verbannen

    Reacties
    882
    01-06-2017

    Red face

    Citaat Geplaatst door hartevolleman Bekijk reactie
    als het je niet boeit reageer dan ook niet


    dit is een forum voor marokkaanse jongeren

  3. #48
    MVC Lid

    Reacties
    949
    23-02-2015

    oke en nu??

    behoor jij niet te helpen in de keuken dan?

  4. #49
    Verbannen

    Reacties
    882
    01-06-2017

    Tegen wie praat je

  5. #50
    Holandesa

    Reacties
    14.526
    02-02-2009

    Wanneer ik wil kijken moet dat kunnen en omgekeerd ook
    We all decry prejudice, yet are all prejudiced

  6. #51
    MVC Lid

    Reacties
    949
    23-02-2015

    tegen diegeen die reageert ga lekker koken maak wat tasjin

  7. #52
    MVC Lid

    Reacties
    153
    30-08-2012

    Citaat Geplaatst door youspoessss Bekijk reactie
    Kan hier niks mee, sorry. Ik ben toch echt van mening dat men niet zo onzeker moet doen. 9/10 zijn degene die denken dat hun partner vreemd gaat zelf degene die vreemd gaan. En het hoeft niet eens te maken te hebben met vrouwen of mannen. Mannen hebben nou eenmaal diepgaande "mantalk" en als vrouw zijnde moet je dat begrijpen. Het kan om de simpelste dingen gaan zoals auto's. Wat heeft een vrouw daarmee te maken? Een vrouw hoeft daar niet eens om te vragen.

    Maargoed niet veel denken zoals ik denk maar dat komt vast omdat ik uit een extreme mannenfamilie kom.
    Heeft - voor mij - niks met onzekerheid of vermoeden van vreemdgaan te maken. Je hoeft echt niet elkaars telefoon te checken, maar ik zou het echt raar vinden als hij in paniek zou raken als ik zijn telefoon pak.

    Geloof mij, ik heb echt geen behoefte aan het lezen van zijn gesprekken en zal zijn telefoon echt niet met regelmaat pakken, maar als ik het dan een keer doe, moet dat kunnen (en andersom).

    'Walhamdulillah.. ❤


  8. #53
    MVC Lid

    Reacties
    2.083
    28-10-2015

    Als je nog twijfelt aan je partner en aan elkaars telefoon denkt hebben jullie niks te zoeken met elkaar. Kinderen.

  9. #54
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door NBDC Bekijk reactie
    Als je nog twijfelt aan je partner en aan elkaars telefoon denkt hebben jullie niks te zoeken met elkaar. Kinderen.
    In het prille begin denk ik prima dat zou plausibel kunnen zijn, maar nadat je getrouwd bent. Nee man, echt kinderachtig want als ik iemand anders wilde dan was ik toch niet hier bij jou.
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  10. #55
    MVC Lid

    Reacties
    2.083
    28-10-2015

    Citaat Geplaatst door Linanoor. Bekijk reactie
    In het prille begin denk ik prima dat zou plausibel kunnen zijn, maar nadat je getrouwd bent. Nee man, echt kinderachtig want als ik iemand anders wilde dan was ik toch niet hier bij jou.
    Ieder z'n visie hè.

  11. #56
    SteenPapierSchaar

    Reacties
    9.848
    07-09-2011

    Citaat Geplaatst door Linanoor. Bekijk reactie
    In het prille begin denk ik prima dat zou plausibel kunnen zijn, maar nadat je getrouwd bent. Nee man, echt kinderachtig want als ik iemand anders wilde dan was ik toch niet hier bij jou.
    Als je het accepteert voor je huwelijk en je bent getrouwd hoef je niet meer te zeggen is kinderachtig, je hebt het al geaccepteerd... dus ik weet niet en als het goed is als je met iemand uberhaupt trouwplannen hebt of serieus bent ga je niet met een ander bezig zijn, maar zo zie ik het, voor of na huwelijk moet geen verschil zijn!

    "zoals de waard is, vertrouwd hij zijn gasten" dat is een spreekwoord waarmee in principe alles gezegd is.
    .

  12. #57
    MVC Lid

    Reacties
    949
    23-02-2015

    bij deze geef ik ta7trant gelijk

  13. #58
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door Ta7rant_ Bekijk reactie
    Als je het accepteert voor je huwelijk en je bent getrouwd hoef je niet meer te zeggen is kinderachtig, je hebt het al geaccepteerd... dus ik weet niet en als het goed is als je met iemand uberhaupt trouwplannen hebt of serieus bent ga je niet met een ander bezig zijn, maar zo zie ik het, voor of na huwelijk moet geen verschil zijn!

    "zoals de waard is, vertrouwd hij zijn gasten" dat is een spreekwoord waarmee in principe alles gezegd is.
    Ik zou het zelf ook niet doen. Maar ik zou de ander wel kunnen begrijpen en als je niks te verbergen hebt, dan is het prima. Maar het moet niet iedere keer gebeuren, want dan is het voor mij ook gewoon over en uit.
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  14. #59
    SteenPapierSchaar

    Reacties
    9.848
    07-09-2011

    Citaat Geplaatst door Linanoor. Bekijk reactie
    Ik zou het zelf ook niet doen. Maar ik zou de ander wel kunnen begrijpen en als je niks te verbergen hebt, dan is het prima. Maar het moet niet iedere keer gebeuren, want dan is het voor mij ook gewoon over en uit.
    Gaat niet persé over jou, maar kan ook over jouw partner gaan, voor het huwelijk zou je het accepteren? omdat? en zodra de papieren getekend zijn safi moet ie veranderen? Ik vind dat raar!
    Je moet al kunnen weten of iemand heeeel jaloers/bezitterig is of heel veel aandacht opeist, dat leer je iemand echtniet zomaar af! En het gaat je al helemaal niet helpen als je dat in het begin van je huwelijk gaat doen, dan moet je al aan alles wennen en beide kanten iets inleveren om het te laten werken en een unit te vormen dus dan moet je echtniet komen met "je belt me te vaak" want het antwoord zal zijn "Dat doe ik toch altijd hoebedoel je TE VAAK?"

    En dat geldt ook met het wel of niet kijken in elkaars telefoon. Of whatever! Als ik serieus contact heb met iemand, ga ik toch niet wachten tot ik getrouwd ben om te zeggen dat ik het liever niet heb? Lekker dan! Ben je getrouwd zegt ie ineens hey wat is dat eigenlijk die skinnyjeans, beter ga je gewoon niqab dragen vriendin .
    .

  15. #60
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door Ta7rant_ Bekijk reactie
    Gaat niet persé over jou, maar kan ook over jouw partner gaan, voor het huwelijk zou je het accepteren? omdat? en zodra de papieren getekend zijn safi moet ie veranderen? Ik vind dat raar!
    Je moet al kunnen weten of iemand heeeel jaloers/bezitterig is of heel veel aandacht opeist, dat leer je iemand echtniet zomaar af! En het gaat je al helemaal niet helpen als je dat in het begin van je huwelijk gaat doen, dan moet je al aan alles wennen en beide kanten iets inleveren om het te laten werken en een unit te vormen dus dan moet je echtniet komen met "je belt me te vaak" want het antwoord zal zijn "Dat doe ik toch altijd hoebedoel je TE VAAK?"

    En dat geldt ook met het wel of niet kijken in elkaars telefoon. Of whatever! Als ik serieus contact heb met iemand, ga ik toch niet wachten tot ik getrouwd ben om te zeggen dat ik het liever niet heb? Lekker dan! Ben je getrouwd zegt ie ineens hey wat is dat eigenlijk die skinnyjeans, beter ga je gewoon niqab dragen vriendin .
    Ik denk dat we elkaar verkeerd begrijpen. Stel ik zou iemand leren kennen en die vraagt me (om een vb te noemen): heb je nog andere mannen op whatsapp en ik antwoord daar eerlijk op en daarna vraag ie daar niet meer naar - dan denk ik: ja plausibel. Maar een man die mij niet gelooft en iedere keer vraagt met wat ik aan het doen ben en waar ik ben en met wie ik sprak en boos wordt uit het niets, nee sorry, maar die past niet bij mij. Een man moet eerlijk en oprecht zijn en zoals jij zei zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten. Geef je mij geen reden om jou te wantrouwen, dan doe ik dat ook niet. Maar ga je uit het niets vaag doen zonder reden, dan mag je me wel een uitleg geven.
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.