1. #136
    MVC Lid

    Reacties
    16.612
    03-05-2015

    Citaat Geplaatst door B52 Bekijk reactie
    wat rijd je tegenwoordig?

    Polo gewoon . Het is herfst
    Verzamel herringeringen en geen geld .

  2. #137
    MVC Lid

    Reacties
    16.612
    03-05-2015

    Citaat Geplaatst door MorrocanUtrecht Bekijk reactie
    Zakof akhi alles oke nig
    gaat goed hmdl met jouww
    Verzamel herringeringen en geen geld .

  3. #138
    Verbannen

    Reacties
    4.530
    21-04-2007

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    En dan gaat die hier janken als mensen hem uitschelden.
    Jij mag zeggen wat je wilt Hakeem staat voor mij bekend als straight up kufr guy.
    op elke reactie van jou noem je me kafir, als ik je legra noem ga je huilen.

    shed fih b9a shad fih

  4. #139
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door HaKeem Bekijk reactie
    op elke reactie van jou noem je me kafir, als ik je legra noem ga je huilen.

    shed fih b9a shad fih
    Niet echt ik bevestig pas duidelijk hier dat je op kufr zit nadat je Sahih Hadith zonder bewijs ging verklaren als niet authentiek en tekenen voor dag des oordeels ging verwerpen.
    Heavy

  5. #140
    Verbannen

    Reacties
    4.530
    21-04-2007

    Citaat Geplaatst door B52 Bekijk reactie
    je komt over als een atheist, wees gewoon eerlijk
    misschien heb je dat beeld ,ik zie je als 7siwes, ik kan het verkeerd hebben

  6. #141
    Verbannen

    Reacties
    4.530
    21-04-2007

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Niet echt ik bevestig pas duidelijk hier dat je op kufr zit nadat je Sahih Hadith zonder bewijs ging verklaren als niet authentiek en tekenen voor dag des oordeels ging verwerpen.
    die woord kufr zit altijd in je reacties,ok een vraagje zijn shi3a moslims ?

  7. #142
    Altijd paraat

    Reacties
    10.150
    21-06-2010

    Citaat Geplaatst door HaKeem Bekijk reactie
    die woord kufr zit altijd in je reacties,ok een vraagje zijn shi3a moslims ?
    Madhab imam Djaahil zegt volgens de djaahiliya wetsschool dat ze kufar zijn maar toch halve moslims en tegelijkertijd moslims maar een beetje kufr erin.

    Rawahu Le7bib 3an Imam Djaahil bi sanadin kadhib.

    Min silsilat Kadhib al Djaahili.
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    putin wordt in leven gehouden door Erdogan.. iedere schele tok snapt dit wel

    russische economie blijft draaien dankzij Turkije waar die keurig en netjes op tijd zijn gas en olie aflevert met flinke roebel korting

  8. #143
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door HaKeem Bekijk reactie
    die woord kufr zit altijd in je reacties,ok een vraagje zijn shi3a moslims ?
    Ik ken Shia die op minder kufr zitten dan jij laten we het daarop houden.
    Heavy

  9. #144
    K.

    Reacties
    51
    21-10-2017

    Líbanees premier Hariri neemt ontslag vanuit Ryad en steekt schuld op iran. Hariri is eigenlijk een halve Saoudi.
    Trump was aan de telefoon met bin Salman kort voor de 'counter' coup
    800 miljard dollar assets in beslag genomen
    De Aramco komt naar de New Yorkse beurs.

  10. #145
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door B52 Bekijk reactie


    Ik ben 3arabi, maar ik ben tegen 7akeem. Die man is zwaar atheist. In Rabat heb je wat linkse families die zo zijn.
    Heb em niet betrapt op atheïstische uitspraken zoals God bestaat niet. Maar hij heeft wel claims gemaakt dat Bukhari niet Sahih is en hij ontkent dat de Mahdi komt. Wou niet verder vragen maar ik heb het vermoeden dat die Dajjal misschien ook verwerpt en ga zo maar door.
    Heavy

  11. #146
    Verbannen

    Reacties
    4.530
    21-04-2007

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Ik ken Shia die op minder kufr zitten dan jij laten we het daarop houden.
    zijn sjieten moslims of niet?

  12. #147
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door HaKeem Bekijk reactie
    zijn sjieten moslims of niet?
    De Shia zijn verdeeld in een spectrum van geloofsovertuiging. Met andere woorden niet ieder Shia zijn geloofsovertuigig is hetzelfde als het ander. Dat gezegd hebbend ik ken Shia die nog op minder kufr zitten dan jij en ik durf ze zeker Muslimeen te noemen.

    Reden waarom ik dat zeg is omdat ze slechts een kant kozen door de familie waar ze in zijn opgegroeid. Maar ik zie ze geen geleerden verketteren zoals jij doet, ik zie ze geen tekenen voor dag des oordeels ontkennen zoals jij doet. Ze spreken zich niet eens uit over scenario's betreft de metgezellen na de profeet zijn dood omdat ze hun status respecteren en zelf nooit tot die level kunnen stijgen.

    Daar heb je dan een Shia dat misschien zo weinig verschilt met een Sunni.
    En daar heb je dan Hakeem die op zware kufr zit door arrogantie en onwetendheid.
    Heavy

  13. #148
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door B52 Bekijk reactie
    of hij is zwaar alcoholist.
    Weet niet heb em nooit horen praten over alcohol om zoiets te weten.
    Heavy

  14. #149
    MVC Lid

    Reacties
    16.612
    03-05-2015

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    De Shia zijn verdeeld in een spectrum van geloofsovertuiging. Met andere woorden niet ieder Shia zijn geloofsovertuigig is hetzelfde als het ander. Dat gezegd hebbend ik ken Shia die nog op minder kufr zitten dan jij en ik durf ze zeker Muslimeen te noemen.

    Reden waarom ik dat zeg is omdat ze slechts een kant kozen door de familie waar ze in zijn opgegroeid. Maar ik zie ze geen geleerden verketteren zoals jij doet, ik zie ze geen tekenen voor dag des oordeels ontkennen zoals jij doet. Ze spreken zich niet eens uit over scenario's betreft de metgezellen na de profeet zijn dood omdat ze hun status respecteren en zelf nooit tot die level kunnen stijgen.

    Daar heb je dan een Shia dat misschien zo weinig verschilt met een Sunni.
    En daar heb je dan Hakeem die op zware kufr zit door arrogantie en onwetendheid.
    shia zijn geen moslims laat dat heel duidelijk zijn .


    Ik accepteer geen tegen kritiek hier op aub .
    Verzamel herringeringen en geen geld .

  15. #150
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door zakof Bekijk reactie
    shia zijn geen moslims laat dat heel duidelijk zijn .


    Ik accepteer geen tegen kritiek hier op aub .
    Allah dealt met degene die voor verdeeldheid zorgden en sektes vormen.
    Ik volg de Quran en Sunnah hierin en niet de emoties van mensen.
    Heavy