+ Reageer
Pagina 18 van 19 EersteEerste ... 8 16 17 18 19 LaatsteLaatste
256 tot 270 van 273
    MVC Lid

Reacties
    208
    24-04-2017

Citaat Geplaatst door Muwahid- Bekijk reactie
    Met de term blockchain wordt verwezen naar de cryptografische internet technologie, waarop Bitcoin op is gebaseerd. Deze blockchain is een gedistribueerd grootboek(database) van alle transacties georganiseerd in blokken. Deze gedistribueerd grootboek kan je in principe zien als een keten van alle verwerkte transactieblokken.

........
    .....
    .
    .
    Deze bijzondere gebundelde krachten maken samen de blockchain autonoom, decentraal, onveranderbaar, onkraakbaar en niet te censureren…. dit allemaal zonder noodzaak van derde partijen, werkend zonder derde partijen. ‘Voorheen’ was geld een centraal gestuurd machtsinstrument, een privilege voor vorsten, koningen en banken. Nu is er Bitcoin(en vele andere)en een gedistribueerde blockchain technologie buiten het bereik van vorsten en banken dat geld als machtsmiddel gelijkmatig distribueert over een p2p-netwerk met 1 bron van waarheid!

Vertel me eens waar precies het verbodene in verschuilt bij de bovenbeschreven technologie? Ik kan eigenlijk juist overeenkomsten vinden tussen de Koran- en hadithwetenschappen en de Blockchain. Dit op gebied van verwerken van informatie, het verifiëren ervan en voorkomen van ongewilde aanpassingen.
    Andere vraag.
    Het is én, en dus zijn het twee op zichzelf staande elementen. Hoe zou je kunnen komen tot een ander ruilmiddel ipv bitcoin welke wel door miljarden mensen beschikbaar is. en niet slechts 16 miljoen bitcoin voor een wereldbevolking van 6 mrd...(ongeliijkheid)

MVC Lid

Reacties
    1.564
    30-12-2015

Kost nu 7000 per stuk
    Ze willen de islam veranderen (updat1)

http://forums.marokko.nl/showthread....5596245&page=3
    “Zij willen het Licht van Allah doven met hun monden, maar Allah vervolmaakt zijn Licht, ook al haten de ongelovigen het.” (Soerat as-Saf: 8)

RCA LA GRANDE STORIA

Reacties
    1.080
    01-02-2010

Met de term blockchain wordt verwezen naar de cryptografische internet technologie, waarop Bitcoin op is gebaseerd. Deze blockchain is een gedistribueerd grootboek(database) van alle transacties georganiseerd in blokken. Deze gedistribueerd grootboek kan je in principe zien als een keten van alle verwerkte transactieblokken.

Blockchain heeft cryptografisch gezien een extreem veilig en decentraal ontwerp. De gehele proces gebeurd automatisch op basis van verschillende functies en protocollen. Door dit ontwerp is een derde vertrouwde partij, zoals een bank, niet nodig! Wat dus ook inhoudt dat bijvoorbeeld een transactie van A naar B gaat en niet zoals bij vele banken, van A naar C naar D naar B.

De blockchain is gedistribueerd over alle gebruikers binnen het netwerk die een kopie bijhouden. Al deze kopieën worden dankzij het bijzondere cryptografische ontwerp met elkaar in overeenstemming gebracht door delvers waardoor het netwerk tot een consensus kan komen over de actuele ware status van de gedistribueerde blocks binnen het netwerk. De gemeenschap van gebruikers moet zelf ook tot een consensus komen wanneer er iets zou moeten worden veranderd in de manier waarop Bitcoin werkt.

Deze bijzondere gebundelde krachten maken samen de blockchain autonoom, decentraal, onveranderbaar, onkraakbaar en niet te censureren…. dit allemaal zonder noodzaak van derde partijen, werkend zonder derde partijen. ‘Voorheen’ was geld een centraal gestuurd machtsinstrument, een privilege voor vorsten, koningen en banken. Nu is er Bitcoin(en vele andere)en een gedistribueerde blockchain technologie buiten het bereik van vorsten en banken dat geld als machtsmiddel gelijkmatig distribueert over een p2p-netwerk met 1 bron van waarheid!

Vertel me eens waar precies het verbodene in verschuilt bij de bovenbeschreven technologie? Ik kan eigenlijk juist overeenkomsten vinden tussen de Koran- en hadithwetenschappen en de Blockchain. Dit op gebied van verwerken van informatie, het verifiëren ervan en voorkomen van ongewilde aanpassingen.
    Je moet die salafi wahabis niet serieus nemen toen de printer uitkwam hadden ze het verboden omdat je de quran alleen met de hand mag schrijven pas jaren later hadden ze het weer toegestaan om de quran uit te printen zelfde ook voor video's je mag niet naar sheikh kijken op een video want je ziet een bewegende ziel en dat is haram , smartphone is ook haram ........ en als je het niet eens bent met 1 van deze fatwa's dan ben je of van de khawarij of van de fusaa9 , kortom je mag niet zelf nadenken , alleen een salafi sheikh mag voor jou nadenken en het liefst moet je in er. Grot leven en ook niet met de vliegtuig naar hadj gaan maar op een kameel want vliegtuigen zijn gemaakt door de Amerika

MVC Lid

Reacties
    1.564
    30-12-2015

Citaat Geplaatst door transporter2010 Bekijk reactie
    Je moet die salafi wahabis niet serieus nemen toen de printer uitkwam hadden ze het verboden omdat je de quran alleen met de hand mag schrijven pas jaren later hadden ze het weer toegestaan om de quran uit te printen zelfde ook voor video's je mag niet naar sheikh kijken op een video want je ziet een bewegende ziel en dat is haram , smartphone is ook haram ........ en als je het niet eens bent met 1 van deze fatwa's dan ben je of van de khawarij of van de fusaa9 , kortom je mag niet zelf nadenken , alleen een salafi sheikh mag voor jou nadenken en het liefst moet je in er. Grot leven en ook niet met de vliegtuig naar hadj gaan maar op een kameel want vliegtuigen zijn gemaakt door de Amerika
    Onzin liegen mag ni he
    Ze willen de islam veranderen (updat1)

http://forums.marokko.nl/showthread....5596245&page=3
    “Zij willen het Licht van Allah doven met hun monden, maar Allah vervolmaakt zijn Licht, ook al haten de ongelovigen het.” (Soerat as-Saf: 8)

MVC Lid

Reacties
    208
    24-04-2017

Citaat Geplaatst door transporter2010 Bekijk reactie
    Je moet die salafi wahabis niet serieus nemen toen de printer uitkwam hadden ze het verboden omdat je de quran alleen met de hand mag schrijven pas jaren later hadden ze het weer toegestaan om de quran uit te printen zelfde ook voor video's je mag niet naar sheikh kijken op een video want je ziet een bewegende ziel en dat is haram , smartphone is ook haram ........ en als je het niet eens bent met 1 van deze fatwa's dan ben je of van de khawarij of van de fusaa9 , kortom je mag niet zelf nadenken , alleen een salafi sheikh mag voor jou nadenken en het liefst moet je in een grot leven en ook niet met de vliegtuig naar hadj gaan maar op een kameel want vliegtuigen zijn gemaakt door de Amerika
    is waar.

عشقم

Reacties
    3.412
    26-11-2012

Citaat Geplaatst door Keohprewtno Bekijk reactie
    Dit is een gouden tijd om te kunnen profiteren van een systeem wat niet enkel om geld verdienen gaat maar om heel veel andere elementen op het gebied van technologie. De bitcoin zelf is niet het belangrijkste maar het systeem erachter de "blockchain". Ik heb in 2014 voor paar honder euro een paar bitcoins gehaald en kijk naar wat het nu waard is. Er zijn rond de 16.6 miljoen bitcoins in omloop en uiteindelijk gaat er een massa komen van mensen die er interesse in krijgen en dan ga je zien dat het gewoon makkelijke tonnen waard gaat worden voor 1 bitcoin. Als mensen beseffen wat het nou eigenlijk is en dat je niet meer afhankelijk bent van tussenpersonen zoals banken, makelaars, en noem het maar op dan is dat gewoon fucking ziek. Ik wil echt iedereen aanraden verdiep je in het systeem, idealogie van het onstaan en wat je er uiteindelijk allemaal mee kunt doen en je zult begrijpen dat dit de nieuwe toekomst is.

Het gaat niet eens om het geld verdienen maar om wat uiteindelijk een ziek systeem wordt waar je volledig centraal al je transacties kunt regelen zonder transactiekosten, commissies, toren hoge fee's en shit van banken. Dat mensen in 3de wereld landen niet eens water hebben maar wel fucking telefoon met internet. Dat boeren en arbeiders nu niet via western union praktijken geld moeten sturen tegen 30% comissies maar gewoon binnen enkele seconden 500 euro naar familie aan andere kant van de wereld kunnen sturen zondat dat iemand er winst op pakt. Als dit bekend word bij de armen, rijken noem het maar op dan gaat het heel groot worden. Mensen die zeggen dat dit haram is moesten een weten hoeveel rente er wordt verdiend op "jouw" geld. De banken laten je geloven dat het jouw geld is maar geloof me het is een idee en meer niet. Jij bent niet eigenaar van je eigen geld...
    Gouden tijd om er van te kunnen profiteren is voorbij lijkt het, als men zich er nu pas in verdiept
    ♡..این خاک فریباست.. ولی خاک وطن نیست

MVC Lid

Reacties
    1.779
    17-01-2013

Ik lees mee
    "Het leven is niet makkelijk maar Allah swt zal me helpen "
    Gebruikers horia en souad

MVC Lid

Reacties
    160
    09-01-2015

Citaat Geplaatst door Meneer.Unknown_ Bekijk reactie
    Andere vraag.
    Het is én, en dus zijn het twee op zichzelf staande elementen. Hoe zou je kunnen komen tot een ander ruilmiddel ipv bitcoin welke wel door miljarden mensen beschikbaar is. en niet slechts 16 miljoen bitcoin voor een wereldbevolking van 6 mrd...(ongeliijkheid)
    De blockchain technologie is nog in volle ontwikkeling. Bitcoins waarde is te hoog om als dagelijkse ruilmiddel te dienen, daar zijn en/of komen andere (betere) coins voor. Bitcoin is de grondlegger en wordt vergeleken met de functie van onze hedendaagse goud.
    Andere gebruiker.

MVC Lid

Reacties
    160
    09-01-2015

Citaat Geplaatst door eshghamx Bekijk reactie
    Gouden tijd om er van te kunnen profiteren is voorbij lijkt het, als men zich er nu pas in verdiept
    Het draait om de blockchain technologie, die zit nu nog in zijn beginnersfase. Er zijn vele andere coins die een groot marktkapitaal bezitten en groot potentie hebben.

De huidige cryptocurrency marktkapitaal staat op 200 miljard, dat is nog niks en zal nog vele malen verdubbelen.
    Andere gebruiker.

MVC Lid

Reacties
    23
    07-04-2015

Het draait om de blockchain technologie, die zit nu nog in zijn beginnersfase. Er zijn vele andere coins die een groot marktkapitaal bezitten en groot potentie hebben.

De huidige cryptocurrency marktkapitaal staat op 200 miljard, dat is nog niks en zal nog vele malen verdubbelen.
    Welke coins zitten in de beginnersfase met grote potentie ?

MVC Lid

Reacties
    64
    24-07-2015

Buttons binnen week 1000 minder waard.
    Kopen of niet?

MVC Lid

Reacties
    64
    24-07-2015

Buttons= Bitcoins

MVC Lid

Reacties
    2.477
    04-09-2004

Citaat Geplaatst door Castigo Bekijk reactie
    Buttons binnen week 1000 minder waard.
    Kopen of niet?
    Als je kijkt naar het grotere plaatje zou ik ze zeker kopen maar wanneer ze weer in een stijgende lijn zijn. Dit is normaal en komt ook doordat er weer een nieuwe hardfork komt.

MVC Lid

Reacties
    20
    13-12-2011

De blockchain technologie is nog in volle ontwikkeling. Bitcoins waarde is te hoog om als dagelijkse ruilmiddel te dienen, daar zijn en/of komen andere (betere) coins voor. Bitcoin is de grondlegger en wordt vergeleken met de functie van onze hedendaagse goud.
    Ik heb meerdere reacties van je gelezen en Je hebt een hele duidelijke uitleg. Dank daarvoor. Door jou begin ik het meer te snappen.

MVC Lid

Reacties
    160
    09-01-2015

Citaat Geplaatst door Rafikk Bekijk reactie
    Welke coins zitten in de beginnersfase met grote potentie ?
    Om een coin te beoordelen dien je verschillende zaken te onderzoeken. Op basis van deze zaken heb ik een aantal persoonlijke favorieten, ik geloof dat deze coins veel potentie hebben en in de lange termijn grote stappen zullen maken. Ik doe altijd uitgebreid onderzoek alvorens ik investeer, dit raad ik een ieder ook aan te doen.

Mijn persoonlijke favorieten;

- Stratis
    - OmiseGo
    - ZenCash
    - NEO & GAS

Ik heb een grote portfolio aan coins voor de long-term en handel ook op dagbasis voor een stabiel rendement. Wel moet ik zeggen dat het niet raadzaam is om op dit moment in te stappen, dit omdat Bitcoin en Bitcoin Cash in een gevecht zijn. Hierdoor zijn er flinke schommelingen bij Bitcoin, Bitcoin Cash en de altcoins.
    Andere gebruiker.