1. #16
    Verbannen

    Reacties
    224
    29-01-2015

    Citaat Geplaatst door GestoordeMan Bekijk reactie
    Omdat veel vrouwen delusioneel zijn
    No worries, iets in jou is backupplan waardig.

  2. #17
    Verbannen

    Reacties
    224
    29-01-2015

    Citaat Geplaatst door GestoordeMan Bekijk reactie
    I have no shame in my game
    Clearly.

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    662
    26-02-2015

    Citaat Geplaatst door Dewa Bekijk reactie
    No worries, iets in jou is backupplan waardig.
    Het is een bekende verhaal dat een vrouw geen interesse heeft in een rustige jongen altijd de badboy, de stoere bink. Totdat slecht worden behandeld en dan willen ze wel een rustige jongeman die zn zaken op orde heeft.

  4. #19
    Verbannen

    Reacties
    224
    29-01-2015

    Citaat Geplaatst door GestoordeMan Bekijk reactie
    Het is een bekende verhaal dat een vrouw geen interesse heeft in een rustige jongen altijd de badboy, de stoere bink. Totdat slecht worden behandeld en dan willen ze wel een rustige jongeman die zn zaken op orde heeft.
    Meisjes, niet vrouwen. Een echte vrouw heeft haar eigen zaken op orde en ziet dit graag terug in een partner.

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    662
    26-02-2015

    Citaat Geplaatst door Dewa Bekijk reactie
    Meisjes, niet vrouwen. Een echte vrouw heeft haar eigen zaken op orde en ziet dit graag terug in een partner.

    Hoe komt het dat veel marokkaanse vrouwen op losers vallen?

  6. #21
    Verbannen

    Reacties
    224
    29-01-2015

    Citaat Geplaatst door GestoordeMan Bekijk reactie
    Hoe komt het dat veel marokkaanse vrouwen op losers vallen?
    Indien je met "losers" doelt op de zogenaamde 'bad boy', dan denk ik dat dit komt omdat (naar mijn mening) Marokkanen, zowel de man als de vrouw, gefixeerd zijn met geld.

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    662
    26-02-2015

    Citaat Geplaatst door Dewa Bekijk reactie
    Indien je met "losers" doelt op de zogenaamde 'bad boy', dan denk ik dat dit komt omdat (naar mijn mening) Marokkanen, zowel de man als de vrouw, gefixeerd zijn met geld.

    Ik bedoel ook werklozen, wietverslaafd , gokverslaafd zelfs harddrugsverslaafde. Het lijkt alsof ze een minderwaardigheidscomplex hebben .

  8. #23
    Verbannen

    Reacties
    224
    29-01-2015

    Citaat Geplaatst door GestoordeMan Bekijk reactie
    Ik bedoel ook werklozen, wietverslaafd , gokverslaafd zelfs harddrugsverslaafde. Het lijkt alsof ze een minderwaardigheidscomplex hebben .
    En de Marokkaanse vrouw valt op een werkloze?

    Are you sure?

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    662
    26-02-2015

    Citaat Geplaatst door Dewa Bekijk reactie
    En de Marokkaanse vrouw valt op een werkloze?

    Are you sure?
    Ik zie gewoon werklozen trouwen

  10. #25
    Verbannen

    Reacties
    224
    29-01-2015

    Citaat Geplaatst door GestoordeMan Bekijk reactie
    Ik zie gewoon werklozen trouwen
    En jij bent niet werkloos maar ongehuwd.

    Can't you see dat dit ook iets over jou zegt?

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    662
    26-02-2015

    Citaat Geplaatst door Dewa Bekijk reactie
    En jij bent niet werkloos maar ongehuwd.

    Can't you see dat dit ook iets over jou zegt?
    blijkbaar ben jij ook ongehuwd dat zegt ook iets over jou

  12. #27
    Verbannen

    Reacties
    224
    29-01-2015

    Citaat Geplaatst door GestoordeMan Bekijk reactie
    blijkbaar ben jij ook ongehuwd dat zegt ook iets over jou
    Verschil is dat het bij mij niet ligt aan aanzoeken. Ik kan krijgen wat ik wil, ik kies ervoor om niet te trouwen.

    Wat op te merken valt is dat jij (een jongeman met zijn zaakjes op orde) indirect aangeeft geen vrouw te kunnen krijgen terwijl een schooier dat wel kan.

    En DAT, beste GestoordeMan, is een ander verhaal.

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    662
    26-02-2015

    Citaat Geplaatst door Dewa Bekijk reactie
    Verschil is dat het bij mij niet ligt aan aanzoeken. Ik kan krijgen wat ik wil, ik kies ervoor om niet te trouwen.

    Wat op te merken valt is dat jij (een jongeman met zijn zaakjes op orde) indirect aangeeft geen vrouw te kunnen krijgen terwijl een schooier dat wel kan.

    En DAT, beste GestoordeMan, is een ander verhaal.
    Dat is een bullshit reden wat jij aangeeft als jij iemand wil dan ga je ervoor. Het is niet een puppie die wil gaan kopen en wat je kan uitstellen.

    Jij weet mijn situatie niet ik kan makkelijk een vrouw krijgen maar ik zoek iets speciaals en iets puurs. Ik heb geen zin in drama en stress. Ik ben op dat punt kieskeurig.

  14. #29
    Verbannen

    Reacties
    224
    29-01-2015

    Citaat Geplaatst door GestoordeMan Bekijk reactie
    Dat is een bullshit reden wat jij aangeeft als jij iemand wil dan ga je ervoor. Het is niet een puppie die wil gaan kopen en wat je kan uitstellen.

    Jij weet mijn situatie niet ik kan makkelijk een vrouw krijgen maar ik zoek iets speciaals en iets puurs. Ik heb geen zin in drama en stress. Ik ben op dat punt kieskeurig.
    Niet willen trouwen vind jij een bullshit reden? Dat mag.

    Ik ken jouw situatie ook niet. Ik geef enkel aan wat op te merken valt. Jouw woorden zijn namelijk : een schoffie krijgt eerder een vrouw dan een jongeman die alles op orde heeft. Ik neem aan dat jij jezelf een jongeman vindt die alles op orde heeft.

    En fyi, een vrouw die speciaal en puur is, zal niet eindigen met een schoffie, so what does that say?

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    1.598
    29-06-2017

    hhhh wauw wat een wending, heb wel gelachen maar effe to the point, je voelt je hot terwijl ze je slechts als een 2de keus zag,met deze attitude zal je zekers niemand kunnen krijgen, ik bedoel ze heeft je eerder al gefriendzoned wat al een teken is dat je niet hot bent en nog doe je zo? zie je nou waarom vrouwen vaak op de zogenaamde bad boys vallen, ook al is hij junkie, verslaafd or whatever, hij draagt je sowieso op handen en voeten en zal je voor altijd lief hebben en je het gevoel geven dat je belangrijk bent voor hem, daarom vallen vrouwen op dat soort mannen ondanks hun gebreken, jongens zoals jou worden gelijk friendzoned, zelfs bij een gescheiden vrouw eerlijk gezegd, niemand kan een hoogmoedige serieus nemen die eigenlijk dat soort zelfvertrouwen niet eens mag hebben met alle respect