1. #16
    moi

    Reacties
    3.048
    26-03-2002

    Oké dat ontken ik niet en mij valt op dat Marokko nu meer een team is geworden plus individueel beter... alleen Sjaakie beweert dat ze topspelers hebben noem. Ze maar op dan
    .................................................. .................................................. .................................................. ....

  2. #17
    MVC Premium

    Reacties
    77.602
    19-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    FIFA Ranking 1998 zegt al genoeg ...Tunisie zal het nooit van hun die ranking van Marokko bereiken en ook wk geschiedenis de tweede ronde halen ook nooit halen en ook nog eens als groepswinnaar eindigen in 1996

    1 Brazilië
    2 Duitsland
    3 Tsjechië
    4 Mexico
    5 Engeland
    6 Nederland
    7 Argentinië
    8 Chili
    9 Japan
    10 Noorwegen
    11 Marokko
    12Joegoslavië
    13 Italië
    14 Frankrijk
    15Roemenië
    16 Verenigde Staten
    17 Colombia
    18 Kroatië
    19 Zambia
    20 Zuid-Afrika
    21 Egypte
    22 Tunesië

  3. #18
    Atlasleeuwin.

    Reacties
    10.840
    08-12-2013

    Citaat Geplaatst door LaasteGeruchten Bekijk reactie
    FIFA Ranking 1998 zegt al genoeg ...Tunisie zal het nooit van hun die ranking van Marokko bereiken en ook wk geschiedenis de tweede ronde halen ook nooit halen en ook nog eens als groepswinnaar eindigen in 1996

    1 Brazilië
    2 Duitsland
    3 Tsjechië
    4 Mexico
    5 Engeland
    6 Nederland
    7 Argentinië
    8 Chili
    9 Japan
    10 Noorwegen
    11 Marokko
    12Joegoslavië
    13 Italië
    14 Frankrijk
    15Roemenië
    16 Verenigde Staten
    17 Colombia
    18 Kroatië
    19 Zambia
    20 Zuid-Afrika
    21 Egypte
    22 Tunesië
    Ja, mooi. Het verleden. Heden = al bijna 20 jaar geen WK. We staan er eindelijk weer goed voor, laten we ons daarop focussen i.p.v. te haten op andere landen.

  4. #19
    MVC Premium

    Reacties
    77.602
    19-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Frozen Bekijk reactie
    Ja, mooi. Het verleden. Heden = al bijna 20 jaar geen WK. We staan er eindelijk weer goed voor, laten we ons daarop focussen i.p.v. te haten op andere landen.
    inschallah


    Als wij geen wk halen dan zal ik Nederlandse paspoort aanvragen

  5. #20
    Atlasleeuwin.

    Reacties
    10.840
    08-12-2013

    Citaat Geplaatst door LaasteGeruchten Bekijk reactie
    inschallah


    Als wij geen wk halen dan zal ik Nederlandse paspoort aanvragen
    Als ze het niet halen, pff. Ik ga potje janken.

  6. #21
    MVC Premium

    Reacties
    77.602
    19-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Frozen Bekijk reactie
    Als ze het niet halen, pff. Ik ga potje janken.

    ik ga alles afbreken wat te afbreken is ..ik krijg veel vrienden en familie over de vloer zodat wij de wedstrijd thuis gaan volgen bij mij

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    Tunesie is lastige team,Marokko hebben beter 11 spelers,Maar Tunesie hebben Msakni en 10 andere goede spelers van topclubs als Taraji en Etoile du sahel enzz.lastige team

  8. #23
    moi

    Reacties
    3.048
    26-03-2002

    Citaat Geplaatst door TrumpDump Bekijk reactie
    Tunesie is lastige team,Marokko hebben beter 11 spelers,Maar Tunesie hebben Msakni en 10 andere goede spelers van topclubs als Taraji en Etoile du sahel enzz.lastige team
    Met alle respect voor die teams het zijn geen topteams in Europa en ook geen subtop maar goed ik gun ze het beste en hoop dan ook dat ze ver komen inshallah
    .................................................. .................................................. .................................................. ....

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    163
    22-08-2015

    Citaat Geplaatst door MoMo2002 Bekijk reactie
    Met alle respect voor die teams het zijn geen topteams in Europa en ook geen subtop maar goed ik gun ze het beste en hoop dan ook dat ze ver komen inshallah
    Alleen benatia zit bij een topclub maar is geen basisspeler.
    Voor de rest Ajax, Feyenoord en Boussoufa ergens in de Emiraten.
    Waar zie jij topclubs? Dan zijn Rennes, Nice en Marseille ook topclubs.

    Neemt niet weg dat Marokko goed op weg is en InshaAllah zullen het WK halen.

  10. #25
    moi

    Reacties
    3.048
    26-03-2002

    Citaat Geplaatst door Candreva Bekijk reactie
    Alleen benatia zit bij een topclub maar is geen basisspeler.
    Voor de rest Ajax, Feyenoord en Boussoufa ergens in de Emiraten.
    Waar zie jij topclubs? Dan zijn Rennes, Nice en Marseille ook topclubs.

    Neemt niet weg dat Marokko goed op weg is en InshaAllah zullen het WK halen.
    Kerel real Madrid 18 jaar meer zeg ik niet verder speelt iedereen in een sterke competitie Moehiem heeft geen zin om er op door te gaan ghair inshallah
    .................................................. .................................................. .................................................. ....