1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    643
    26-12-2008

    Triest dat je ze Islamitische Staat noemt terwijl die honden niets met de Islaam te maken hebben of het ooit hebben begrepen.
    Noem ze gewoon zoals de Profeet, vrede zij met hem, en de Metgezellen hun noemden. Of ben je onwetender dan die zooitje terroristen!?

  2. #32
    Verbannen

    Reacties
    6.503
    07-09-2016

    Citaat Geplaatst door romais Bekijk reactie
    T'is gefinancierd en groot gemaakt door zionisten idd.

    De mensen die zich hebben aangesloten bij IS deden dat omdat ze hen bescherming beloofden. Of afgeslacht worden door de sjiieten of aansluiten bij een groep die bescherming en voedsel aanbied. Denk dat de keuze voor vele dan gauw is gemaakt.
    Realiteit en jij gaan niet echt samen, he?

    Wat is je uitleg voor die Syriegangers die dan uit de MENA zijn vertrokken naar IS?
    Of die Syriegangers die uit het westen naar IS zijn gegaan?

    Hadden die ook allemaal voedsel en bescherming nodig?

  3. #33
    Bon bon

    Reacties
    8.169
    08-10-2013

    Citaat Geplaatst door Al-Mahdi Bekijk reactie
    Realiteit en jij gaan niet echt samen, he?

    Wat is je uitleg voor die Syriegangers die dan uit de MENA zijn vertrokken naar IS?
    Of die Syriegangers die uit het westen naar IS zijn gegaan?

    Hadden die ook allemaal voedsel en bescherming nodig?
    Wil je het soms ontkennen?

    Wat betreft degene die er naar toe zijn uitgereisd zijn voornamelijk pubers. Een groot deel daarvan zijn er naar toe geronseld en gehersenspoeld door allerlei gruwelijke beelden wat daar met de sunni's wordt gedaan. Geloof me daar wordt niemand goed van en al helemaal niet een jong kind van net 18 jaar dat weinig begrip heeft over oorlogen en de tactiek dat daarbij gebruikt wordt.
    Umm Hurairah.

  4. #34
    Verbannen

    Reacties
    9.071
    29-03-2015

    Citaat Geplaatst door romais Bekijk reactie
    Wil je het soms ontkennen?

    Wat betreft degene die er naar toe zijn uitgereisd zijn voornamelijk pubers. Een groot deel daarvan zijn er naar toe geronseld en gehersenspoeld door allerlei gruwelijke beelden wat daar met de sunni's wordt gedaan. Geloof me daar wordt niemand goed van en al helemaal niet een jong kind van net 18 jaar dat weinig begrip heeft over oorlogen en de tactiek dat daarbij gebruikt wordt.
    Al Mahi heeft pas gisteren leren lezen, vergeef het hem

  5. #35
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Zeker , de NAVO ,Russen , Shia terrroristen etc komen er mee weg.
    deze terroristen worden nog eens aangemoedigd om door te gaan met hun terreur..
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  6. #36
    Bon bon

    Reacties
    8.169
    08-10-2013

    Citaat Geplaatst door 918 Bekijk reactie
    Al Mahi heeft pas gisteren leren lezen, vergeef het hem
    Als ik zijn reacties zie dan denk ik steeds aan Gargamel die een obsessie heeft om die vrolijke gelukkige smurfjes te pakken.

    Maar hij faalt keer op keer zoals zion staat ook zal falen.
    Umm Hurairah.

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie
    deze terroristen worden nog eens aangemoedigd om door te gaan met hun terreur..
    Klopt , en de terroristische daden aka genocide op onschuldige Moslims wordt gewoon ontkend door Islamhaters. ( ook hier op dit forum)

  8. #38
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door corrie2 Bekijk reactie
    Blijf dit ontzettend moeilijk vinden...

    Aan de ene kant natuurlijk een groot voorstander van een eerlijke berechting. Aan de andere kant blijf ik zitten met wat moet je met die mensen? Mensen die zich willens en wetend hebben aangesloten bij een organisatie die gruwelijkheden begaat?
    De allereerste lichting, daar kan ik nog begrip voor opbrengen. Mensen die wilde gaan helpen en bij wilde dragen aan een fatsoenlijk kalifaat. Maar al snel werd duidelijk dat er niets fatsoenlijke aan was, moord, doodslag, verkrachting, slavernij, drugs en andere ellende. Wat moet je met mensen die daar voor gekozen hebben? Die daar actief aan mee hebben gedaan of het ondersteunde?
    de wreedste terroristen zijn en blijven toch de staten die zogenaamd daar zijn om terrorisme te bestrijden..
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  9. #39
    tja...

    Reacties
    18.132
    02-03-2005

    Citaat Geplaatst door romais Bekijk reactie
    T'is gefinancierd en groot gemaakt door zionisten idd.

    De mensen die zich hebben aangesloten bij IS deden dat omdat ze hen bescherming beloofden. Of afgeslacht worden door de sjiieten of aansluiten bij een groep die bescherming en voedsel aanbied. Denk dat de keuze voor vele dan gauw is gemaakt.
    Over de burgers heb je gelijk, die zaten (en zitten) in een vrij onmogelijke situatie. Voor hun was het een kiezen uit verschillende kwaden en dan maar hopen dat degene die ze kozen net wat minder kwaad was dan de rest.
    Wbt groot gemaakt door zionisten, dat geloof ik niet zomaar. Natuurlijk is er de wereldpolitiek en die is ronduit smerig, maar de voorlopers van Isis waren er al lang en breed en de uiteindelijke vorming van Isis vanuit die groepen is vooral gegaan via de ba'ath partij van Saddam. De legerleiders en andere hogere functionarissen die hun machtspositie op een net iets andere manier voort hebben gezet. Dat is waarom Isis een vrij groot gebied 'kreeg' en zich als zodanig kon profileren.

    Het is te makkelijk om maar naar 'de zionisten' te wijzen, ook dat is een afleidings manoeuvre. Net als het wijzen naar de islam wat hier in Europa gebeurd dat is.
    The meaning of life is to give life meaning

  10. #40
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door corrie2 Bekijk reactie
    Onder de naam Isis? Nee.
    Wel voorlopers ervan die gefuseerd zijn, ruzie hebben gehad onderling en uiteindelijk tot Isis kwamen.

    Dit alles is niet begonnen met die illegale oorlog,maar lang hiervoor in werking gezet. Als we enkel naar deze cyclus kijken is die begonnen met de aanloop naar de koude oorlog. Maar ook dat is een arbitrair begin punt, het zijn opvolgende cycly die in elkaar overlopen en de volgende cyclus veroorzaken en/of verergeren.
    dat klopt niet wat je hier beweert..
    isis bestaat voornamelijk uit leden van de Ba'ath-partij..
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  11. #41
    tja...

    Reacties
    18.132
    02-03-2005

    Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie
    de wreedste terroristen zijn en blijven toch de staten die zogenaamd daar zijn om terrorisme te bestrijden..
    Ook dat is fout ja. Maar dat neemt de eigen verantwoordelijkheid niet weg, de (gruwel) daden van de een praten de (gruwel) daden van de ander niet goed.
    Ook jij laat je teveel afleiden, danst aan je koordjes.
    The meaning of life is to give life meaning

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    5.839
    20-05-2003

    Citaat Geplaatst door tamar Bekijk reactie
    Nu nog graag even de Marokkanen horen die zo blij waren met IS in 2014 op dit forum en grootse verhalen hadden.
    Marokkanen? Of Marokkaanse Nederlanders?
    Maar je bedoelt denk ik die handjevol onwetende niet goed geïnformeerde pubers?....daar moet je vooral naar blijven luisteren!

    Heb jij jezelf trouwens al aangegeven bij het Internationaal Gerechtshof te Den Haag voor je vrijwillige deelname aan het IDF, moraalriddertje?

  13. #43
    tja...

    Reacties
    18.132
    02-03-2005

    Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie
    dat klopt niet wat je hier beweert..
    isis bestaat voornamelijk uit leden van de Ba'ath-partij..
    Zie mijn andere reactie, waarin ik dat ook zeg.
    Dit wat ik zeg klopt ook, is wat vooraf ging...
    The meaning of life is to give life meaning

  14. #44
    Wrbrdr zndr brd

    Reacties
    4.654
    13-02-2007

    Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie
    de wreedste terroristen zijn en blijven toch de staten die zogenaamd daar zijn om terrorisme te bestrijden..
    Dat schreef je vanmorgen ook al: # 7
    Misschien een geheugentestje bij de dokter ...

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door ejsnah Bekijk reactie
    Dat schreef je vanmorgen ook al: # 7
    Misschien een geheugentestje bij de dokter ...
    De waarheid kan niet vaak genoeg gezegd worden ,Islamhatertje